TPČGDEMAMMOBIL?

 Včera jsem vám sem dala fotku z metra z dob dávno minulých a padly tam reakce, že soudím, že tato doba je prostě technologická, tak si na to máme zvyknout atd., tak jsem se rozhodla k tomu ještě vyjádřit, protože nechci, abyste mě špatně chápali. Začnu tím, že jsem se narodila v 70. letech a od dětství ráda pozoruju lidi. Zažila jsem tedy dobu, která je vyobrazena na daném obrázku a zažila jsem další doby, které od těch sedmdesátek uplynuly. Nevnímám lidi ale čistě očima a ušima, ale i oním smyslem, který načítá jinak. Netvrdím, že dříve byli všichni lidé usměvaví, dobří, láskyplní, upřímní, stejně jako netvrdím, že dneska na žádné takové už není možné narazit. Ani netvrdím, že mám něco proti dnešnímu světu technologií, takže nejsem hysterická máma, která třeba svému synovi zakazuje televizi a mobil a tablet, protože je to zlo a je potřeba synka před ním chránit. Jsem ráda, že se narodil do této doby, kdy má možnosti, které jsem já jako dítě neměla (i když mi nechyběly), takže mu v tomto ohledu nedávám téměř žádné limity a díky nim se také sám naučil a posunul v mnoha ohledech a můžeme krásně fungovat i jako domškoláci, jelikož hafo informací si sám od raného dětství hledá na netu sám. Nicméně naučila jsem ho i vztahu ke knihám, vztahu k Přírodě, snažím se s ním hodně bavit, povídat, rozebírat různá témata a dávat mu najevo, co všechno je kolem nás, z čeho všeho se dá radovat, "těžit", co všechno k nám promlouvá.... aby právě jako dnešní technologická mládež, která to bohužel zase chytila za špatný konec, neskončil s tupým výrazem čučícím do mobilu a jeho Duch byl zcela nepřítomný a létal někde v nebesích mimo realitu a tělo, což není dvakrát dobře. Takže když sem vložím fotku z metra z dob x y v minulosti, není to o soudu, ten si nedovolím říkat, protože každý tu je sám za sebe a zda je v této hypnóze 24/7 nebo třikrát denně na deset minut, je jeho volba. Jen svou stránku mám jako jakýsi blog, kde sděluju své dojmy, nutím k úvahám, snažím se poukázat, ale nikoliv soudícím způsobem - pokud jej v tom vidíte, zřejmě se zrovna dotýkám vašeho citlivého tématu - ale prostě holým zmiňováním faktů, která kolem sebe vidím jako fyzická Morgana, ale i skrze Dar, který mi byl dán. On je totiž rozdíl využívat sociální sítě párkrát za den na několik minut, když je chvilka, a naopak se na ně přilepit ráno při otevření víček a ještě večer před usnutím kontrolovat, zda jsem za těch 16 hodin bdělosti o něco nepřišel. Já sociální síť používám čistě pro to, co dělám - výklady na dálku - a jako inspiraci na stránkách o architektuře, historii, zahradnictví, vaření a domškoláctví. A vím a zase to mám z pozorování druhých, že jsou mezi námi jedinci, kteří kdyby fb skončil, z velké části umřou, protože nemají žádný jiný zájem, náplň, kontakt s druhými, schopnost přijímání informací atd. Oni totiž ti lidé v těch mobilech nečtou jen noviny, jak jste někteří zmiňovali, to by možná byla ještě ta lepší stránka věci, oni tam jen tupě čumí a čekají na impuls, na zprávu, na posun, na něco, co je zabaví. Pro ně je svět kolem příliš obyčejný, mdlý, nezajímavý, bez dostatku podnětů, proto čumí do toho umělého, barvitého, který poskytne cokoliv jen ne tu fádnost a obyčejnost. Já cítím skrze svůj Smysl hroznou bolest hlavy a své podstaty, když jsem delší dobu u PC nebo na mobilu, proto mě fascinují maminky s kočárky, kdy jedna vedle druhé tupě zírají do toho malého obdélníku a furt čtou a věřte mi, že v dosti případech nečtou Platóna :D. Čekají na zprávu, čtou drby, řeší hovna. Stačí se koukat kolem, když jste venku, na hřišti, v MHD. A tohle je to do očí bijící a zarážející. A pak se diví, že děti jsou věčně nemocné, sesypané 89x do roka a ony neví, čím to je. Nedochází jim, že by stačilo možná ten mobil odlepit od ruky, někam založit a věnovat se dítku, čímž opět, pro vás citlivější, nesoudím, jen sděluju svůj postoj, který vy nemusíte zastávat, dokonce se mu můžete i lehce divit. On Jarda Dušek to říká dobře, že lidé jsou v jisté hypnóze, jdou po chodníku a čumí do mobilu, sedí na sedačce v autobuse a čumí do mobilu, sedí na lavičce v parku a čumí do mobilu, čekají na film v kině a čumí do mobilu, stojí ve frontě a čumí do mobilu. Že by všichni četli nějakou kvalitní literaturu? Nikoliv. Technologie jsou super, jak jsem psala, jsou dobrým sluhou, ale velmi špatným pánem a tohle pochopil zase jen málokdo. A pokud to tak lidé chtějí, cítí se všemi důsledky a následky, pak je to samozřejmě jejich cesta. Stejně jako ta moje je ta, kterou tu ukazuju už 9 let a nevzdám se jí jen proto, že to někdo vidí jinak, nebo že to někoho uráží. Nicméně tak, jak naciťuju osoby, dobu, prostředí, tak naciťuju i technologie a lidi, kteří jim propadli a můžu vám říct, že to není fajn energie. Je to hmatatelný rozdíl, jako když si vedle sebe postavíte člověka, který jede na výkon a hmotu a člověka, který už od toho upustil a pochopil. To jsou dva naprosto odlišné a jinak "těžké" vjemy, jiné texty, které čtete, jež nedokážu ani popsat. Ona totiž za každého mluví ještě aura, energie v těle, pohled do očí a něco, co jde kanálem, který mám díky magii slušně otevřený. A ne, nejsem dokonalá v tom smyslu, že si myslím, že můžu na druhé poukazovat, každý, ať si žije to, co si zaslouží, přitáhne, jak to vidí, jen tvrdím, že je to smutný pohled a že stejně na to dno oni jedinci padnou, protože to není dlouhodobě únosné anebo udržitelné, jak se nyní často říká. A vím, že se to stane, stejně jako jsem věděla, co v jaké době je špatný směr k chůzi a chování, tak se i tohoto dočkám a budu sledovat, co to s jedinci bude dělat. Protože ta nemocnost, duševní poruchy, neukotvenost, zmatenost, podrážděnost, neschopnost užívání selského rozumu a další, čeho si i vy v komentech všímáte, nesouvisí jen s tím, co se děje, ale také s technologiemi a naším přístupem k nim. Proč si myslíte, že jsou mladí lidé tolik zmatení? Proč se hledají cestami, kterými jsme se my nikdy nehledali? Proč je tolik duševně nemocných a na chemických lécích závislých lidí? Proč tolik mladých lidí volá jakkoli po pozornosti a špetce lásky a naplnění? Proč i v době, kdy mají kolem sebe mega množství informací, se v nich ztrácejí? To všechno s tím souvisí, ale je potřeba ještě nějakého času, než se to začne rýsovat tak viditelně, až to zaznamenají i vědci v Americe

:-) Mějte fajn neděli! Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA