JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ
Drazí, čas od času se mě ptáte na numerologické a karmické výpočty, ale ty já nedělám, čísla nejsou moje parketa. Nicméně i já jsem se kdysi o tuhle disciplínu zajímala, a proto mám určité znalosti, i když většinu píšu podle zdrojů na těch našich internetech a v moudrých knihách. Takže dnes něco málo ke karmě jména. Pokud je tu nějaký numerolog či karmolog a bude mě chtít opravit, jest vítán. Já dle svých zkušeností a titěrných znalostí jen vím, že pakliže při součtu vašeho křestního jména vyjde číslo 7 nebo 4, máte jméno, které samo o sobě nese těžkou karmu, takže byť ostatní čísla jsou úžasná a vám se nedaří, procházíte opakovaně hroznými zkouškami, jste z toho už vyšťavení a nevíte, odkud se to bere, tak poděkujte vašim rodičům za jméno, které vám vybrali :D Oběma číslům (4 i 7) se myslím říká poloviční kříže, když si je napíšete na papír, tak totiž kříž připomínají, proto ta karma. (To samé platí o příjmení, proto jsem tu kdysi psala, že si máte dávat pozor, zda přijmete jméno svého manžela, jaké jméno zvolíte svému dítěti, atd.) Jako příklad uvádím karmicky velmi zatížená jména, a to jsou Lenka, Marcel, Klára, František, Jan, Dalibor... Tady je tabulka, abyste si mohli ihned zkontrolovat to svoje, zvednout mobil a vyťukat číslo své maminky a tatínka a líbezně s nimi pohovořit (že je zdravím ;-) ):
1 2 3 4 5 6 7 8 9
A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R
S T U V W X Y Z
Podobně můžete postupem let dojít k závěru, že s lidmi s konkrétním křestním jménem si holt nerozumíte, a je jedno, kdo tou osobou je a za jakých okolností se setkáte. Já většinou mám problém například s lidmi jménem Roman(a), Pavel, Soňa, Irena (to bývají hrozný štěkny), Michaela (nány)... :-)
*Morgana*

Populární příspěvky z tohoto blogu

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA