VZPOMÍNKY A BILANCOVÁNÍ

 Ten život je vážně vtipný a přesně ví, kdy vám má nadhodit téma k přemýšlení a vzpomínkám. Poté, co odešla moje babička, u které jsem si nechtěla připouštět, že tu nebude napořád, odešla další paní, která jí byla blízká náturou i věkem a kterou jsem taky měla ráda pro její věčný optimismus, neustále usměvavou tvář a radostné chování. Všechno chodí v trojici, takže čekám, kdo bude tou třetí duší, jež se rozhodne přejít na druhý břeh. Mezitím, kdy v tomto velmi silném transformačním období, mi do hlavy naskakují vzpomínky na dobu mládí, ve kterém jsem jako každý řešila více méně to samé co druzí, vzpomínala jsem na vztahy - ty naplněné i nenaplněné, doposkládávám si střípky toho, co a kdy a hlavně proč se stalo a když si tady tak zrovna přemýšlím nad jednou svou tehdejší nenaplněnou láskou ze základky, který miloval jinou, poměrně dosti atraktivní dívku, tak mi ona dívka po více jak 25 letech vyskočí na fb a já si musela její foto přiblížit, abych si ověřila, že skutečně vidím dobře, protože ona krásná a atraktivní dívka už není krásná, ale tvář má zrytou hlubokými vráskami, utrápené oči a na věková cifra v občanském průkazu se rozhodně vzdaluje od toho, jak vypadá, minimálně o deset let. Poslední dobou se toho děje tolik, že vypínám úmyslně hlavu, jelikož na každou mou myšlenku přichází téměř okamžitá reakce z Vesmíru třeba právě touto cestou, kdy mi přihraje přímo do očního pole tuto ženu, u které jsem skutečně musela pozvednout obočí, jelikož mě šokovala. Vlastně když se podívám do minulosti, uvědomuju si, že dost lidí, kteří mi něčím vnitřně vadili, mi postupem let doplnili onen obraz toho, proč mi vadili, či mě utvrdili v domněnkách či pocitech, jež jsem o nich měla. Každá situace, která nevyšla v můj prospěch, se najednou jeví jako více než spásná, každý vztahový neúspěch přináší dodatečnou úlevu, když zřím někde onu tehdejší lásku, každý nevydařený krok, který mě přesměroval jinudy, mi ukazuje, jak strašně důležité bylo nevyrazit doleva, ale jít opačným směrem. A tak se tak dívám na ten svůj myšlenkový seznam, probírám ty bývalé vztahy a odškrtávám všechny s díkem, že nevyšly a že mě posílily do tak velké míry, aniž to tuší. Člověk si může šlapat tu svou vysněnou brázdu, já jsem žijícím důkazem toho, že když si něco zamanete a jdete si za tím, tak to dostanete a k tomu pěknou řádku milých bonusů. Přesto se vám občas stane, že věci neklapnou tak, jak je tehdy cítíte a důsledky toho pochopíte a začnete jim být hluboce vděčni až po mnohých letech. Btw. ona moje tehdejší láska mě před cca 7 lety hodně uháněla, jenž už dávno ztratila onen pel krásna a touhy, kterou oplývala tenkrát a je z ní soudeček něčeho, za co dříve byly dívky ochotné udělat téměř cokoliv. Vesmír opravdu ví, co dělá, ví naprosto přesně, co vzít, kde ubrat, co posílit či co vygradovat do absurdna. Věřte mu, protože to hlavní teprve přijde po zimním Slunovratu

:) Krásný den vám všem! Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA