"DUCHOVNÍ" A "VYROVNANÍ" VŠEVĚDOUCÍ LIDÉ

Ne každý vyrovnaný duchovní, který se tváří jako vyrovnaný duchovní, je vyrovnaný duchovní. Velmi mě baví věčné ataky ze strany těch, kteří se právě za tyto výše zmíněné považují. Jsme v době, kdy si lidé začali velmi zásadním způsobem uvědomovat, že to, kam směřujeme, to, jak jsme se doposud chovali k druhým, zvířatům a Přírodě všeobecně, to, co jsme vnímali za důležité, bylo mylné. Sešli jsme z cesty, ale to neznamená, že se všichni máme navrátit ve stejnou dobu opět na tu vyšlapanou brázdu, která vede k vyššímu já. Nemyslím si, že bychom všichni měli být jen dobří a krásní a úspěšní a vnitřně srovnaní, stejně jako si nemyslím, že to kdy bude možné. Už kdysi jsem tu nejednou psala, že já sama se za duchovní nepovažuju. Tohle nemůžete ani od čarodějky očekávat. Ženy tančící s magií jsou ženy temperamentní, mají jiskru v oku a oheň v srdci, jsou zvyklé na rebelii a fakt, že nikdy do společnost ať už svým jednáním, mluvou či činy nezapadnou a s tím se zbytek laické společnosti bude muset "chca nechca" smířit. Mám ráda emoční výbuchy, stejně jako chvilky klidu, mám ráda tmu, ve které ožívám, ale umím ocenit i teplo a světlo Slunce, miluju sladké, ale nepohrdnu ani kyselým, občas mířím napravo, podruhé zase nalevo a je mi jedno, jestli se to shoduje s "namasté filozofií", Církví anebo obyčejným selským rozumem. Všimla jsem si na své stránce, že když už někdo upozorňuje na své duchovno, byť velmi "nepřímo a nenápadně", málokdy z dané osoby cítím opravdový klid na duši a mír v srdci. Je to dáno dobou, že je moderní pít zelený čaj, tlačit do sebe tofu a cvičit jógu, pročítat různé knihy s východními naukami či navštěvovat semináře nebo víkendové pobyty s ezo terapeuty. Kdo nejde tímto směrem, jakoby byl opět kamenován, že nechápe důležitost těchto aktivit, že je mimo či tupě zakotven v konzumu, v němž jedinou zábavou je čumění na telenovely a trávení sobot a nedělí v hypermarketech. Já vám ale mohu s lehkostí na srdci říct, že když se mně do mailu ozve někdo takový, anebo když se ozve v některém z komentářů, bývají to lidé, kteří velmi často mají v tváří vepsanou hysterii či fanatismus, mívají psycho problémy, používají tři a více vykřičníků (věděli jste, že podle psychologů je používání mnoha vykřičníků za slovy či větami známkou psychopatie?), vykřikují do světa své uzemnění, ukotvení, vnitřní klid, indické vonné tyčinky si zapichují pomalu i do drdolu, pijí všelijaké eco/bio čaje, na jejich fb profilu najdete nasdílené Dušky a obrazy mandal mají zavěšené i nad mrazákem ve sklepě, přitom napojením na jejich energii, které je u mě rychlejší než lusknutí prstů, okamžitě naciťuju, že jsou plni hnoje a slupek od shnilých brambor. Taktéž se velmi dožadují mých reakcí, jejich slovní obraty jsou lepší než od kdejakého tro(t)lla na netu a mají výdrž buvola. Navíc k tomu všemu mají tendenci druhé usměrňovat, poukazovat na jejich nedostatky (tedy nedostatky v jejich pojetí), opravovat, radit jim, co a jak dělat, jak se prezentovat...Víte, co si myslím? Že kdyby všichni tito lidé raději vložili svou nemalou energii do toho, že si přestanou hrát na to, co je zrovna in, kdyby si dali flákotu vepřového místo rukoly, kdyby si radši šli zaběhat či zaboxovat do pytle místo pozdravu Slunci, udělali by lépe. Ale je to jenom můj náhled, nikomu jej nevtláčím do hlavy, kdyby se zasejc po čase chtěl někdo vyrovnaný a slušný ozvat.:D  Takže pro všechny tyto pseudorádce a pseudoumělce: jste u mě na návštěvě a je tedy jenom na mě, koho si tu nechám, a koho kopnu do prdele s rozvitou růží v hubě. Pokud nechápete moje pravidla, ráda vám je v mailu vysvětlím polopatě, jsem učitelka s mnohaletou praxí, takže trpělivostí jsem obalená jak zimou se třesoucí voják ve spacáku. Nemám problém s opačným názorem, ale je úsměvné, že odlišný názor tolerujete jenom u sebe, ale Morgana na něj nemá nárok. Ráda si vaše náhledy vyslechnu, ale pokud mi je cpete jak šišky do husího krku, tak to se nezlobte, ale nemám na vás sebemenší vteřinu ze svého drahocenného času. Kapiš? Takže pís, lav a hlavně pičavoenamasté ;-) Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA