TAROT U DĚTÍ - TOBIÁŠKOVY PRVNÍ KARTY

Můj syn dostal dnes své první tarotové karty. Uvidíme, jak dlouho mu jeho zájem vydrží, nicméně nemohla jsem ho nechat neustále brát ty moje věštecké, protože na ty by nikdo sahat neměl. U dětí je to sice trošku jedno v tom směru, že ony těm kartám svými dotyky ublížit nemohou, ale bohužel je tu nebezpečí, že se z karet samotných na ně může přenést to, co v nich je výklady už natrvalo vepsané. Abych psala srozumitelněji pro ty z vás, kteří se výkladům nevěnujete: každý výklad, který dělám, je nástrojem, jenž mi umožňuje rychleji a lépe vkládat pocity a emoce či jiné intuitivní procesy do slov. Obdařená kartářka či kartář karty nepotřebují, já sama dělám pro vás grátis výklady bez nich, protože vize přicházejí samy. Proto jsem taky přesvědčená o tom, že se karetnímu výkladu nelze naučit, pokud nemáte Dar od Boha. Tedy můžete se tomu naučit, ale bude to naprosto jiný "výklad" :-) Tím, že karty k tomuto urychlování kartářka používá, do nich ovšem vkládá či o ně otírá energii klientů a jejich příběhů, stejně jako se tak děje s ní samotnou. Proto je důležité sebe i karty pravidelně čistit. Dobíjet je není potřeba, karty samy o sobě mají velmi silnou energii a žijí si svým životem. Mají sílu své majitelky, takže pokud s nimi pracuje labilní osoba, mohou uškodit nejen jí, ale i klientům. Stejně jako když "slouží" silné osobě, mají v sobě stejnou sílu. Jak se ke kartám chováte, takovou energii totiž budou vyzařovat a tak pro vás budou "pracovat". Je tedy nutné si uvědomit, že všechny příběhy, všechny otázky a odpovědi, všechny příběhy, trable, emoce, pocity, slzy, slova či věty, ale i radosti, úsměvy a kladné předpovědi jsou do nich natrvalo vtištěny a to je hlavní důvod, proč by na ně neměl nikdo cizí sahat: zaprvé se o ně může ušpinit a už tuto energii ze sebe nedostat (pokud se sám neumí čistit), zadruhé do nich vloží energii svou, která nemusí být vždy čistá a upřímná a zatřetí karty nemají rády dotyky nikoho jiného, než je jejich paní. Ke kartám musíte přistupovat ještě lépe než k partnerovi. Jsou s vámi propojené. Ke kartám je potřeba mít úctu a nelaškovat s nimi, stejně jako k nim nesmíte přistupovat jen tak z hecu či zvědavosti, proto, že vás do toho někdo nutí, že na vás někdo tlačí. Proto já absolutně nereaguju na věty typu "tak vytáhni ty karty a koukni se mi". Nekouknu. Mám se svými kartami úžasný vztah, spolupracují s takovou silou, že je i já sama musím za to obdivovat. Děkuji jim za vše, co mi odhalují, protože jsou někdy fakt neskutečné. A vy byste měli takový vztah s nimi navázat taktéž, jinak s vámi nebudou spolupracovat, nebudou vašimi rádkyněmi, nebudou ukazovat to, co by ukazovat měly. Pokud navíc obdržíte či si sami koupíte karty, které na vás nepromlouvají, nikdy ani nezačnou! Ty správné karty se k vám dostanou v pravou chvíli a na pravém místě samy a vy tento proces neurychlíte, ani kdybyste po dobu dvaceti let obden jezdili do knihkupectví a zírali na regál s kartami jak pes na kost. Magie ví, koho oslovit a karty jsou jejíma rukama, takže pokud nemáte vykládat karty, pokud nemáte Dar, vždycky to bude jen jistá forma zábavy či naplnění volného času, nikoliv seriózní výklad. :-)
Tobiáš mi právě oznamuje, že není Tobi, ale Timmy. To nám ten rok 2019 pěkně začíná! Jdu si dát štamprli a dodělat výklady pro dnešní den. Mějte se úžasně! Morgana


Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA