MORGANINY ZKUŠENOSTI S POSEDLÝMI A PROKLETÝMI JEDINCI

Za poslední dobu se mi zvýšil počet klientů, kteří řeší to nejhorší, co snad může být: kletbu a posednutí. Zrovna v týdnu dva jedinci, u kterých jsem již při prvním pohledu do očí viděla jinou bytost, někoho uvnitř jich samých. Většinou to beru s humorem, jsem si vědoma své převahy, z bytosti v daném klientovi cítím vůči sobě respekt. Zatím. Tito lidé mají společné znaky: temný, jakoby strnulý pohled, mnozí z nich mají až černé duhovky v očích. Když tu se mnou sedí, civí, jsou nesví, cítím nervozitu, strach, těkavost, záškuby, slyším či mimosmyslově vnímám něčí potutelný smích, triumfální zvuky... těžko se to vkládá do slov. Mnozí mají společného jmenovatele: zahrávali si s magií, volali duchy, praktikovali rituály a svým dětinským chováním otevřeli brány toho nejhoršího, co otevřít lze. Začnou se jim srát životy, v noci mají návštěvníky, kteří jim v lepším případě pouze naléhají při spaní na jejich tělo a znepříjemňují dýchání a paralyzují je. Mnohé to dohnalo i k alkoholu, drogám, návštěvě psychiatra. Nehodlám tu vypisovat další detaily, jen vás prosím: vyserte se na jakékoli blbnutí, vzývání čehokoli a kohokoli, zesměšňování ďábla, pekla, entit. Značí to jen jediné:že jste hloupí a malí, absolutně neznalí astrálu a pak mi sem do jednoho chodíte plakat, co s tím. Už se mi několikrát stalo, že klient chtěl dané entity zbavit a já shora dostala povel: nesmíš! Co to může všechno přinést, znáte z filmů.
*MORGANA LILITH*

Fotka uživatele Morgana.

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA