SILOVÉ ZVÍŘE - TYGR

 Pro dnešní mé psaní vybral můj synek tygra, takže pokud čekáte na vlka, čekejte směle dál :D. Tygr je kočkovitá šelma, která žije v Asii, přesněji v Indii, Bhútánu, Nepálu a na západní Barmě. Mně osobně je mnohem bližší než lev, protože má zajímavější pohled v očích a pro mě hezčí charisma a zároveň z něj cítím autoritu a respekt, zatímco lev na mě působí jako líné prase (sorry). :D Když se podíváte na jeho srst, je také jaksi barevnější, oranžová střídá několik odstínů, do toho černé pruhy "umocněné" občasnou bílou barvou. Celkově na člověka působí hodně barevně a kreativně a není proto divu, že kreativita je jedním z poselství, které toto zvíře přináší, pokud se vám objeví třeba ve snu. Přichází, abyste vložili sílu, energii a čas do nějakého nápadu, kreativní činnosti či uměleckého díla nebo čistě jen svého sebevyjádření, které jste doposud upozaďovali. Je potřeba k této tvůrčí náladě dozrát a netlačit na ni, ona musí proudit sama, nicméně pokud už delší dobu přemýšlíte, že začnete třeba tvořit šperky, malovat na plátno krajinky či mandaly, budete batikovat šátky... tygr přichází, aby vám tuto myšlenku, toto vnuknutí potvrdil. Kromě kreace je tygr také a možná hlavně spojován s tím, jak si nastavíte svoje hranice, protože on vás do těch svých každopádně jen tak nepustí. Je velmi citlivý na svoje teritorium a pokud se mu do něj chce vkrást někdo, kdo tam nemá co dělat, jasně a bez zaváhání útočí. V mžiku vyskočí, vycení zuby a dost možná po takovém vetřelci i chmátne tlapou a ten dostane okamžitě lekci o tom, že se neleze tam, kam se nemá. Pakliže tedy k vám přišel tygr, zeptejte se sami sebe: "Kde já mám svoje hranice? Koho přes ně v klidu pouštím a koho naopak ne a proč? Mám vůbec nastaveny ony mantinely tak, jak mi to vyhovuje, jak mi to neubližuje, anebo k sobě pouštím kdekoho, protože si nevážím svého já, svého bytí? Není na čase propůjčit si tygří hlas a zařvat tak, aby druzí pochopili, že už přehánějí a vstupují mi tam, kde je pro mě nepříjemné je mít?" Tygr vás nabádá, abyste se postavili do své síly a uměli se postavit za věci, kterým věříte a které vás naplňují a zároveň si uvědomili, že to, jak si vás kdo bude vážit a cenit, jim ve skutečnosti ukazujete vy sami.


Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA