ODPOVĚDI NA VAŠE DOTAZY V

 




Hezke odpoledne Morgano, jak poznat, ze tj intuice, ne vymysl mozkovych pochodu

první impuls či odpověď je intuice, zbytek nahazuje ego

Dobrý den, proč se poslední dobou tolik lidí změnilo k horšímu? Cítím kolem nás od přátel zlobu, závist, stres. Je to dobou nebo tím že mi se posouváme v životě dal? Děkuji.

doba to vytahuje na povrch, jak už tady píšu v jiném komentáři. A bude to pokračovat.

Prečo je na svete toľko narcistických manipulátorov a ako ich nemať v živote? 

doba vytahuje z lidí to, co skrývali, takže proto máme dojem, že je jich mnoho. Oni tu byli i dříve, ale neprozradili se


Zdravím Morgano, chtěla jsem se zeptat co může znamenat když dítě vybarvuje obrázky duhově i když ví, že např. žirafa duhová není?

to dělá můj syn taky. Jedna paní mi řekla, že to značí šťastné dítě


Proč když mi kdokoliv vyloží karty, tak to nevyjde?

protože některým lidem není dovoleno vidět do své budoucnosti.


Co si myslet o tom, když starý člověk vám tvrdí, že měl v pokoji lidi. Stává se to většinou v noci a k ránu. Moc děkuji.

A: takove navstevy mivaji lide pred svym skonem
může to značit to, co píše Aneta, anebo jen napojení na Vesmír, který je typický spíše u dětí.


Je možné, že cítím (čichem) nemoc druhých?

ano, to vám může nabíhat jakýmkoli smyslem.


co znamena voda ve snu? potopa, rybnik, bazen… jakakoli forma vody

emoce a city


Dobrý den Morgano,shledají se duše po smrti např Matka - syn ,nebo třeba děda -neteř ? Děkuji moc

většinou ano


maji Vase schopnosti i Vasi rodice nebo nekdo ve Vasi rodine?

M: moje máma a její babička.

K: hustý ! děkuji Vám za odpověď :-) jak je neustále zmiňováno, že do 7 let věku dítěte jeho “oko” vesměs uzavřou rodiče - výchova, dále “systém”……je tedy možné, že je to ve Vaší rodině dané i (ne)výchovou?

M: to nevím, každopádně já byla jiná od narození a moje úloha tady byla jasně a silně dána, takže si myslím, že bych ten dar měla tak jako tak. Ale je to jen domněnka 


Je předem daný počet dětí?

ano, ale z mojí zkušenosti také vím, že si dítě může těsně před inkarnací přece jen život rozmyslet.


Dobrý den mě by zajímalo zda máme svobodnou vůli ?dekuji

jen do určité míry.


Jak se pozna, ze je u cloveka prisedla duse? Popr. jak se ji zbavit? Pry mam obsedlika, ale nevim, nevim

začnete být více unavená, psychicky nevyrovnaná, více upadáte do nemocí, jste v blbé náladě, nedaří se vám...


Může nás ovlivňovat změna barvy vlasů? Ať už negativně či pozitivně. Děkuji.

vás osobně ne, spíše okolí vás bude vnímat jinak, to každopádně.


Kde trávíte nejraději volný čas respektive dovolenou? A máte raději léto nebo zimu

preferuju spíše zimu a jinak les nebo moře bez lidí.


Měla bych otázku, co se týká vykládání karet, jak lze poznat, že s námi karty ,,mluví,,? Díky a pěkný den

že je rozložíte a už vám skáčou obrazy, věty atd.


Vnímá Vás, váš syn jako ,,magickou ženu,, či tak něco ? 

myslím, že mě vnímá hlavně jako mámu. Ale onehdy si vzal balíček tarotových karet, ve kterých je karta Hvězda a rozkládal si je před sebou, protože se u toho rád natáčí na video. A pak slyším, jak vytáhl právě tuto kartu a říká: tohle je hvězda, stejně jako moje maminka... :D Takže asi tak.


Jeden dotaz ... jsou erupce na slunci nebo mám už celý měsíc stesti na blbce 

obojí, zažívám to samé :D


Hezký den, přeji :-) Květiny , které máme doma... Přináší nebo můžou ubírat energii? Nebo vnáší něco do domu,mysli?

M: jednoznačně jsou druhy, které byste doma mít neměla, mám nějaké texty na webu, zkuste mrknout (třeba orchidej, tchýnin jazyk...).

J: a jak je to s tlusticí.....má být v bytě, aby přinesla peníze, bohatství....nebo nee?

M: ano, tlustice je rostlina hojnost


Co znamená, když téměř každý den se podívám na hodiny v časech 12:34 a 21:34?

najděte si "andělské hodiny" a tam jsou odpovědi na konkrétní časy.


Co znamená, kdyz často kolem sebe vidím srdce? Na nebi z mraků, kdyz zamicham kafe, voda v kaluži.. dekuju.

buď vás čeká příchod lásky, nebo je pro vás láska zásadní, nebo po ní velmi toužíte, nebo se máte začít mít ráda... těch důvodů je víc


Dobrý den, proč vadí v místnosti hodiny, které nejdou. Děkuji
protože zastavené hodiny souvisí se smrtí, s odchodem na druhý břeh.


Platí "Boží mlýny melou..."? v tomto životě?

platí, ale ne vždy a ne v daném životě.


Noční tiché klepání na dveře a nikdo za nimi ?

duše, neměla byste nikdy otevírat.


Jaký máte názor na rituál Ayahuasca?

mně tyhle rituály přijdou zbytečné


Zemětřesení ve snu?Co znamená?

možná vás čeká otřes ve vlastním životě, anebo s vámi skrze sny chce Vesmír zatřást, abyste se už v nějakém směru probudil a začal jednat


Dobré odpoledne :-)Mě by zajímalo jak mohu poznat (vycítit) že třeba moje dítě je duše z minulého života se kterou jsem si byla velmi blízká. Mám dvě děti a u jednoho cítím něco jako že silnějšího. Děkuji za případnou odpověď :-)


to poznáte tak, že to cítíte. Rozpoznáte jeho oči, gesta, témata, o kterých mluví, chování v určitých situacích...


Krásný den Morgano, má domškoláctví nevýhody a jaké podle vás? 

nevím, jestli se to dá nazvat nevýhodou, ale nemáte moc času na sebe :D


Co si žena kompenzuje promiskuitou? Nemyslím profesionálky.

potřebuje dosytit sexuální čakru a jistým způsobem jde i do dozrání



Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA