"SOUČASNÉ VIBRACE A ENERGIE"

 A co říkáte na současné vibrace a energie? Cítíte to na sobě taky? Co to znamená? Blíží se něco většího, anebo to nás ještě čeká? A kdy už se konečně lidé probudí? A jak to, že nevíte a nesledujete, co se děje, zrovna vy?!? A... a... a...? No, přátelé, dyť mě znáte. Já moc na tyto věci nehraju. Já nejsem ten typ člověka, který by chodil s křišťálem v drdolu a s virgulí v rukou kolem domu a vzýval víly, aby se dostavily na oběd. Já žiju s tím, co mi bylo dáno, vnímám stále stejně, někdy jsou ty energie silnější, ale že bych si kvůli tomu doma na zdi zaznamenávala nějakou křivku? To fakt ne. Vždyť si určitě i pamatujete moje dávné texty k ezo praktikám, veganům, cvičitelům jógy a všem těm prolitým zeleným čajem a vycpaným rukolou a tofu. Každý extrém a patologie jsou blbě. Ve všem a u všech, takže je potřeba na té duchovní cestě nepřijít o zdravý rozum a nepropadat nějakým fantas magoriím, páč pokud nejde o život, pak jde stejně o hovno. Já se snažím celých osm let psát tu pro co možná nejširší publikum, takže občas jsou moje slova jemná, podruhé vás vezmu pohrabáčem po čuni, pak zase přijdou jednorožci a duhové obláčky s vanilkovým pudrem, poté je vystřídají hromy a blesky, neb jsem žena mnoha, mnoha tváří a takto mi to vyhovuje. Někdo v tom vidí schizofrenii, jiný labilitu, další pak nabubřelé ego a aroganci, někteří cítí můj vnitřek, a proto také právě jim nemusím říkat, jaká skutečně jsem, jelikož to cítí a ví. Ale když se mi to tu začne třepotat zase moc v nebesích, tak je potřeba dát facku a vrátit vás na zem. Takže, prosím pěkně, zkusme nechodit v ničem do krajností. Pokud potřebujete zvenčí hledat impulsy, záchytné body, hlava potřebuje tabulky, propočty, cifry, nadějné body na mapě budoucnosti, oukej, ale trochu se selským rozumem. Planeta se točí, mění se vše, měníme se i my, na to nepotřebujeme důkazy ani slovní potvrzení od kohokoli natož pak ode mne, která vám je dávat nebudu. Pokud stále čumíte ven, hledáte to světlo na konci tunelu, věříte, že se všechno změní a zkrásní a rozkvete, Bůh s vámi i vaší naivitou, lze-li to tak nazvat. Vše se děje tak, jak má a právě v dobu, ve kterou se tak dít má. Hleďte do sebe a vnímejte, co vám říká tělo a duše. To, že někomu vyhovuje dělat ráno 875 tibeťanů, neznamená, že je musím dělat já. To, že někdo potřebuje projít kurzem za sto tisíc, aby duchovně vyrostl, oukej, nechť si vyhazuje své groše za cokoliv, co cítí, že je pro něj, já je radši procestuju. Pokud cítíte, že nechcete ubližovat zvířátkům tím, že si je budete dávat na talíř, fajn, rozmačkejte si cizrnu. Pokud cítíte, že máte jít vlevo, proč chodit vpravo, žeo, to dá rozum. Dělejte, jak vám nitro hlásá a zkuste neřešit sračkoidní ezo módu, která některé vyslala už na pokraj rozumu, ale jak to tak bývá, ti, co se točí na kolotoči příliš rychle a u kraje, brzy odpadnou. Shnilá hruška se taky může držet větve umanutě a zarytě a stejně ji v jednu dobu vánek šmrncne na zem. Takže v klídku, v pohodě, jak každý potřebuje, hlavně na nic netlačit a nepřesvědčovat se. Zasejc by z toho vylezlo jen další hovno. Pís, lav a z ničeho se neposrat! A srdíčkááááá, kua, hlavně hodně srdíčeeeeeek

<3 <3 <3 Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA