NÁRAZ NA NEVIDITELNOU ZEĎ

 Když se podívám na to, co s lidmi nejčastěji řeším, tak je to stále to samé. Přijde mi, že většina nechce vidět a slyšet to, co jim vysvětluju, mnohdy cítím takový ten náraz na neviditelnou zeď, která se nedá přelézt, podlézt ani prorazit. Dál mě to nepustí, oni toho nejsou schopni, nejsou tomu otevřeni. Přitom ty problémy nebo potíže, kterými si procházejí, jsou si velmi podobné a ty scénáře jsou téměř jak přes kopírák a jejich řešení jsou si tedy také velmi podobná. Zvláštní ale je, že i když lidem dáte možnosti, kudy se vydat, téměř ihned dané volby zavrhnou a jdou stejnou cestou, kterou už využili tisíckrát předtím a která je přivedla tisíckrát ke stejnému výsledku, ale oni přesto věří, že si zvolili dobře a že ty moje náhledy nebudou pro ně. A pak bum. Opětovně čelí ve vztahu stejným problémům, opětovně si přitáhnou stejného partnera/partnerku, opětovně jim byznys neklapne a musí se nechat jít zaměstnat (tedy nemusí, ale většina to bere za větší jistotu). Je to zvláštní ten životní koloběh a sledování duší a jejich rozhodnutí, kterých se mnohdy drží, i když už je milionkrát předtím nikam nezavedly. Takže alkoholik střídá dalšího, nedocenění v práci přechází v novou a stejně frustrující možnost, propady ve zdraví střídají další potíže a těžkosti, které se zdají nekonečné. A pak přicházejí dotazy, Morgano, tohle už jsem kdysi zažila, tohle už jsem někde viděla, tohle už jsem cítila, jak to??? No, přátelé, žijeme v paralelních světech, ve kterých je každý z nás v jiné situaci podle toho, jaké rozhodnutí udělal a duše si to pamatuje. Navíc se život točí v jisté spirále, co se velmi těžko vysvětluje, ale vaše duše naprosto přesně ví, čím a s kým si budete něčím procházet, protože je to už dávno odžito. Ve výkladech a letitou prací s klienty vím, že jsme sem nepřišli jen tak bez nulové zátěže, zatím se mi nepotvrdilo, že by někdo nepřišel s konkrétní karmou či úkoly, jež si přichystala jeho duše. Neznám člověka, který by nemusel nic řešit, neměl zdravotní či partnerské nebo pracovní potíže, byl vyzenovaný od paty po konečky vlasů a jel si čistě a jen to, co se mu líbí. Samozřejmě že v některých lidech tady na fb můžete cítit motivaci a sílu, ale věřte, že jich je tu jen pár a slovo pár v tomto případě bude mít svůj pravý význam dvou kusů. Ozývají se mi i "známí lidé" a všichni do jednoho stále dokola řeší to samé. Přitom se stačí zastavit a položit si otázku: neopakuje se mi tato situace v něčem? V čem si je podobná s tou minulou? A co jsem tenkrát udělal(a), kudy jsem se vydal(a)? A neopakovat to. Samozřejmě to může být běh na celou inkarnaci, tím spíš, když si každý v sobě nesete i poznatky, zkušenosti, křivdy a bolesti svých předků a jde do opět do hluboké dávné minulosti několika životů zpět, proto není možné nemít karmu, nebýt ničím zatížen a ten, kdo tohle hlásá, zřejmě užívá kvalitní materiál. Život sám je plný možností a za každým rohem můžete udělat změnu, jen je potřeba se rozhodnout a nesvádět vinu na okolnosti a lidi, kteří vám prošli životem. Pokud cítíte povinnost něco dělat, zamyslete se, KDO vám tu povinnost vnukl do mysli? Pokud cítíte, že ze vztahu nemůžete odejít a najít si lepší, opět se zeptejte sebe samých, KDO vás v něm konkrétně drží? Co jsou zrovna ty vaše výmluvy. Je to pohodlí? Je to strach z neznáma? Je to ztráta jistot? A stojí vám zrovna tyto jistoty za to, abyste setrvali tam, kde jste? Proč je pro většinu z vás snadnější se chlácholit a utěšovat, nevidět tu jasně danou cestu či řešení, ale upadnout do toho, co vám v minulosti nepřineslo nic obohacujícího, naplňujícího, veselého. Už se strašně moc opakuju za těch osm let, ale nedá mi to, vidíte sami, že jsme se výrazně neposunuli a stále hledáme útěchu a ujištění, místo abychom zvedli prdel a začali jednat. Pěkný jedenáctý dubenec vám všem! Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA