MORGANO ? JSEM ČARODĚJKA ?

Není snad téma, které bych tu už neměla tisíckrát zpracované, ale přesto se mě ptáte opakovaně na karty, zda se dá z nich naučit číst, jaké zvolit, kde kupovat a to se týká pak i kyvadel a dalších pomůcek, které se v magii používají. Taktéž mi čas od času přistane v otázkách pro výklad dotaz, "jsem čarodějka?" nebo "mám dar věštění?" a já se teda tady k tomu lehce vyjádřím. Vy, kteří mě čtete x let, víte, že já nejsem zastánkyní seminářů či kurzů, ve kterých vám kartářka ukazuje jednotlivé karty, dává vám k nim popisky významů a pak se vás samotnými rozklady snaží naučit různé kombinace toho, co by dané sestavy karet mohly znamenat. Nevěřím a nepotkala jsem jedinou osobu, která by neměla dar věštění a přesto se naučila z karet číst. Možná takovou znáte, anebo vám spíš sedí to, co vám říká, nevím, nebudu se hádat, já takovou osobu ještě nepotkala. Ke čtení z karet je potřeba mít k tomu otevřený konkrétní kanál, skrze který k vám pak přicházejí různé indicie, obrazy, slova, pocity, barvy, emoce a to je vlastně to věštění. Podle mého soudu a zkušenosti magií políbené ženy NEPOTŘEBUJÍ k věštění karty ani jiné instrumenty, predikce toho, co se stane či jak se co vyvine, jim naskakují samy právě ve formě těch vizí, pocitů, u mě jsou to ještě barvy, pocity tepla a studena, světla a tmy, různá data, číselné kombinace atd. Čarodějky jsme všechny, to ano, ale magií spoutané jen některá z nás. Ale tím nezavrhuju ty ženy, které věští podle manuálu, podle něčích rad či postupů, to vůbec ne. Zároveň vím, že pokud máte tento dar, tak to víte, cítíte, žijete jím, tudíž odpadá automaticky otázka, zdali jste magií políbená, zdali jste čarodějkou, protože to prostě víte. Tak, jako víte, že nemáte rádi tlačenku s cibulí a preferujete tvrdší sex. Taky se samy sebe neptáte, nepotřebujete ujištění, prostě to VÍTE. S tím pak také souvisí výběr karet, protože ty, ze kterých máte věštit, pokud je vám to tedy souzeno, se k vám dostanou, i kdybyste žily na malém pustém ostrůvku uprostřed Tichého oceánu. Ony si k vám najdou cestu, magie se o to zařídí. Ona si vás zvolí, ona tedy ví, jak se k vám dostat. Nikdy to není naopak, že si řeknete "hele ty karty mě baví, to kyvadlo je super věc, věštění z lógru je fascinující, jdu si za ním", takto fakt ne. Stejně pak fungují predikce, předtuchy, vize do budoucna, náhledy a vhledy do minulých inkarnací, které vám pomáhají "vycítit" předem, že se něco odehraje, že se k vám někdo blíží a co je to za duši, za člověka, co vám má předat. Já to zrovna zažívám a jasně vím, jak to dopadne, co mi onen v tomto případě muž přinese, protože vše už je odžito a vy si jen opakujete to, co už je dávno nakresleno, zinscenováno, sehráno a co má jasný závěr. Je zvláštní, že třeba když se ke mně zrovna někdo takový blíží, vidím ho v oblečení a situaci, ve které jsem ho viděla v minulé inkarnaci naposledy a protože já byla v minulosti znásilněna hordou vojáků, tak se mi kluci postupně navracejí do současnosti a je super sledovat tu rozdílnost charakterů, povah, vizáže a způsobů, které volí, než mě osloví. A tohle mě na tom neskutečně baví, protože vím a přesto je to nesmírně fascinující a vzrušující zároveň. Proto vy míváte určité pocity, které vám dávají najevo, jak se věci budou vyvíjet, když někoho potkáte a ptáte se mě: jak to, že je tam tak silná přitažlivost, tak skvělý sex, tak neskutečné emoce, taková síla, která se nedá slovy popsat? No je to prosté, takto to u karmických vztahů chodí, já sama jich mám za sebou už opravdu dost, ale vzhledem k té armádě ještě stále dost před sebou :D Je to síla, je to tajfun s uragánem dohromady, je to jízda, kterou vám žádný jiný vztah nedá. A nemá smysl pak plakat nad tím, že to skončilo, že to nedopadlo podle vašich představ, protože ty karmické vztahy si jen většinou přijdou opětovně připomenout, proč to neklaplo v minulosti, anebo - i to se stává - se jim to podaří uskutečnit a pak je jenom na těch dvou, zda budou růst spolu a tím se posunou do dalšího levelu, anebo to posune jen jednoho z nich a ten pak na toho druhého prostě nemůže (a ani nesmí) čekat. Takže jen takto, ve stručnosti, k uchopení, pochopení, posunutí :-)


Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA