VŠE JE VE VÁS VYRYTO JAKO PÍSMO V MRAMOROVÉM KAMENI.

 Nazdar ve spolek, jak se mi tu všichni máte? Páč tu na fb není moc co číst, usedám a napravuji, ať se můžete nořit do textu a přemýšlet o tom, do jaké míry s vámi rezonuje či nikoliv. Za posledních několik měsíců se více a více lidí zabývá traumaty a tím, co ovlivňuje člověka jako celek a já jsem tomu ráda, že se tato témata mezi lidmi tak krásně začínají usazovat a rozebírat, protože já sama jsem o tomto psala před x lety ještě na počátku své první stránky, která je tedy nyní už natrvalo ztracena v Matrixu (a jsem za to ráda) a vy, kteří mě celá ta léta čtete, tak víte, že tu o energiích, vibracích, nashromážděných energií z minulých životů atd. píšu dokolečka dokola poměrně často. Bohužel/Bohudík ne všechny texty jsem zachránila, ale většina je na mém webu, takže pokud se tam zahrabete do mých písmen, tak zřejmě nějaký ten starší článek o energiích vytáhnete na světlo boží :D.
Nicméně proč o tom nenapsat znovu. Za ta léta praxe s klienty jsem si všímala různých podobností. Mnohdy stačí přečíst mail s objednávkou a už mi jede příběh. Jindy nahlédnu do karet a ty mi to jen potvrdí. Pak se na člověka podívám z numerologického hlediska a bum, jsou tam stejné či hodně podobné informace. Mí přátelé ví, že mi stačí dát před oči fotku a já z ní vyčtu i vztah dotyčného k rodičům, jeho charakter, náladu, nemoci. Je to dáno tím, že vše je vepsáno ve vašem energetickém poli a tudíž vše, se ve vás dá vyčíst. Dříve by se tomu pár prostších jedinců zasmálo, ale naštěstí už máme tohle hloupoučké období za sebou a více a více lidí přikyvuje, protože už ví, zažili na vlastní kůži, dali si věci do souvislostí. Na této době je nádherné, jak se vše plní. Navracíme se k Přírodě, pěstujeme doma kvásky na vlastní pečivo, pěstujeme bylinky, zeleninu, ovoce, chováme slepice, králíky, více času trávíme v lesech a na polích, více přemýšlíme nad tím, k čemu je a jakou kvalitu má naše zdravotnictví, měníme školství, vzniká velké množství komunit, svobodných škol, dost rodičů učí své děti doma (já taktéž, zatím nejsem na Lexaurinu), zjišťujeme, že nejdůležitější v životě je rodina, upouštíme od hodinových procházek s vozíkem v obchodních centrech, už pro nás není důležité mít plnou skříň hader a bazén, co sebere 90% ze zahrady, jdeme cestou jednoduchosti, Přírody, Ducha... ne všichni pochopitelně, vždycky tu musí být protipól, jinak by se celý ten systém zhroutil. Ale zpět k energiím. To, co vaše duše zažívala v minulosti, se na ní energeticky podepsalo a dá se to velmi snadno vyčíst v této inkarnaci právě proto, že to na sobě máte stále vepsáno. Kdyby tomu tak nebylo, nebylo by možné z lidí číst. Kartář totiž nečte z karet, jak by se dalo čekat, ty karty jsou jen doplněk, divadýlko pro oči diváka, který je prostě nutně potřebuje :D. A protože je vše odžito, tak se dá z oné energie vyčíst i to, co teprve přijde, o čem vy se domníváte, že si teprve vlastní vůlí vytvoříte a co se vám často pak v budoucnu projeví jako deja vu a vy zíráte a říkáte "tvl, tohle jsem věděl, že se přesně stane, že mi tohle přesně řekne, že přesně na tomhle místě budu stát, když se to dozvím". No jasně že ano, duše jede ve spirále a celou dobu ví, kdy a jak co přijde, kdy a jak co skončí, jen mozek to nepobírá a snaží se té duši tuhle znalosti zesměšnit či zcela z ní vymazat. Tak, jak je v tomto energetickém poli zapsáno vše z minulých inkarnací, tak je tam pochopitelně vepsáno i vše, co jste zažili v prenatálu, během mámina těhotenství, během porodu, po porodu, v dětství, v mládí, ve středním mládí, v pozdějším středním mládí a i v tom nejposlednějším ze středního mládí :D-
Vše je ve vás vyryto jako písmo v mramorovém kameni. A protože jste byli počati vždy dvěma lidmi, tak se do vás vepsalo energeticky dost i z těchto dvou lidí, z mámy a z táty. A ti se pochopitelně zase skládají z energetických otisků svých předků a takto můžete jít schůdek po schůdku do velmi dávné minulosti až ke svému prvopočátku, ke svým hlubokých kořenům předků, protože ve vás je zapsána každá radost, každá bolest, každé utrpení, každičký emoční tok, každý životní zkušenost. A to nevymažete, ani kdybyste chtěli. Je to super sledovat hlavně tehdy, když třeba žijete se svým dítětem - jako např. já - a sledujete na něm věci, které nejsou "logicky" vaše, které nemohlo odkoukat v této inkarnaci, nemohlo nikde načíst, jak jsou do očí bijící a přesto v tom dítku jsou a už víte, kde se to vzala a je to fascinující to sledovat a snažit se měnit. Všechny ty strachy, úzkosti, to, jak se dítě vnímá, jaké má bloky... je toho smršť a něčemu můžete dát život a podpořit to, něco můžete utlumit, aby usnulo a nadobro spalo a už se neprojevovalo, ale stále to v něm bude. Vy víte, že narozdíl od jiných lidí, já třeba věřím na to, že oční vady nejsou ani tak způsobeny tím, že něco člověk nechce vidět, jak to většinou hlásí knihy o psychosomatice, což neznamená, že u někoho nemůže být důvodem, ale spíše tím, že se do očí vepsaly energie událostí a toho, co všechno zřely. A ty oči s tím do větší či menší míry zápasí, proto je nyní tolik dětí s brýlemi, přitom v rodině po několik kolen dozadu třeba žádný obrýlený jedinec nebyl. A tyto energetické zápisy se dle mého soudu dostávají a natrvalo vepisují i do zubů, kostí v těle, do svalů atd. Anebo třeba znáte případy, kdy člověk zajednou ochrne na nohu, anebo mu amputují ruku a to třeba ve velmi krátkém sledu událostí, kdy danou partii ničím nezatěžoval a přesto o ni přišel, protože někde v minulosti se mu totéž už přihodilo. Měla jsem klientku, která vešla ke mně domů a já ji říkám, že u ní cítím levý kyčelní kloub a ona v šoku, že ano, že s ním má celoživotně problém a lékaři neví proč. Hned mě naběhl obraz, jak jede na koni, ten kůň upadl, převalil se na ni a lehl plnou vahou na její levou nohu. Ona mi to pak potvrdila po pár měsících s tím, že byla na regresi a tento obraz se jí vynořil před očima. Máme to zkrátka všichni na svém těle vepsané a vše, čemu se otevřeme, vše, čemu dáváme zelenou, aby se nám dělo, vše, co dovolujeme, to vše se do nás natrvalo vepíše. Proto jsem taktéž přesvědčena o tom, že emoce a prostředí jsou mnohem důležitější než pohyb a strava (tím nechci říct, že se máte začít cpát hamburgery a válet na pohovce), protože znám tunu případů, kdy lidé sportovali, byli vegani nebo zkrátka dbali na kvalitní stravu a dost z nich zemřelo na rakovinu či při dopravních nehodách. Toto téma tady vířit nechci, to zase jindy. Takže myslete na to, zdali chcete a jak dlouho setrvat vedle toxického partnera, partnera manipulátora, lháře, nevěrníka (platí i pro ženy), zdali a jak dlouho chcete pracovat v kolektivu či na místě, kde vás to ubíjí, zdali chcete bydlet pod jednou střechou s tím či oním jedincem, zdali a jak často se chcete sexuálně stýkat v posteli s tím či oním člověkem jenom proto, abyste nebyli sami, co a jak říkáte svým dětem, v jakém prostředí je necháváte žít a proč, nebo vůbec kde jsou vaše priority a proč, protože tohle všechno hraje obrovskou roli v tom, co do sebe a do svých potomků a do potomků svých potomků vepisujete.

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA