JAK POSÍLIT INTUICI

 Bré ráno vám všem, královna dnes vstala nezvykle brzy a tak hned usedá a bude psát dlouuuuuuuhýýýýý text, předlouhýýýýýý, takže kdo jste zvyklí na obsah či délku magazínu Blesk, s lehkostí na srdci přeskočte :-)

Mnoho z vás se mě ptalo při poslední šanci opýtať sa ma na čokolvek, jak posílit intuici, jak na to třetí oko, které chrápe a ne a ne se probrat. No, upřímně, nebude se to zdát, ale ptát se zrovna mě, jak na to, je lehce mimo, protože já intuici a třetí oko používám tak běžně jako oči, uši, ruce a další, tudíž přirozeně a bez nějakého učení, takže jsem se osobně nesetkala s tím, jak změnit své nastavení či přístup k životu, aby ta intuice byla lepší, silnější, mrštnější, ale zkusím něco málo vyplodit, ač už podobné texty na mém webu dávno najdete. Nuže: schopnosti třetího oka máme všichni, děti do sedmi let mají třetí oko otevřeno plně bez rozdílu, proto také vnímají a vidí duchy, rozpoznají, kde se necítí dobře, pláčem či jinou nehezkou reakcí vám dají najevo, když jsou ve společnosti či blízkosti zlého, nepříjemného, nemocného či dokonce umírajícího člověka. Jenže společnost, výchova, postoj rodičů a další ovlivňují, že o tento svůj dar přicházejí a opět to souvisí s tím, na čem bazírujeme, jak k dětem přistupujeme, jak je bereme či nebereme vážně, jak je umlčujeme a s tím také zaslepujeme právě tuto jejich schopnost. U některých přetrvává intuice i do dospělosti, ale bývá jich velmi málo a cokoliv nepřirozeného, autoritativního, hmotného, systémového, mediálního... třetí oko zaslepuje. Všimli jste si, v jakých místech na obličeji vytváří kněz či farář křížek, když křtí dítě? Toliko k postoji a praktikám Církve, není složité dopídit se proč. Nu ale zpět k intuici. Skrze intuici na vás promlouvá vlastně vaše duše, která je jinak neuchopitelná. Málokdo z vás zřejmě dokáže odejít ze svého těla a sledovat se z povzdálí a to jak při bdělém stavu, tak třeba při spánku, protože to jsou aktivity, kdy nejlépe pochopíte, že se skutečně skládáme ze dvou částí a to je hmotné tělo a éterická duše, takže vám bude nejspíš stačit uvědomit si, že ta intuice ve vás někde prostě je, jen jí nedáváte dostatečný prostor. Na netu najdete spoustu rad, jak na to. Někdo radí odvápnit šišinku, k tomu nemám co říct, neabsolvovala jsem tuto očistu, nevím, co by to se mnou udělalo, nedokážu tedy říct ano, tohle je ten postup. Jiný radí meditovat a být ve svém středu, řešit obrazy a vize, které k vám budou proudit a řídit se jimi, další pak přestat jíst maso a upravit svou stravu na zdravější variantu, další pak přikládat na oblast čela ametyst, pálit svíčky a rituálně si vizualizovat, jak se oblast mezi očima otevírá a nastavuje... je toho spousta. Co se týče masa a stravy, tam bych viděla smysl, protože je fakt, že když se potřebuju já uzemnit, když se potřebuju odpojit po výkladech, tak se najím. Je jedno čeho, ale najím se, protože tohle je jeden ze způsobů návratu na Zem a uvědomění si fyzického těla a tím se vlastně (alespoň u mě) zpřetrhají nitky, které jsem musela vyslat při kartách na vás a Vesmír. Taktéž věřím, že pomáhají meditace, pod kterýmžto názvem si nemusíte ihned představit, jak sedíte v tričku s duhovou mandalou někde na vrcholku skály a ladíte óm, ale jen tak si doma v tichu a klidu a bez přítomnosti ostatních lidí či rušivým elementů telefonu či médií ulehnete a uvedete se v tak velký klid, že k vám začnou proudit obrazy a pocity, jež jsou právě tou intuicí, tím napojením na duši. Ale musíte být v naprostém klidu a umlčet mysl, protože ego a rozum společně ihned začnou vysílat negace, ďábelské scénáře, strachy, obavy, zkrátka začnou čarovat a vám vsugerovávat všemožné, aby vás ze stavu klidu a napojení na duši dostali. To je jejich úkol. Oni nepotřebují, abyste se na sebe napojili, abyste zjistili, kde je ten skrytý kanál ke svému Já, oni jsou vlastně jak lékaři a farmaprůmysl, ti také nepotřebují, abyste byli zdraví a případné neduhy řešili přes byliny a alternativní postupy, takže na to myslete, že ego s rozumem jsou všude a za každým rohem vás budou chtít lanařit a navracet do zaběhnutých kolejí obav, úzkostí, strachů a nejistoty. Ale o tomto jsem už psala, stačí jen v klidu ležet, neřešit a pokud máte otázku, co dělat, jak danou situaci či člověka vnímat, zeptejte se sebe samých, svého těla, byť to tělo ve skutečnosti není, ale ono zareaguje a vy ihned víte. A o tom, co k vám přišlo, nepochybujte a řiďte se tím. Další mou radou bude pitný režim čisté přefiltrované vody, protože voda sama o sobě je čirý zázrak a dokáže pročistit tělo velmi dobře a přeladit, vždyť tělo se skládá ze 70% z vody! Já přes celý rok navíc beru různé doplňky, kterými se čistím, čínské houby, vitamíny a minerály, různé bylinné tinktury, aby tělo pracovala, jak má a nerušilo mě. Další, co je důležité při intuici, je pobyt v Přírodě, úcta k ní, ona vás umí také pročistit a zbavit nánosů, takže pak lépe nejen dýcháte, ale i vnímáte, otevře vám intuici, projasní náhled, nicméně zase platí, že co k vám přichází, je to ono a je potřeba tomu věřit. V praxi pak můžete intuici posilovat tím, že vnímáte, co vám říká, když někoho potkáte, když vám někdo odvykládává svůj příběh a vy z něj máte nějaký pocit, vjem, to něco, co přijde ihned, v první setině vteřiny, není tam zaváhání, není tam analýza logického centra, je tam prostě jen ten první dojem a to je ona intuice. Hodně pomáhá, když se zajímáte o četbu v obličeji, co jaká partie znamená, co znamenají úzké rty a ty masité, co říká postavení těla, když člověk jen tak jde po ulici, anebo když se s ním bavíte o nepěkných věcech, jelikož to vše a další tři stovky detailů promlouvá. Ale to si zase můžete studovat i bez knih jen tím, že lidi pozorujete a spojujete si podobné detaily s jinými lidmi a situacemi, ve kterých jste už kdysi byli a z toho si vyvozujete závěry a ty ukládáte na svůj centrální disk. Chce to cvik a praxi, ale jde to. K tomu, abyste viděli části těla v barvách či auru kolem člověka, aby vám nabíhaly minulé scénáře a ty budoucí, abyste dokázali pocítit, která část daného člověka nefunguje a která je nemocná či kde je skryté zranění, to už je vyšší level a neporadím, jak já tuhle schopnost získala. Věřím, že je to tím, že jakmile ukážete Vesmíru a své duši, že věříte, víte, vidíte a nepotřebujete důkazy, používáte dané a nijak tuto schopnost nezneužíváte, pak se to prohlubuje jaksi samo. Mně se v minulém půlroce tohle všechno opět prohloubilo a to jsem si myslela, že víc už to nejde, že to stačí, všichni jsme happy a jedeme dál. No Vesmír to viděl jinak a opět zapracoval, takže u mě už jsou to někdy takové vály, které tedy mám už desítky let, že vidím konkrétní scénář, slyším konkrétní věty či slovní spojení, když někoho potkám a on se mě zeptá, jak to bude s tím či oním, ale tuhle schopnost využívám jen při kontaktu face-to-face, protože bych už jinak byla totálně vyřízená. Intuice se vám bude také posilovat, když se nebudete bát vidět, co vám předloží, což je další věc, kvůli které - si myslím - u dosti lidí nefunguje, protože oni nechtějí vidět, co jim předkládá a tím pádem jí dávají stopku a tato stopka souvisí i s tím, že nechtějí vidět a přijmout stinnou stránku sebe samých, protože ty démony v sobě máme všichni bez rozdílu. Také mi pomáhá, když s někým mluvím, uhnout na vteřinu pohledem a zase se vrátit k danému člověku, jelikož mi to pomáhá uchovat tu myšlenku, ty vjemy, které přicházejí mnohdy fakt takovým kalupem, že moje ústa nestačí tak rychle vše dávat do slov a v běžném životě nutně potřebuju svou bublinu, odstup, proto velmi často nosím sluneční brýle jako tzv. clonu před druhými lidmi a načítáním z nich, dříve jsem měla věčně v uších narvaná sluchátka, což byla další forma odstupu, nyní to bohatě zastupuje můj syn a jeho 24/7 žvanění a pak taky kdykoli můžu, nasadím kapucu :D Je to vlastně blok od lidí, ochrana, odstup, uchování se v něčem, co mě nestahuje na zem a do hmotných situací. Můžete sice také absolvovat rituální očisty různými africkými a kdejakými bylinami, já tyto za sebou nemám, ale chápu, že když to někoho osloví a jde si do toho, že mu to nejspíš asi může něco dát a třetí oko otevřít. Ono to napojení na Vesmír je také o rozpravách, které s Ním mám, ale to se do slov nedá vložit ani s mou bohatou slovní zásobou, to je prostě tak silný pocit, zážitek, emoce, tak mrazivá zkušenost, že jen ten, kdo sám zažil, ví, o čem tu teď blábolím a já vůči Němu vnímám velkou úctu a klaním se mu, protože to, co mi je v této inkarnaci dáno (ale v těch předchozích), je zkrátka něco neskutečného a za to Mu a taky sobě budu vždy velmi vděčná. Takže ať už jste nyní v jakékoli fázi, věřte svému "úsudku", věřte tomu, co cítíte, vnímejte podobnosti mezi lidmi, načítejte si jejich tváře a postoje, vnímejte energii lidí, míst, situací a berte je za směrodatné. Vesmír uvidí, že víte a přidá vám další sousto. A to je zřejmě ten nejlepší postup, jak se znovu navrátit sami k sobě. Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA