KARMA NAŠE, KARMA MĚSTA, ZEMĚ ČI KONTINENTU

 Představte si šachovnici a na ní figurky, které se na ni pohybují podle pravidel, ale i proti pravidlům, ale nikdy nejdou mimo toto pole. To je karma jedince. Pak se jakoby povznesete helikoptérou nad toto pole a zjistíte, že ona šachovnice je jen jedním polem z další, mnohem větší šachovnice, na které jsou další figurky a ty se zase pohybují podle či proti pravidlům. To je karma vsi/města, ve kterém daná osoba žije. A pak opět donutíte helikoptéru vznést se opět o pár kilometrů výš a pole karmy vsi/města se opět zmenší a stane se součástí hracího plánu karmy území. A poté se opětovně s helikoptérou nadnesete ještě víc a zjistíte, že pole území se stává zase jen jedním čtverečkem na ještě větší šachovnici, kde jsou další figurky a ty se opět pohybují všemi směry. To je karma kontinentu. A můžete letět výš a výš a asi chápete, co se bude dít dál, co asi uvidíte. A tohle vše je energiemi a vibracemi propojené až do nejvyššího rozměru, karmy planety a pak i celého Vesmíru. Není to nádhera? Je! Perfektně to funguje a klape. A je zcela v pořádku myslet si, že můj titěrný krok něco změní. Ano, může se tak stát, může, ale také nemusí a každá z těchto voleb vyzařuje další a další energie, které ovšem mohou být posuvné a léčivé, ale i bortící a zašlápnuté karmou na vyšším hracím poli. A pokud se zaměřím na pole jedince, je jasné, že si figurky a interakci mezi nimi v dané inkarnaci mohu ovlivnit, ale ovlivnit karmu celého území či kontinentu, už není tak snadné. Vše se mění, vše je v neustálém pohybu, protože i to, že já teď tady sedím a klapu do klávesnice, něco vyzařuje, produkuje, mění. Ptáte se mě, proč ten či onen stále setrvává na našem území, když jsem ho viděla do pěti let odejít. Ano, už má pár měsíců zpoždění, byl odstraněn vládou pana Violky (mimochodem řekla jsem tuhle větu nahlas, občas se mi to stává pro uchopení toků myšlenek, které si razí cestu ven, a můj synek hlásí "žádná vláda neexistuje" - zamysleme se!), což byl jeden tah, ale zřejmě jsme jako celek ještě nepochopili vše tak, jak máme. Velmi často říkám svým kamarádům, kteří si žádají ode mne radu: pokud ti nepomůže facka, dám ti druhou a se třetí už se nebudu obtěžovat, to už tě kopnou rovnou do prdele. Rozumíme si?

:-) Miluju tohle plynutí, tyhle souvislosti, energie, vibrace, nuance, Přírodu, Vesmír... Mějte se a smějte se, ovlivnit svou budoucnost můžete samozřejmě pořád a to, co se děje v hmotném světě nechtě hmotařům

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA