VYPNĚTE TA MÉDIA, TELEVIZI VYHOĎTE A JEĎTE NA NĚJAKÝ HRAD ČI ZÁMEK.

 V mailu se mi zase s příchodem léta začínají kupit otázky, které se týkají toho, jak vám tato doba a problémy v ní nedělají dobře. Mnozí se stále zmítáte ve strachu a pochybnostech o tom, co bude či nebude, jak to všechno zvládnete vy sami a vaše děti, co to bude znamenat pro naši zem, ekonomiku, zdraví... Připadá mi, že je už z mé strany marné či zbytečné stále psát dokola slova povzbuzení, protože pro mě třeba platí, že to, co mi někdo pořád opakuje, pro mě ztrácí onu původní sílu, tak bych nerada, aby se to samé stalo se slovy mými, které k vám mířím. Nicméně napíšu to znovu a zase: vypněte ta média! Fakt je vypněte, televizi klidně prodejte a jeďte někam na hrad či zámek, podpořte malé muzeum, o kterém málokdo ví, kupte granule do psího útulku, kupte svačinu bezdomovci... nemá smysl zatěžovat mysl a vystavovat své fyzické tělo problémům a zveličování, které se na vás z médií jistě hrne všemi možnými prostředky. Já když chci vědět, co se děje, zeptám se matky či otce pluku a ti mi s radostí oznámí novoty, já se usměju, mávnu rukou a restartuju svůj harddisk. Má to neskutečný efekt v tom, že když pak někde při nákupu či cestování zaslechnu nějaké to "dějství", tak to vnímám jako film někde z dálky, do kterého nemohu proniknout a který se nemůže dotknout ani mě. Není to ignorace, laxnost, není to ani nestarání se o budoucnost, je to chránění sebe samé, své psychiky a hlavně vědomí, že čemu vložím svou pozornost, která má být vzácná, tak to si přitáhnu a přiživím. Vlastně obdivuju vás, co to celou tu dobu dvou let všechno sledujete, co hltáte zprávy a bavíte se v soukromí se svými blízkými o událostech ohledně těch všech pitomin, že jste ještě bdělí, zdraví, plní elánu a potažmo že vlastně ještě vůbec žijete a máte ve tváři růžovou barvu

:D Všechno jednou pomine. Všechno. Jsme ve finanční krizi, není divu, mnoho předpovědí na to upozorňovalo, ty mé jakbysmet. Zdražuje se, ale i to poleví, netřeba panikařit. Přátelé z východu jsou prý už odsouvání zpět do své země, chystá se další kampaň na píchanec, no není divu, když je těch dávek ve skladech stále fůra :D V Brně za poklidu odstranili modro-žlutou vlajku a nahradili ji znakem Brna (snad to nepletu, nestudovala jsem do podrobností) a už se prý dopustili přestupku, za který budou potrestáni. Hele, jestli mě něco dokáže naštvat či se mnou mávnout, tak je to lidská hloupost a nepolepšitelnost. Vím, že mnohé je součástí velikého učení, kterým společnost a jednotlivci v ní procházejí, ale občas mi připadá, že lidem vážně hráblo, ale stále ještě dokážu koukat na to divadlo zpovzdálí a nevstupovat do jeho energií. Zkuste to taky. To, že ty strachy ve vás jsou a vyplouvají na povrch, to je vlastně součást vašeho léčení, tak se jim postavte. Nemusíte přemýšlet nad tím, co bude za rok, za dva, s vašimi dětmi či vnoučaty, ti si poradí. Nebojte se o ně, to byste jim brali sílu a vyjadřovali "nevěřím, že to dokážete" a to je obří krok do tmy. Cítím, že to jako lidstvo dáme, tak si vzájemně nepodkopávejme pochybnostmi nohy. Protože i já jsem vy, i vy jste my. Všichni jsme propojeni, všechno se tedy počítá. Važte vědomě, co do toho "bublajícího kotle" přihodíte. Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA