TLAKY TLAKY TLAKY

 Lidé cítí tlak, začínají z něj až kolabovat, jsou zahnaní do kouta a když takto někoho zaženete do kouta, začne logicky křičet. Přibývá agrese, za celé ty dva roky, které máme za sebou, je to čím dál víc zřetelnější. Čím to je? Lidé cítí zradu, bezvýchodnost situace, temnotu, ten, komu nahoře věřili, jim vhodil do cesty ještě větší sračky, než s jakými počítali. Do toho neschopnost rozhodnout se za sebe, neschopnost převzít zodpovědnost a tak jako malé zpovykané dítko buší pěstmi, dupou nožkama, plivou, prskají, zkoušejí ze zoufalství, co se dá. Už se nemusí ani píchnout jehlou, všechno valí na povrch samo. Energie se přelaďuje, přelaďujeme se i my a tím pádem je jasné, že tyhle emoce budou ještě sílit a houstnout. Lidem dochází trpělivost, pátrají po tom, jaký mají udělat další krok, aby se té spoušti, kterou cítí v kostech, vyhnuli a když je někdo nenavede, utápí se tam, kde jsou. Když si udělám soukromou bilanci s lidmi, které znám osobně, tak mám kolem sebe lidi, kteří podlehli a stále jim nic nedochází, pak ty, kteří podlehli a jsou na sebe nasraní, ty, kteří nepodlehli, ale motají se v kruhu, ty, kteří nepodlehli a ani nepodlehnou, protože prostě od začátku jako já (já, já, já, já, já - snad uspokojím některé z vás :D ) ví, že se do tohoto nenechají vcucnout a pak ty, kteří ze všeho toho tlaku a díky svým možná špatně nastaveným prioritám totálně zkolabovali, upadli do hoven či ukončili zde svůj příběh. To samé jde vidět tady na stránce a protože nás dělí vzdálenost soukromí a nemožnost vedení živého dialogu, tak dochází k mnohým nepochopením, interpretacím či nahlížením na postoje druhých z úhlu, který mě mnohdy teda až fascinuje, ale nevadí, to je stinná stránka sociálních sítí. Přátelé, ať už čelíte čemukoli, ať už jste kdekoli, ať už vnímáte realitu jakkoli, ať už máte priority nastaveny jakkoli, držte se a stále myslete na to, že to, do čeho se necháte vtáhnout, co uposlechnete, to, s čím se nakonec v realitě face-to-face potkáte, to je výsledek vašeho vlastního nastavení a je jedno, jak moc se kolem této pravdy budete vztekat. Pracujte s emocemi, které ve vás druzí vyvolávají (včetně mé veličkosti), meditujte, najděte si čas na pobyt v Přírodě, pokud cítíte, že je něco blbě (pro vás, ne pro souseda), nechoďte tam, nedělejte to, neciťte se divně či mimo, jen proto, že to dav vidí jinak. Já bych to s vámi velmi ráda probrala osobně, ale není to v mých možnostech, nicméně pokud na sebe někde narazíme a já budu zrovna v družné náladě, můžeme to napravit

:-) Všem pokojným srdcím i rozervaným náturám krásnej večůr a noc. Lav, pís a z ničeho se neposrat <3 Morgana
PS: Pár jedinců jsem dnes zablokovala, protože se tu trápili a nenalezli cestu, jak odtud pryč.

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA