JEŽEK V MAGII

 Hola hej, držte se pevně, jdu psát text

:D Nechtělo se mi, nebylo téma, ale Vesmír vždy ví, kdy co seslat a tak seslal. Včera jsme byli se synkem na zahradě a on po chvíli přichází a říká: "maminko, tak už máme dva ježky: jeden je na zahrádce (rozumějte soška) a druhej skutečnej je v mým domečku". Nejdřív jsem mu moc nevěřila a tak se ptám: "ty máš v domku ježka???" A on kývl. Tak jsem se koukla dovnitř a fakt, von tam byl :D Chrápal si pod pár listy, které jsou tam naváté. A tak jsem si hned řekla, že vám k tomuto tichému a poklidnému zvířeti něco napíšu. Ježek je na první pohled nenápadný. Tělo má ukryté pod vrstvou bodlin, ale když se mu podíváte do tváře, nemáte z něj strach ani pocit agresivního zvířete, které by na vás chtělo zaútočit. Spíše se ve vás rozleje pocit radosti, blaha a tepla. Není proto divu, že je ježek symbolem poklidu, ticha, mateřského tepla, lásky, ale také věšteckých vizí a snů. Když narazíte na ježka, znamená to, že se máte zamyslet nad svou vnitřní křehkostí, laskavostí, něhou a mateřstvím (což tedy mimochodem pro mě v danou chvíli bylo více než aktuální). Ježek ukazuje, že i přes bodliny uvnitř najdete malé, nevinné zvíře, které je bez těch bodlin bezbranné, takže se zamyslete nad svými vlastními bodlinami, zbrojí či pláštěm, který používáte jako ochranu před těžkostmi, světem, okolní realitou, která se vám nelíbí. Ježek je i symbolem spojení se zemí, umí se v mžiku stočit do klubíčka, stejně jako se mi stáčíme do klubíčka v posteli, když nás něco trápí, když podléháme hluboké bolesti, ale i když se potřebujeme dostat fyzicky do svého středu a uvědomit si, kým jste, kam směřujeme a jaké prostředky pro svůj cíl chceme použít. Ježek se stočením do koule chrání, je to jeho sebeobrana, takže je na místě podívat se i na své způsoby ochrany, které používáme vůči druhým. Jde o zvíře noční, většinou ho prozradí jen dupání, jinak o něm nevíte, proto není divu, že je i symbolem noci, tajů, věšteckých schopností a nacítění se na vize. Pokud tedy narazíte na ježka, zkuste se zastavit a zapřemýšlet nad těmito pár větami, které jsem tu teď sesmolila, možná tam někde uvnitř sebe najdete odpověď, kterou jste tam měli najít. Podobně jako tomu bylo včera i u mě :-) 

Morgana


Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA