"TAK PROČ TO TAKHLE PÍÍŠETEEE?" PROTOŽE CHCI. ;-)

 TEXT OBSAHUJE VULGARISMY A ZNÁMKY DUŠEVNÍ LABILITY MORGANY, KDO JE SLABŠÍ POVAHY, NECHŤ PŘESKOČÍ A ZACHOVÁ SI SVŮJ ZEN

:-)
A protože nám to tu vřelo a bublalo před pár dny, tak si zopakujeme něco málo ohledně pobytu zde v mém virtuálním obýváku. První pravidlo: chci tu mít klid, pohodu, přátelský dialog. Pokud uvidím, že se mi tu někdo vysral ze svých splínů, hovno uklidím a zařídím, aby mi jej sem znovu nepřišel upustit. Stejně tak to dělám v reálu. Chápu, že mě nemusí mít každý rád, ani já nemám ráda každého. Chápu, že se vám nemusím líbit, vy všichni se mi taky nelíbíte. Chápu, že moje cesta může někoho nadzvedávat ze židle, i v realitě se to děje, kdy někteří lidé prostě nemohou skousnout, že názory druhých nijak neanalyzuju, nechávám být, jsou mi fuk. Jediný, jehož slova a poznámky si beru k srdci a přemýšlím nad nimi, jsou trefné bonmoty a postřehy mého syna. Nevím jak vy, ale já nejsem sluníčkář, ovšem nevyhledávám lidi nasrané, nespokojené, depresivní, lidi, kteří plivou jenom proto, že si neumí se sebou samými poradit. Prostě je vymažu ze svého příběhu. Stejně tak to mám tady. Je zvláštní sledovat dvojí metr toho, co napíše Morgana a když to samé napíše Franta Málek z Karviné. Mnohdy se stane, že útok je už z podstaty toho, že jsem něco vyřkla já. Další pak je nasraný z toho, že tu mám přikyvující davy, jako by na jiných stránkách tomu nebylo. Píšu věci tak, jak je cítím a pokud se v nich neorientujete, není to můj problém, prostě to asi vidíte jinak a do mého bodu se dostanete až tehdy, kdy já už tady psát nebudu. Nebo nikdy. Já vím, že je lepší vést stránku v duchu pozitivna a psát jen takové texty, které lidé chtějí slyšet a číst. Většina ezo stránek je tak nastavena, já to takto mít nechci. Píšu o všem, s čím přicházím do kontaktu, co zrovna řeším, co mi sesílá Vesmír a nebudu tu neustále plácat nesmysly o lásce, duchovních dvojčatech, růžovém obláčku posypaném třpytkami a vonícím cukrkandlem. Chápu a naprosto toleruju opačný názor. Taky beru, že mi někdo potřebuje naštvaněji či v hrubších emocích napsat, že se mnou nesouhlasí, že jsem nána atd. Ale všechno se dá psát v jistých mezích, tím spíš, když jste tu na návštěvě a nikdo vás tu nedrží. Výmluvy typu "čtu vaše články, protože je moji přátelé pořád sdílí", jsou vtipné už jen v tom, že takový "náhodný čtenář" má většinou větší přehled než ten, který to tu se mnou táhne už celých sedm let. Náhoda? Ale jděte. Všichni víme, že ten, kdo říká, že někoho nečte, že ho nezajímají jeho bláboly, je nejurputnějším a nejaktivnějším sledovatelem :D Taky miluju ty ukrývače ve křoví: celou dobu jsou potichu, ale jakmile se někdo projeví podle jejich gusta (nejlépe v modu Morgano, ty krávo blbá), vystřelí kupředu, rafne, zdvihne nohu, vypustí moč a zase zaběhne pod keřík a tam zdechne do doby, než se zase někdo "odváží" něco proti mě napsat. To už je tak ohraný scénář, že výmluvy opět nejsou na místě. Já nikomu nebráním napsat, že mě nemusí, ale ihned mi můj mozek položí dotaz "tak proč tu jsi?" Budu já dlít na stránce Václava Klause mladšího, když nebudu sdílet jeho názory a zajímat se o něj? Nebudu. Budu já na stránce někoho, koho vnímám jako naprostého arogantního tupce, který blábolí hovna? Ať se na to dívám jakkoli, opět docházím ke stejné odpovědi: nebudu. Takže kde je chyba? Že bych i přesto, jak vás nezajímám, byla pro vás přece jen hodně zajímavá? Joooo ještě je tu ten argument, že mě pozorujete z pozice člověka, co miluje psychologii :D Takže abych to shrnula: je tu vítán každý, kdo se posouvá, kdo sdílí stejné náhledy, koho baví můj styl. Jsou vítáni i ti, co nesouhlasí, nesdílí to stejné, ale přesto je zajímá, co píšu, protože některá témata jsou pro ně zajímavá a obohacující. Jsou vítáni i ti, co jsou zhnuseni (pokud to tak cítíte, že tu chcete být), ale jakýkoli atak či psychoanalýza mé osoby ve stylu "jak to určitě takto mám, jak se cítím, proto to přece zrovna takto píšu" je ihned vhozen do blokace. A není to proto, že bych to nechtěla číst, já o sobě vím, že jsem píča, od narození na tom taky makám seč můžu, není proto nutné poukazovat na to, o čem vědomě vím, ale protože já k vám na stránku či profil taky nejdu a neříkám "bože, ty jsi ale kráva" jenom proto, že mám přece kua názor, ne? :D Takže ze svých vnitřních poryvů se jděte vykecat a vykreslit k terapeutovi, své názory na mou osobu si zpracujte ve svém soukromí, klidně si založte skupinu "tamorganajetakovaujetinablba", tam si onanujte do libosti, ale neobtěžujte mě svými obnaženými třísly zde, protože vaše strasti, nenaplněnost a nasranost z toho, že musíte poslouchat v kanclu debilní Květu a šéfa Bedřicha tady na tomto místě fakt nikoho nezajímá :-) Srdííííííčkááááááá, pusinkýýýýýýýý, lavjůůůůůůůů <3 Morgana
PS: Nejsem naštvaná, tlemím se tady u těch písmen :D Tak proč to takto píšeteeeeee? Protože chci. Proč to nepííííííšeteeeee jinaaaaaak? Protože nechci. ;-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA