OPAKOVÁNÍ - MATKA MOUDROSTI. SITUACE NA UKRAJINĚ OČIMA MORGANY

 Tak jo, vyjádřím se naposledy a přesněji, protože se tu zbytečně šíří blbosti a misinterpretace mých textů, což je koneckonců už takový stálý folklór. Kdo o tom nechce číst, bude to totiž dlouhé a opakující se, nechť s lehkostí na srdci přeskočí a jde se třeba proběhnout ven. První z příspěvků na téma fálky bylo zpracováno na dotaz, jestli nám tady na českém území něco hrozí. Napsala jsem, že ne a že se bude fálčit jen tam, kde se vyhrotilo na max. Opět tu někdo potřeboval toto sdělení předělat po svém, že to tak není bla bla bla, nevadí, zeměpisně si sami určete, kde leží ČR a kde Ukrajina a posuďte si věštbu podle svého. Dále jsem napsala, že z Vládíka mám respekt, což jste si zase přebrali po svém, že ho jako adoruju, obdivuju, že jeho kroky zřejmě schvaluju. Nic takového jsem nepsala, ale nevadí. Že nevyužil rozumového postupu zase asi pochopí jen ti, co pracují s kartami: on zkrátka nešel do svých kroků podle strategie a logiky, která by se nabízela, ale použil intuici, díky níž udělal nečekaný krok, jež mohl někoho překvapit a nebyl zcela v souladu s tím, co by se logicky od něj očekávalo. Ona intuice je totiž velmi rozsáhlý pojem, je to něco, co vnitřně cítím z jakéhokoli popudu či záměru že mám udělat a to, že naše intuice nám velí něco jiného, není důležité. Vlajkaři: baví mě sledovat, jak ihned nastoupila nová móda - projevit soucit. Já to beru, pokud to tak cítíte, tak si polepte profilovku čím chcete, jen jsem zde položila dotaz, JAK KONKRÉTNĚ pomůže krajině zastižené palbou vyvěšení jejich vlajky na fotkách lidí ze zbytku světa? Jakože se Mariana odtamtud zaraduje, že se nám to tu blyští modro-žlutě? Nebo jí to usnadní opuštění domova? Tohle byla moje pointa. A je velmi zajímavé, že jsem přesně věděla, kdo z mých fb přátel či lidí, které tu znám, začne tuto pózu ihned ukazovat na veřejnost, protože ono to pro tu veřejnost skutečně je. Ukázka toho, jak jsem soucitná, jak trpím, jak se zajímám o tamější dějství. Je to stejné jako ukazování happy family a manželství, kdy světu potřebuju dokázat, aby nám naši lásku a spokojenost uvěřili. Tak prosté to je, protože když lásku a spokojenost žiju, to poslední, co potřebuju udělat, je, přesvědčit o tom svět. Nebo spíš sebe. U mě ani kamarádi neví, zda s někým jsem nebo nejsem, když se jich zeptáte, zda mám partnera, řeknou, že vlastně neví. Proč? Protože o tom s nikým nemluvím a žiju to, co mi v tomto úseku přísluší žít. A v souvislosti s tím se zeptejte sami sebe: opravdu my, falší prohnilí Evropané, kteří řešíme jen své pohodlí, vystajlovaná selfíčka, usmíváme se do objektivů a vzápětí na sebe hážeme jedy, řešíme hovna, přitom nám pointa uniká, staráme se o to, abychom si po dvouroční pauze dokoupili šatníky a doplnili kabelčičky v šatně, protože ani k.o.vid nás nedonutil pochopit, otevíráme se všem změnám ze západu, protože ty jsou přece správné, i když jsou na hlavu postavené, chceme kázat světu??? Stačila mi před pár měsíci jógová centra, která nařizovala rdoušky a otevírala dveře jen tečkovaným. Jógová centra??!? Tvl, jaká je filozofie jógy a východních nauk?!? A tak bych mohla dávat příklady třeba týden. S těmi vlajkami taky souvisí další můj postřeh: doposud nikdo pomalu ani nevěděl, kde Ukrajina leží, co se tam děje, neprostudoval si souvislosti, ale ihned všichni začnou sdílet tklivé statusy, natáčet plačtivá videa, vymýšlet, co by se dalo udělat, vždyť přece nemůžeme jen tak přihlížet.... jj, v tomto my jsme hrdinové, ale ruku na srdce: před touhle fálkou kolik si myslíte či o kolika z těchto soucitníků víte, že někomu pravidelně finančně či jinak pomáhali? Kolik z nich se pravidelně podílelo na aktivní pomoci lidem v nouzi, bez střechy nad hlavou, bez peněz na operaci či zásadní léčbu? Nehážu všechny do stejného koše, ale fakt mi netvrďte, že všichni tito vlajkáři už předtím aktivně pomáhali jinde a jiným. Spíš mi přijde, že jen čekali na popud zvenčí, kde ukázat všem vůkol: koukej, jsem na stejné lodi, starám se stejně, v mžiku oka se rozesmutním nad tou situací, která je hrozná. Ano, JE HROZNÁ, je hrůzná, je katastrofální, ale stále se nás to netýká a vlajkou či falešnou pózou nikomu nepomůžu. A protože já mluvím a píšu tak, jak to cítím a je mi u prdele, zda je to vhodné či jakékoli, tak je logické, že se to tu sesypalo se slovy "vy jste bezcitná, vy jste mě zklamala, vy si opravdu myslíte, že Rusko udělalo dobrý tah?" apod. Ne, nejsem a nemyslím si to. Dokonce když se dívám na svůj život, tak toho soucitu a aktivní pravidelné pomoci dělám dost a to nyní nemyslím své charitativní aukce zde na stránce, o kterých logicky víte. Jen prostě nemám potřebu na oko ukazovat svou účast. Jenže tento můj postoj málokdo stráví, ale za to se bude zuby nehty rvát za respektování postoje svého. Takže dělejte si, co uznáte za vhodné, pokud se domníváte, že vyvěšením vlajky a věčným sledováním toho, co se tam děje, něčeho dosáhnete, tak prosím. Ta stejná média, která vás krmila o k.o.vidu, vás nyní krmí Ukrajinou. Jsem ráda, že jste si zopakovali barvičky, že si budete možná pamatovat navždy tu ukrajinskou dvojici a jsem také ráda, že někteří najdete sílu a ochotu charitativně se zapojit do čehokoli, co cítíte, že pomůže. A je mi také jasné, že tak jak jsem já a jiní byli před dvěma lety bráni za konspirátory, kteří absolutně nechápali závažnost k.o.vidu a to, co hlásali, se nyní vyplnilo a přistupují k tomu i "vědci z Ameriky", tak to bude i s tímto tématem. Kdekoli, kde se objeví téma Smrti, je to citlivé, protože Smrt je tabuizovaná a mnoho lidí (troufnu si říct většina) se jí bojí. Nicméně Smrt je Transformace, proto taky v Tarotu má karta Smrti mnohý význam. Transformace do jiné dimenze, do jiného příběhu, do nové inkarnace. A tak jak při k.o.vidu měly padat oběti, bohužel padají i v současné době tam, kde se fálčí. Já tomu pozornost už dávat nebudu, stejně jako jsem nedávala pozornost zprávám v době virové, dál jsem si žila svůj nerdouškový život a stýkala se s babičkou, která na to samé házela bobek stejně tak, protože pro nás byla blízkost a sdílení víc než kafrání z televizních obrazovek, kde nám právě tento styk zakazovali. Jsou věci, které neovlivníte, do kterých nemáte právo zasahovat a které jsou mnohdy směšné. Pokud uznáváte tok Karmy, běh Osudu a chápete, že některé věci je potřeba nechat proběhnout bez zásahu, pak by neměl být problém pochopit to i v této situaci. Svůj soucit a to, jak moje duše reagovala na momentální zprávu, která se šíří světem, jsem si prožila, projevila, procítila. Pokud budu cítit, že něco mám udělat, udělám to. Pokud budu cítit, že něco naopak dělat nemám, neudělám to a nechám to prostě jen projít. Respektuju, pokud to máte jinak a pokud potřebujete zasahovat, vy ale respektujte to, že já to mám opačně, nebojuju, nevstupuju do dění, nestraním, nechávám řeku téct. Až pochopíte princip Života a Smrti, možná můj dnešní postoj lépe pochopíte a přijmete. Myslete na Lásku a Cit, věnujte se radostným okamžikům a pokud věříte na přenos pozitivní energie (o čemž já celoživotně pochybuju), pak vysílejte krásné pocity bez špetky strachu a úzkostí, protože byste podporovali jen tyto. Mějte fajn den a hlavně pís, voe. Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA