PROCHÁZÍME TRANSFORMAČNÍM OBDOBÍM VELMI SILNÝCH VIBRACÍ

 Všichni, kteří si ode mne koupili knihy, mají balíček odeslán (kromě jednoho, ten pošlu v pondělí). Děkuji vám za spolupráci. Balení balíčků se moc nesmějte, recyklovala jsem doma, co se mi dostalo pod ruku, páč jsem si frajerka neuvědomila, že nemám obalový materiál

:D No nic. Kdyby byl zájem i o knihy běžné beletrie, občas tu udělám knižní okénko s prodejem, protože ty moje čtyři knihovny dotýkající se stropu už jsou bohužel plné a nečekám, že budu většinu knih číst víckrát v životě, páč do stejné řeky já nevstupuju nikdy, netřeba se tedy poutat ani ke knihám jen pro ten pocit, že je mám. Vše je pomíjivé, mizivé, ani ve chvíli, kdy knihu držíme v rukou, ji vlastně nemáme... ale to asi pochopí jen hrstka z vás :-) No ale aby to nebylo jen prázdné tlachání, tak něco málo k sobotnímu čtení. Procházíme obdobím velmi silných vibrací, které se projevují na fyzickém těle, ale i na duši. Je to už něco málo přes rok, kdy mi přibývá objednávek s dotazy, co se to děje: nečekané migrény, bolesti žaludku i bez změny jídelníčku, bolest zad, bolesti v kříži, nečekané pocity vysílení hraničící s potřebou omdlit atd. Je toho mnoho, každý ty příznaky prožívá jinak, nicméně jsou, přibývají, jsou velmi intenzivní, bolestivé, neopodstatněné, neodůvoditelné. Přátelé, je to v pořádku. Nyní jsme na skluzavce, která ovšem nemíří směrem dolů, ale naopak zdola vzhůru. Posouváme se všichni, přelaďujeme se, dostáváme se do další úrovně, pro kterou je potřeba z nás dostat i ten poslední hnůj, na který jsme si nechtěli sáhnout, který jsme nechtěli vidět, před kterým jsme si ucpávali nos. Proto tolik z vás touží po samotě či procházkách v Přírodě nebo jen společnosti dětí či zvířat, jelikož nechtějí být rušeni, sami cítí, že je potřeba si tyhle sračky, které vyvěrají, zpracovat sami bez účasti či prezence dalších lidí. Nyní dost lidí přehodnocuje okruh svých přátel, známých, analyzujjí své kolegy, obchodní partnery, svou cestu, pracovní směr, svou filozofii, víru, své následující kroky, protože cítí, že už nic nebude takové, jaké to bylo. Někdo nad tím skuhrá a pláče, jiný padá do depresí a úzkostí (i těch mimochodem přibývá), další páchají sebevraždu či odcházejí ze vztahů či domovů, protože cítí, že tam, kde dosud byli, už nechtějí či nemohou být. Děti z ničeho nic odcházejí ze škol, opouštějí výšky a nechtějí je už studovat, začínají hrubší potíže v komunikaci s rodiči. Všechno tohle je v naprostém pořádku. Všechno se mění, posouvá, připravuje. Cokoliv, co je spojeno s minulostí, co je spojeno s myšlením, které před k.o.videm vládlo světu, s chováním, jednáním, s prioritami, s materialismem a hmotou... to vše musí vyhnít a zmizet. No a čím méně jste tohle všechno měli zpracované, čím více jste se této doby drželi a čím hlouběji jste do všeho z minulosti byli zahryznuti, tím větší útrapy v současné době. Už v minulosti jsem vám psala, že nám kartářkám a terapeutům přibude tolik práce, že se z ní posereme a že to bude trvat několik dalších let. A je to tu. Lidé se perou s vnitřními démony a je to mnohdy dost krutý tanec. Tuto čistku čekejte ještě tento rok, koncem roku už bude doznívat a v příštím roce trojka na konci způsobí potřebu pohybu, rychlosti, potřeby hnout se, nestagnovat, nečumět do zdi jak tele na nový vrata. Takže to, že je vám častěji špatně, trpíte bolestmi, které trvají den dva a pak odezní, že více zvracíte, upadáte do postele, protože nelze vstát, natož někam jít, že se zhoršuje váš psychický stav, že dost lidí z vašeho života vidíte jinak a je vám z nich blbě, je v naprostém pořádku a součástí Vyššího záměr. Věřte, ta Příroda a ten, kdo to vede, je fakt nesmírně moudrý a vynalézavý, On ví a já se mu za to dennodenně klaním. Vydržte, hrdě se dál "perte", nechte přicházet a zase odcházet, odpočívejte a dopřávejte si. Mně čeká oslava osmnáctin, takže já jsem ve fázi hluboké Smrti a příští rok jedu osmičku v osmičce, takže já ten posun nebudu mít na skluzavce, ale na tobogánu a cítím to i v té nejzadnější části svého bytí, v té nejnepatrnější buňce svého fyzického těla, v celé své duši a je to pocit, který nemá obdoby. Mějte fajn den, těšte se a plujte :-) Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA