POKUD NEJDEŠ DO HLOUBKY, NEPOCHOPÍŠ.....

 Mnoho lidí slyší, ale neposlouchá. Mnoho lidí vidí, ale nevnímá. Na počkání můžu dělat analýzy obličejů a grimas, na požádání můžu rozdávat rady a dávat doporučení. Vy zase můžete načítat citáty, knihy, brožury, chodit na semináře, tančit v batikované sukni u nejbližší tůně nebo popíjet pramenitou vodu z podkarpatí, ale pokud nepůjdete do hloubky, ve výsledku budete stále stát na stejném místě. Každý má své tempo pochopení, každý má jinak silnou směs odvahy a kuráže přiznat si chybu či blok a začít makat na jejich odstranění. Já už jsem dávno ve fázi, kdy nechávám věci být a zbystřím jen tehdy, kdy se mi něco začne dít jinak, než jsem zvyklá, což se mi ovšem už skoro vůbec nestává, nebo když se objeví něco nového před očima a jsem tou existencí překvapena. A i tohle se mi skoro nestává. Dost lidí ale stále neví, nechápe, nevidí, neslyší, nejde do hloubky, jen povrchně klouže, tvrdí, dokazuje, odklání přitom ale zrak a mluvíte jak do dubu. Nevadí. Jsou i tací, kteří řeší hovna, šťourají se v nich a rýpou a když jim ukážete, kde leží toaleťák, aby si tu prdel utřeli a záchod opustili, stejně budou dál v těch lejnech klacíkem kreslit srdcata. Ale jinak mám ty svátky poklidný, to zasejc jo

:D No nic. Lekce dnešního dne: pokud víš, že na sobě nechceš pracovat, nezastavuj mě, nepiš mi, neptej se mě, neřeš. Nesdílej citáty, nečti ezo knihy, nesnaž se přesvědčit svět, že to máš jinak než jak to v tobě vidím, páč už tak je tu dost velký divadlo, jednotlivé party s ochotnickými skupinkami už vidět nepotřebuju :D Konec lekce. Jo a ještě drobnost: dneska mi udělala radost Dana. Dala se na dráhu pečovatelky pro starší lidi a já z ní přes telefon cítila úplně jinou energii než v minulosti a tak jsem vám to prostě jenom chtěla říct. Hezkého dne vám přeji :-) Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA