BILANCE NAD ROKEM UPLYNULÝM 2021

 Přečetla jsem si vaše reakce na můj předchozí příspěvek a chtěla napsat stručnou reakci, ale tak víte jak... já a stručná :D. Takže to napíšu ve větším. Já rok 2021 vnímám za další po roce 2020, který utekl velmi rychle. Až mě děsí ta rychlost, protože mi skutečně přijde, že ten leden byl včera. Co mi letošní rok vzal? Vzal mi kilo nadváhy, no mohl se hecnout víc a vzít i těch zbylých devatenáct. Vzal mi možnost cestovat do zahraničí, protože jsem nehodlala podstupovat tu kašpařinu s testy. Vzal mi trpělivost s některými lidmi, což je s podivem, protože já bych prý trpělivost mohla prodávat po tunách. Vzal mi další kus potřeby druhým vysvětlovat a směrovat je, pokud nevidím, že se řídili mou první, druhou, třetí radou. Vzal mi všeobecně nutnost zasahovat, která se u mě zdála býti už dávno téměř na nule a ono hovno, dostavila se ještě větší energie nechat situace, věci, slova, lidi být, plynout a téci dál. Co mi dal? Dal mi další rok života se synem, což je teda rock and roll jako prase :D Dal mi nové lidi, přátele, klienty, více času pro sebe, ještě větší prohloubení vnitřních vědění. Dal mi i větší napojení a pochopení toho celého koloběhu, který tu sviští. Dal mi téměř denní potřebu vyjádřit hluboký vděk za vše, co mi chodí do cesty, až mi to vhání na potkání slzy do očí. Dal mi také častější vhledy do bývalých inkarnací a ukázal obličeje karmicky propojených duší, které ještě mám potkat a už teď se na ně nesmírně těším. (Dal mi momentálně i jednoho z místních debilů, kteří potřebují ty rachejtle vytřískat asi už dneska.) Dal mi pochopení nebo spíše další utvrzení toho, jak jsou lidé různí a jak je to fajn a jak se musí sami poprat s tím, co jim Osud hází pod nohy, čemuž ráda s fascinací a úžasem přihlížím. Dal mi sílu jít dál a fungovat pořád tak, jak jsem si už kdysi narýsovala. Všeobecně - jak jsem si všimla nejen u sebe - odhalil mnoho charakterů a ukázal, jak (ne)dokáží druzí přijmout realitu, zodpovědnost, svůj vztah k sobě samým, okolnosti a děje, které přicházejí nečekaně. Ukázal, co kdo v sobě má napěchováno po okraj, protože mnohdy stačí jen píchnout a už se sypou korálky takových barev, které jsem do té doby ani neznala. Karmické splácení a dostávání toho, co je pro nás připraveno, v podstatě bude následovat už pořád, zařídila se o to dvojka, která se přehoupla do let z roku 1999, takže jak vidno, už se jí nezbavíme. Dál se budou věci vyplavovat, dál se lidé budou koupat ve svých bahnech a stokách, ale na druhou stranu i růst a stoupat či posouvat se ve svých úrovních bytí. Já pětkovému roku děkuju za vše, co přinesl i odvál a těším se na ten šestkový, který by mi měl přinést více práce, více hojnosti a nových možností realizace, z čehož se přinejmenším po... sesouvám :D Nicméně celý život mám milionkrát ověřeno, že se nic neděje nikdy jen tak pro nic za nic, že nikoho nepotkávám jen tak náhodou, že se mi nic na první pohled špatného neděje zbytečně, takže už nyní se těším s vděkem na vše, co mi následující rok vydá a vám přeju ten stejný vděk a nadšení :-) Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA