VÝHLED NA VÝVOJ K.O.VIDU OD LISTOPADU DO BŘEZNA

 Přátelé, odhazuju stranou výstřižky, nůžky, pastelky, sešity pro předškoláky, nákupy na eshopech, vařeku a běžím od všeho k vám

:D Ptáte se, co nyní čekat, kdy to všechno pomine, zda bych neudělala výhled na další rok. Nuže, jen stručně: listopadová hovna se mi vyplnila, sorry, ale musíme to přežít. Prosinec vidím zmrazený, je to pocit nicoty, ničeho, pusté pláně, tzn. že v tomto měsíci nečekejte žádný extra zvrat, spíše už nás ti nahoře nebudou ničím překvapovat či razantně do ničeho zasahovat, jen to bude mrtvý měsíc. Vidím ho sice našedle, ale přesto mám pocit hluboké zimy a mrazu, takže dost lidí může začít cítit opravdu silnou depresi, klesat na mysli, velké množství jedinců zažije ataky, nebude mít chuť do života a už vůbec nebude řešit, že je čas Vánoc. Taky si ještě dost lidí půjde pro t.ečku, ale to už k tomu všemu holt patří, je potřeba, aby podlehli ti, co podlehnout mají. Čím větší tlak v tomto období pocítíte, tím lépe, protože i diamant potřebuje obří tlak, aby vůbec mohl vzniknout. Kdo budete na vážkách, doporučuju odejít od aktivity, kterou zrovna budete dělat, vzpomeňte si na mě a moje slova, nyní je potřeba vydržet. Je to období zrodu a neznám moc porodů, které by byly bezbolestné. Můj porod byl kua bolestivý, ale přesto jsem si ho celou dobu užívala a nechtěla nic z utěšováků ani vylepšováků, protože jsem se naprosto odevzdala tomu procesu a věřila Přírodě, synovi, svému tělu a psychice. Takže vydržte! Leden už vidím čistě křišťálově bíle, slyším ticho a plícemi mi prochází čistý a ničím nenasmrádlý vzduch, takže tento měsíc bude jednoznačně klidný a kdo se jej dožije, dostal se do nové etapy. Únor mi nenabíhá nijak výrazně a pak bum březen, světlo, slunečnicová žlutá, projasněnost, teplo, radost, takové ty duhové barvy lučního kvítí a potřeby tancovat. Ty příměry neberte rozhodně jako předpověď počasí, jde jen o popis pocitů z následujících měsíců, které vnímám energeticky v barvách, tónech, pocitech chladu či tepla. Každopádně: náhled na celý rok možná udělám v prosinci, nyní mám spící období, protože od Samhainu prostě klesá můj výkon a já se mu opět a zas radostně oddávám a v něm přetrvávám do ledna, kdy se rodím jak duchovně, tak fyzicky. Takže neklesejte na mysli, život není jen o růžovém obláčku, ty většinou nepřináší nic zásadního. Ani životní lekce, kdy vše probíhá jak po másle, vás nenaučí tolik jako lekce, které jdou fakt na dřeň a bolí jako k.u.r.v.a. A myslete na to, že hovny se připravuje půda pro bohatou úrodu, takže i ten listopad bude mít svůj důvod, který ale teď logicky pochopit a přijmout jde stěží. Zdravím i čtenáře do Rakús a nebojte, nebude to tak krvavé a bolestivé, jak to nyní vypadá. Ony ty jednotlivé vlády vlastně samy neví, co dělat, jsou bezmocné a zkouší. A pokud narazí na odpor, opět přitvrdí, ale opět můžete klást odpor. V tom je to kouzlo lidství, že nemusím podléhat a propadat ničemu, co se mnou nerezonuje, co není moje, co se netýká mé reality. A revolver u spánku vám vážně nikdo držet nebude. Bojujte, nepodléhejte, nedělejte nic proti vaší intuici, vnitřnímu nastavení, pocitům nitra. Neproserte tu inkarnaci a vysílejte díky za to, že tu nyní jste a můžete tomu všemu přihlížet. Myslím na vás, lidi a držím ten provaz s vámi <3 Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA