O INTUICI A VIZÍCH

 Dneska v noci respektive včera těsně před půlnocí jsem přemýšlela o nějakých běžných pitominách, co se mi udály onoho dne a do toho vstup obrazu, který tam časově ani místně a už vůbec logicky nepatřil. Šla jsem po vyšlapané stezce, která se mírně svažovala na kopci, přede mnou kráčel statný dlouhovlasý muž. Kolem byla mlžný opar, asi brzké ráno, slunce ještě nevyšlo. Měla jsem na sobě ne zrovna nejnovější prosté šaty barvy grafitu a koukala jsem do zad mému muži, který nesl v pravé ruce sekeru (myslím). Do toho ticha, které se všude rozprostíralo, jsem zaslechla sebe, jak mu říkám "počkám na tebe, neboj se" a tato věta mě vrátila do reality. Wtf, co to zase je? Otevřela jsem oči (podotýkám, že jsem nespala) a hlavou mi prolétla další z vět.... pod Bystřičkou 38. No co vám budu, tak jsem čapla mobil, vyslala k Vesmíru pár sprostých slov (ale on ví, že se nemá zlobit) a našla si google maps. Zadám adresu a světe div se (nebo spíš nediv, páč není čemu), ona adresa skutečně existuje a to přímo v okrese Vsetín. Tož vygooglila jsem si realitu a ejhle, nádherný les, krajina tajemná, sem tam spadený strom, pár chatek a nedaleko zřícenina hradu Klenov. Opět rozklik a pak zatajení dechu, páč moje duše opět něco zřela, polilo jí na střídačku horko, těžko a pak radost. No takhle, zestručním to, nevím, co to zasejc má být, tyhle haluze mívám dost často a tyto zásadní jednou za čas a vždycky přinesou něco nového. Není asi náhodou, že tím směrem se chci do budoucna stěhovat, tam mě to táhne, protože Valašsko a hranice se Slovenskem mi byly odjakživa velmi blízké (chlapce miluju rázovité a když promluví slovensky, tak je se mnou doslova konec), lidi odtud beru za ty nejpříjemnější a mému srdci nejbližší, tudíž proto ty plány na stěhování. Jen jsem vám tímto chtěla dát další příklad napojení na duši, Vesmír, na to, jak vnímat, co vám prochází skrze vaše bytí (ono se ani nedá říct, kudy přesně to proudí, hlavou určitě ne), a když tyto vize, smyslové obrazce a zvuky potažmo i vůně budete vnímat, otevřete se jim, přijmete je, pak si navyknete naslouchat a řídit se naprosto odlišným způsobem, než když vám mozek vyšle signál "teď přejdi a zahni doleva". Mnozí se totiž dokolečka ptáte, jak rozpoznat intuici od ega, jak ji vylepšit nebo vůbec probudit a já stále i po letech pro vás nebudu mít lepší metodu či radu, prostě to, co přijde v první vteřině, to je intuitivní hlas, který vás nabádá z různých důvodů udělat či nedělat to či ono a je jen na vás, jak rychle ho přijmete a budete se jím řídit. Pak totiž ihned nastupuje ego a to začíná vsévat strachy, pochybnosti, takové ty systémem nastavené kecy typu "to nevyjde, co tomu řekne soused Pávek, takto se to nedělá, neblbni, něco se ti stane a posereš vše, na čem jsi dosud makal". Intuice je velmi jemný záchvěv čehosi, co má jepičí život: zašeptá a utichne. Pak začne křičet ego, protože vámi potřebuje manipulovat a strašit. Ono někdy není na škodu jít i cestou ega, stejně jako nemůže být všechno zalité duhovým paloukem, kde budou skotačit třpytkama posypaní cukroví jednorožci. Ale duše s vámi mluví výhradně jen skrze intuici. A jak ji rozvinout? Stačí jí naslouchat a řídit se jí. Tím se přeprogramujete na jiný systém vnímání a rozhodování se a pak už to jde samo. Vesmír vidí "áááá, konečně pochopil(a)" a začne dávat víc a víc a vy při zpětném pohledu zjistíte, jak mnoho vám to dalo, jak vás to posunulo. Jistě že druzí nebudou chápat, ale jste tu za sebe, na to nezapomínejte. A takto vám sesílá výsledky, obrazce a vývoj všech událostí a lidí, u kterých chcete tohle znát. Proto se mi daří předpovídat počasí (ahoj, Kris ;-) ), pohlaví dítěte, které se narodí a ještě není ani v maminčině bříšku, povahu a vývoj vztahů, zdravotní věci atd., protože Vesmír má vše před sebou, on to vidí z té nejvyšší možné perspektivy a když jsem plně otevřená, soustředěná, neunavená, zdravá a hlavně mám chuť tyto věci znát, tak mi je dá. A toto on dává všem bez rozdílu, jen je občas nutné si k tomuto stavu dovyšlapat cestu, pokud jste si ji v minulých inkarnacích nezasloužili. Nemohu říct, že ty rozmanité nabízené cesty, jak otevřít třetí oko a tím intuitivní vjemy, jsou mylné a nepoužitelné. Já to takto měla od narození a spíše mě udivovalo, že to tak druzí nemají, že žijí a vnímají jinak. Proto pokud cítíte, že máte jít na vědomé otevření třetího oka, ať už to znamená cokoliv, jděte tam. Pokud si máte pálit čakrovou svíci na tuto sféru, dělejte to. Pokud si máte fyzicky přikládat do oblasti třetího oka minerály, prosím, go ahead. Já nerada posuzuju postupy, které nemám vyzkoušené a navíc co pro mě nefunguje či čemu já se usmívám, to může naopak u vás vyvolat bouři emocí a posunu. Takže je to zase a pouze o tom vnímat a naslouchat, co vám radí někdo ve vás, koho možná zatím pořádně neznáte a vyzkoušet si, co vám to přinese a pak už - myslím si - věci půjdou snáze a jakoby samy od sebe :-) Tak hezký den, já jdu na objednávky :-) Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA