JSME NA DNĚ A HLOUBĚJI TO NEPŮJDE. (LISTOPAD 2021)

 Přátelé, fejsbuk si zase udělal svoje taktické kroky, takže každý příspěvek, který sem vložím, se vám automaticky nezobrazí. Sleduju to už zasejc pár týdnů a ze své strany nemohu udělat nic, co by to změnilo. Pokud máte tuto stránku ve sledování, musíte si nastavit upozorňování tak, aby vám chodila všechna, ale i přesto se k vám nemusí vše dostat. Sdílení je jedna cesta, to se pak dostávají příspěvky mezi širší okruh (i nových) čtenářů, ale víc se nedá dělat. Je vás pár, co mě na to upozornili, já vím, že to tak je, ale pořád jedu v modu "kdo mě má najít, ten mě najde", takže to neřešme. Takže pokud vám něco uniklo, nestihli jste grátis výklad, zmeškali jste takový ten příspěvek s otázkami nebo nějaký můj neotřelý a z gruntu veselý příběh, je potřeba tuto stránku cíleně vyhledávat a kontrolovat si její obsah. Je to mrzuté, ale je to tak :D. Další dotazy, které mi na střídačku zasíláte, se týkají tady té komedie, kterou procházíme. Já ani nevím, co nového k tomu psát. Psala jsem před několika měsíci, že to nejhorší se zlomilo, že jsme na dně a hlouběji to nepůjde. Ten nahoře to vycítil, proto kope a hledá varianty a restrikce, kterými to všechno honem rychle úhledně hodit do řádku, aby to teklo zase jeho směrem, ale ono už to není možné. Přibývá lidí, kteří se bouří, kteří rebelují, kteří na zákazy serou a já se z toho upřímně raduju. To, co se děje, bylo jasné a vlastně se to nijak neliší od toho, co jsem tu křičela do světa. Když totiž manipulátorovi vezmete jeho oběť, kořist, na které se bez uzardění do té doby radostně živil, začne kopat. Nejdříve málo, pak na razanci přidá, až se nakonec rozzuří a začne dělat i tak labilní a zoufalé kroky, že se před vámi může vyjevit jako běsnící bestie a vy jen zíráte. Je vám jasné, že to se děje právě teď. Nicméně znáte moje moto "cokoliv se děje, je správně"? My jsme si jednotlivě museli prožít emoce, které jsme si prožili, měli jsme to menší či větší míry zažít strach, nejistotu, měli jsme zjistit, vedle koho žijeme, kdo jaký je, protože jedině tohle nás posune. Jako v každé transformační vlně museli někteří z nás dát hlavu na špalek, jiní se zase třást ve svých domovech a další jeli to své a neřešili. Hodně se mě ptáte, kdy se vše vrátí do normálu. No já se domnívám, že už každý musí vidět, že nikdy. A je to dobře! To, co se žilo do roku 2019, byl hnus. To, čím si procházíme, je zkouška a to, kde jsme nyní, už je vytříďovací oddělení Vyššího záměru. O psychických výkyvech jsem psala už dáááávno, nyní k tomu přibudou další potíže spojené s tím, kdo podlehl tlaku a šel si pro tu svou pecku. Ze svého okolí znám tolik případů infarktů, neuro potíží, zánětů všech možných partií těla atd. a to nejsou případy typu "jedna paní povídala", to jsou reálné případy lidí, které znám. Je mi líto, že naivně uvěřili, ale i to do toho všeho patří a je potřeba to takto brát. Vrchol, kdy zdravotní ústavy budou čelit zásadnějším a objemnějšímu množství různých autoimunitních nemocí, rakovin, dýchacích potíží, psychických nestabilit apod. čekám kolem roku 2027, ale už nyní vím od mnoha známých a kamarádů, kteří si dali píchnout tento experiment, že zjistili - a nebyli pro ten pocit schopni nalézt správná slova - že "v jejich těle je něco jinak, blbě, divně, co tam dřív nebylo a co se určitě na krevním obraze a zdraví projeví". Když se na to podíváte zpětně, zjistíte, že je vlastně dobře, že ta naše vláda dělala kroky tak, jak dělala. Je to legrace, ale kdyby ze sebe neudělali pitomce, mnohem větší množství lidí by je neprokouklo a dál jeho v tom, co se jim káže a tomu tak nyní už naštěstí není. Vidím kolem sebe čím dál víc osob, které už na dost věcí dlabou, kteří to obcházejí, falšují testy a smsky s výsledky z laboratoří, vidím hospodské a prodejce všemožného zboží, kteří si velmi rychle spočítali, o co by všechno přišli, kdyby vpouštěli do svých firem a obchodů jen ty, co jedou podle pravidel. Lidé už více sbírají informace o tom, co je a co není za hranou, diskutují s právníky. Hygiena kolikrát už ani nedojede, i když se sami udáte, nezasílá vyjádření, co dělat při výskytu pozitivního člověka, prostě pozvolnu už to začíná být dosti lidem u zadku. Nestíhají pokutovat? Nestíhají řešit? Nestíhají kontrolovat? Co jsem psala před skoro dvěma lety? Nebojte se pokut, nejsou kapacity na to, aby vás někdo stíhal, stačí se právně bránit. Teď už je to viditelnější a hmatatelnější pro více jedinců, kteří tenkrát nechápali, neviděli, nechtěli znát. Já se cítím dobře. Cítím pohodu, radost, koukám s úsměvem na to, jak se kdo s čím pere, jak kdo čemu čelí, věří, podléhá či naopak vzdoruje a jsem za to ráda. Celkově roky počínající rokem 2020 a konče rokem 2029 budou hodně bojovné, protože dvojka je číslem protipólů, protikladů, boje Světla a Temnoty a do té doby ve větší či menší míře můžete čekat boj, rebelii, vzdor, práci na potlačovaných věcech, kterými jsou jak traumata a vlastní nezpracovanosti, tak i skrytosti vlád, států, kontinentů. Vyplouvat toho bude v následujících osmi letech ještě dost, ale pak se přehoupneme do trojky (2030) a to už budou jiné energie, které vezmou na rychlosti, odhodlání, přijde jasný posun vpřed s tím, že všechny splašky zůstanou za námi. Já osobně se nebojím ničeho. Stále vyčkávám v klidu svého nitra a pozoruju. Ostatní státy a turistické destinace zatím dávám stranou, ale vím, že nás potřebují, takže nevpouštět do svého území nekočko lidi by byla chyba hlavně pro ně a protože turismus je jeden z nejsilněji zastoupených byznysů na světě, nemám obavu, že by bylo někdy na celém světě a pro všechny povinně stanoveno, že cestovat se bude jen po tě toxiko šmakuládě v tělesném oběhu. Fakt si to nemyslím, necítím to tak. Teď je stejně potřeba podporovat zdejší lidi, zdejší turismus, takže mě vzdálenější destinace nechávají zatím v poklidu. Věřím, že více a více prodejců, hoteliérů, wellness poskytovatelů, pokladních na zámcích, hradech a v muzeích se začne přidávat k těm, co na hadry a testy budou házet bobek. Ti inteligentnější a empatičtější to už dělají, ti pomalejší snad během příštího roku prozřou. Cítím to, bude fajn. Nebojme se ničeho. Vždyť jde vlastně v tom všem o hovno :-) Mějte fajn den a myslete na to, že jak jste naladěni, tak vyzařujete. A co vyzařujete, tím nalamujete a kazíte druhé. A my právě teď potřebujeme takto nakažených co nejvíce :-) Lav, pís a z ničeho se neposrat <3 Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA