HLAVNĚ SE Z TOHO NEPO*RAT ;-)

 Tak nám Vojtíšek zase připravil omezení. No já si upřímně myslím, že člověk, co nemá hlavu vydlabanou jako halloweenskou tykev, se jeho pitominami řídit nebude, no a ti ostatní, kterým bylo méně dáno, ti zase poslušně sklopí hlavu, rozezvučí svůj zvonek na krku a budou šlapat do úmoru brázdu. Prostě naskladněny jsou vakcíny, tak si je kua nechte všichni píchnout. Co na tom kua nechápete?!? Jestli se ptáte, jak to dál vidím, tak stále a pořád dobře. Stále cítím v lidech sílu, moc, energii věci měnit a tudíž je pouze a jen na vás, abyste si uvědomili, co už si "autorita" nemůže a nesmí dovolit. Jako ono to vždycky bylo a je o lidech. Pokud chce hostinský vydělat, tak se na kontrolu vykašle a pochopí, že takto si do svého podniku moc klientů nepřitáhne. No a jestliže si tohle uvědomí i další majitelé sportovních center, služeb, obchodů, škol a školek, budeme na cestě z toho humbuku ven. Je to furt a pouze na nás, jak se k tomu postavíme. Můžeme se rozhodnout už nyní, že tyto hovadiny následovat nebudeme, můžeme si tu plachtu sundat z huby a ukázat druhým "hele, jde to, je to snadný, neboj se" a oni se začnou přidávat další a další jedinci. Já vím, že strach je strašná svině, jak se do člověka zahryzne, tak už pak pozvolnu kouše a kouše, až člověka celého zhltne a pak není divu, že se lidé bojí projevit a raději poslechnou. Pro mnohé je to filozofie života a potřebují toho drába nad sebou, pro jiné je to nemyslitelné a raději daný obchod či službu vynechají, než by se podřizovali jako tupá ovečka, které v hlavě nebylo dáno. Já už nemám sílu moc vysvětlovat, pobízet, povzbuzovat. Už jsem přijala fakt, že omezených a vystrašených lidí je mnoho na to, abych každému vykládala, že si nechal dobrovolně vzít svobodu, po dětech to nejcennější, co máme. Stále ale věřím a cítím, že těch, co se neposerou, je víc a sama je budu svým postojem a chováním ve společnosti povzbuzovat, aby se přidali. Víte ta připosranost z autority je něco, co prostě nepobírám. Jako by si lidé mysleli, že ten úředník, politik či samotný prezident je něco víc. Není. I on ráno vstane s ospalkama v očních koutcích a zaschlým žgryndem u huby, i on chodí na záchod a zanechává tam odér, i on platí složenky, i on řeší pubertální výkyvy v chování svých dětí, i on má zdravotní problémy, i on svačí chleba s májkou, i on řeší, jestli musí vyměnit olej v autě... Všichni jsme jenom duše, které jsou v jiných rolích, jež jsme si sem přišli odžít. Nic víc, nic míň. Takže já se klidně podívám bez ostychu do očí policistovi, úředníkovi, majiteli prodejny, hlavě kdejaké aglomerace, protože já za tím sáčkem a úřednickou arogancí stále vidím jen ublíženého klučíka či holku, kteří se prostě rozhodli či jim bylo dáno jít touto cestou a používat tyto způsoby a nástroje. Já nechápu tu připosranost z pokut, tu automatickou poslušnost v tom, když mi někdo v sáčku a kravatě "poručí", co mám dělat, jak se chovat, co říkat, kam a jak se dívat, nehodlám ani plnit očekávání, tabulky, regule. Mám svá práva, znám je, orientuju se v Ústavě a je mi u prdele, pokud mi někdo hrozí vystrašeně prstíkem. Za chvíli to budou dva roky od propuknutí té vtipné grotesky a už to budou taky skoro dva roky, co tu říkám furt to samé: rebeluj, co necítíš, nedělej, neboj se všeho a všech, pokuty si nech vypsat, ale neplať, nemohou tě donutit, jsou protiprávní. Lidi, já vás prosím, už se zamyslete. Já vím, že muselo pro některé z vás uběhnout tohle celé mnoha měsíční období, abyste prozřeli, abyste přijali fakt, že tohle všechno nebyly konspirace, že tohle se fakt jako do prdele děje, že je tu skutečná cenzura, skutečné mazání nelíbivých a pro big brothera nevhodných článků a komentářů, že tomu našemu státu nejde o naše zdraví, ale o kua obr byznys, protože oni budou tak dlouho utahovat, jak dlouho jim to budeme žrát. Já se nezlobím na ty z vás, kteří tomu zprvu věřili a báli se, protože pandemie tvl, zahrabme se do sklepa. Ani se nezlobím na ty z vás, kteří tomu i po všech těch odhaleních stále věří. Jen vás prosím, abyste používali selský rozum, vyburcovaly inteligenční buňky do co nejvyšších otáček, aby měly možnost o sebe třísknout s co největší silou a blýsklo se jim, že toto fakt jako není oukej. Kdo má co chytit, ten to chytí a nezachrání ho ani deset dávek. Kdo má zemřít, ten zemře. Kdo má být stále zdráv, i kdyby se v k.o.vidu koupal, ten bude dále zdráv. Všechno je předem dáno, nebraňte se tomu a nechte to kolem sebe proplouvat. Jediné, co je důležité, je naslouchat intuici a používat u toho selský rozum. Čím víc nás takových bude, tím lépe. Já sama tohle nezachráním

:-) Ať žijí ti, co se neposerou!

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA