AUTORITA JE AUTORITOU JEN TEHDY, KDYŽ JI NĚKDO UZNÁVÁ

 Asi před čtyřmi lety jsem se vyjádřila ke svému postoji k volbám. Nechodím k nim, nemají smysl. Je potřeba, aby lidi pochopili, že tam chodit nemají, položili si otázku, co se stane, když k volbám přijde jen asi 10% populace. Systém musí spadnout a znovu se narodit jinak. Tenkrát mi tu dost lidí nadávalo, jak jsem praštěná po palici a nezodpovědná. Jak se na tento můj postoj díváte dnes? Od února 2020 jsem říkala, že jediný normální postoj k tomu všemu, co nám bylo nařizováno, ke všem omezením, restrikcím, příkazům a zákazům je rebelie: nedodržovat, nerespektovat, udržet si pozitivní mysl a nenechat si vzít svou svobodu. Tenkrát mi tu lidé také psali, že je to nezodpovědné, úplně mimo, že akorát lidem vtloukám do hlavy neposlušnost. Jak se po téměř dvou letech díváte na tento můj postoj dnes? Vždycky jsem tvrdila, že všechno už bylo předem dáno, je to odžito, jen se duše vracejí na Zem, aby se probudily, rozpoměly, aby si prošly tím, co si samy připravily, proto také kartářky mohou vidět budoucnost, proto jsem se snažila těm, co už viděli i jinak než očima, nabízet texty s datem třeba z roku 2010, ve kterých se psalo to, co se bude dít: omezení potravin, omezení pohybu, naplánovanost vakcín, jejichž datum výroby je také hodně starého data, segregace lidí, očko pasy atd. atd. Nejen já si tenkrát vyslechla, že tyhle konspirace jsou dost úsměvné, že mám fakt dost, říkalo mi to i pár lidí z mého okolí, nezlobila jsem se na ně tenkrát, nezlobím se ani teď. Jak se na tyto "konspirační" na hlavu a zcela mimo rozum díváte dnes? Myslím si, že i kdyby ne všem, tak některým očkovaným už docvaklo, že udělali chybu, že byli napáleni, zneužiti. Je to v pořádku, hierarchie duší neexistuje nadarmo. Jednomu stačí k pochopení jeden život, jiná duše těch inkarnací musí projít víc, než jí vše zcela docvakne. Všechno se prolíná: minulé životy, minulost v tomto životě, přítomnost, budoucnost, ego, srdce, jedinec, společnost, lidstvo, Příroda... Je to obrovská síť, jíž proudí energie a tepem se jí vhání "krev" do všech spojů a tras. Koleso se točí a nic tu není poprvé, všechno se pořád opakuje, protože už všechno bylo vymyšleno, odžito, už to tu zkrátka bylo. Koukněte se do historie, módy, architektonických a výtvarných stylů, způsobů léčby či přípravy pokrmů... všude se stále dokola v menší či větší intenzitě opakuje to samé. Na to, aby mohl fungovat vztah autorita x podřízení, musí ale existovat obě strany, protože autorita je autoritou jen tehdy, když ji někdo uznává (taktéž to nepíšu poprvé, což? ;)) To, že někdo vidí dál, neznamená, že je víc. Je tu od toho, aby držel nad sračkami ty, co ještě nevidí. Já se o to snažím takto na dálku přes písmena a vím, že většina doputuje tam, kam má: do srdcí těch, kteří ví a vidí stejně jako já a chápou. Na životě se mi líbí ta spousta příležitostí, možností, jak reagovat, jak vnímat, jak se chovat, co vysílat a na nynější době mě nejvíc baví sledovat, jak se lidé poučili, změnili, čemu dají přednost, čemu se vyhnou. Pokud v minulosti, která je dle mého stejně důležitá jako přítomnost, protože se právě z ní učíme a měníme, došlo k něčemu, co nám dostatečně neotevřelo oči a srdce, pak je logické, že se to musí navrátit do naší cesty, aby nám to opakovaně uštědřilo lekci. A stejně jako minulost je důležité ego, protože i to s námi vede diskuzi a my se podle tohoto dialogu řídíme. Ale to pořád dokola opakuju stejné a stejné věci, kterým se mnozí právě tak smáli. Protože ještě nevěděli, neprozřeli. Mnoho mých přátel a známých už upadá do depresí, úzkostných stavů, pocitů marnosti, sklíčenosti, někteří sahají už po alkoholu (Petro, nechlastej!)

:D Není pro to ale důvod. I tohle, co se děje, má svůj Vyšší záměr a opodstatnění a pokud odstoupíte jen o krůček vzad a necháte tuhle komediální frašku probíhat mimo vás, ovšem stále před vašima očima, najednou spatříte, jak obrovský smysl to pro lidstvo má. A to, jak to všechno dopadne, je na nás. Nepodceňujte proto svůj existenční význam v této době. Nemyslete si, že musíte jít v brázdě hloupostí a omezení jenom proto, že si někdo hraje momentálně na autoritu a poslouchá vyšší autoritu a ten zase vyšší. Ten hybný a nejmocnější článek jsme my dole. Když obrátíte pyramidu vzhůru nohama tak, aby stále na své špici, taky spadne a rozbije se. Musí stát na pevném základu toho, co je dole: na obyčejných lidech, na jejichž ramenou pak stojí ti mocnější a na jejich zase ti ještě mocnější. Pokud se ovšem ta spodní skupina rozhodne "tohle dělat nebudu, tady nebudu stát", na čem pak může autorita stavět? Není trvalé stavby bez základů, přátelé. Proto věci, které nemůžete ovlivnit, nechte volně plynout. Udělejte si soukromou bilanci všeho, co se za poslední dva roky událo a další kroky volte podle výsledků, které se vám objeví. Nemějte si nic za zlé, ten posun má každý jinak rychlý, ale neopakujte chyby, které vám v minulosti nic nepřinesly. Zahoďte černé scénáře toho, co by mohlo být, protože on se může klidně stát i pravý, sluncem zalitý a plodný opak. Diamant také vzniká pod silným tlakem a lotos se nejdříve musí prodrat z bahna, aby zřel denní světlo. Usmívejte se, podporujte se, buďte inspirací druhým. O to nyní jde. A nebojte, všechno dobře dopadne <3 Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA