11. 11. 11:11


Dnes v jedenáct minut po jedenácté hodině dopolední bude velmi silný moment, který - kdo máte možnost - využijte k rituálům a přáním. Já vím, že se to píše každý rok, ale nikdy to ke mně nepřicházelo tak silně jako letos. Možná je to pod tíží událostí, kterým čelíme a já víc cítím zoufalství lidí a jejich strach a nejistoty, možná je to tím, že dnešní datum 11. 11. 2021 dává po sečtení dohromady číslo devět, které je číslem duchovním, starých duší a napojení na Vesmír, zároveň však číslem završování, ukončování, uzavírání a já proto právě možná letos cítím tu silnou energii, které je dobré využít pro naprosté a totální zakončení všeho, co nám dělá zle, co nám neslouží, co nás sužuje, co nás niterně ničí a pálí. Zkrátka pro vytasení pomyslného Martinova meče a přetnutí všech starých křivd, ran, zrad a pout, jež mívají tendenci svazovat nás ještě léta po jejich rozvázání, protože energie jsou velmi podceňované a fungují naprosto neskutečně. Jako čerstvý příklad vám uvedu včerejší setkání s duší, která se stále trápí nad odchodem své maminky a mně při vyprávění naběhla okamžitá vize lesa, na zemi jsem viděla bochánky krásně zelného mechu, v něm byly pestrobarevné drobné kvítky a všude bylo krásné ticho. Ona maminka tam byla, vzkazovala své dceři, že se má dobře, smála se a křepčila na těch bocháncích, tak říkám: "Ona je spokojená, nic ji netrápí a tančí... teda snaží se tančit, ale moc se to tanci nepodobá, nějak jí to nejde" načež ona duše se začala zaslzeně smát a řekla: "Ona strašně milovala les a houbaření a ráda tančila, ale nikdy jí to moc nešlo". Chtěla bych proto, abyste si v tuto chvíli více než kdy jindy uvědomili, že vašim blízkým, kteří už tu nejsou, je dobře. Mnozí už se stihli inkarnovat, takže je necítím, jiní na svou další inkarnační pouť čekají a tak zatím si užívají "tam" radost, lehkost bytí, nic je netrápí, jsou šťastní, usmívají se. Ve Světle se žije lehce, radostně, proto možná jsem měla dneska ten sen o tom vznášení se nad zasněženou až nevinnou krajinou, čistou, ničím neposkvrněnou, ryzí. Palte proto dnes svíce, dávejte finální sbohem všemu a všem a věřte, že všechno se děje tak, jak má. Já bych tak ráda objednala tam nahoře tento Dar všemu a všem, aby už věřili, že skutečně nic se nevyskytuje jen tak pro zábavu, ale pro posun, pokrok, pochopení, odpuštění a uzdravení. Té bolesti v lidských srdcí je strašně moc, přitom je snadné to propustit, nechat jít, odevzdat tomu nahoře a vědět, že on ví, kdy nám co dát, ale taky odebrat. Já někdy zažívám tak silné pocity vděku a respektu vůči Němu, že mě až mrazí a po tvářích stékají slzy, jak ohromně silný vjem a pocit Lásky a sounáležitosti to je. Někdy ta moje slova mohou znít až fanaticky, ale nebojte, jsem normální :D Odevzdejte proto své bolesti dneska Všehomíru, portál je otevřen, nechte protéct emoce svým srdcem tak často, jak jen potřebujete, vyšlete poslední slova těm, co odešli a kterým jste nestihli říct všechno, co jste chtěli, zároveň opusťte vztahy, které vás ubíjejí a ničí, protože ztrácet tento život jen kvůli vlastní slabosti, neschopnosti a pocitu "za to mohou druzí nikoliv já" je promarnění a nepochopení nynější inkarnace. Mějte fajn den, lidi! Myslím na vás <3 Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA