VÁHY PODLE MORGANY



Nuže dobrého rána vám přeji! Myslím, že jsem dostatečně svěží na to pustit se do textu o Vahách, znamení, které se na mě odjakživa lepilo jak flusanec na botu a je až s podivem, že jim většinou nedochází, že spojení Kozoroh - Váhy patří mezi nejblbější, které mohla astrologie "vymyslet". Váhy jsou znamením vzdušným, proto stejně jako Vodnáři a Blíženci mají tito lidé rádi svobodu a volnost a dost trpí tím, když jsou svázané či restrikcemi upoutané, tím spíš, když jsou ty restrikce nesmyslné. Váhy patří pod vládu Venuše, což je planeta lásky, krásy a harmonie, po kterých také celoživotně touží, leč moje zkušenost je, že tu lásku si mnohdy vysnívají podle měřítek, kterým samy moc neodpovídají. Váhy touží po rodině, většinou je jejich hlavním či jediným smyslem života, ale zároveň pánové pod tímto znamením jsou nejméně věrní a na sex a ženy budou myslet i vteřinu před smrtí na smrtelném loži. Opětovně upozorním a opětovně asi zbytečně, že to, že jste ve slunečním znamení Vah automaticky neznamená, že na vás bude sedět celý popis, protože výsledný produkt, tedy vás, tvoří vícero aspektů, proto se v komentářích opět nečilte, jak strašně moc jsem se svým popisem vedle, páč já vím, že tím jen potvrdíte minimálně 80% pravdy :D Nuže: Váhy bývají velmi lehce rozkolísané, drncnete jim do jedné misky a ta se dokáže pohupovat týdny i měsíce, mnohdy i roky, tím spíše, pokud jste do nich zaseli nějaké trauma. V podstatě jsem nepotkala Váhu, která by nebyla zakomplexovaná, ukřivděná, hysterická stíhačka, která svého partnera svými labilními náladami pomalu ale jistě užírá. Kdo prozře zavčas, uteče, protože Váhy mívají tendenci na svém chování neshledávat nic vadného, anebo si přiznají chybu, ale nepracují na její nápravě či změně. Těch Vah jsem v životě poznala opravdu hodně a nebyla mezi nimi ani jedna duše, která by byla vyrovnaná, v klidu, která by nebyla urážlivá, podezíravá či jinak dotěrná, když neví, kde má partnera/partnerku. Jsou velmi urážlivé a jak píše jedna z vás u včerejšího příspěvku: neumí si samy ze sebe dělat legraci, což je třeba pro mě naprosto neakceptovatelné. Co se Váhám musí nechat, bývají to pohlední lidé, mají hezkou jiskru v oku i tváři, jsou empatické, starostlivé a mívají velmi jemný a vkusný cit pro módu a interiér. Mnohdy se pro druhé až obětují, ztratí sebe samé, protože prostě ten či ta potřebuje pomoc, proto jich můžou druzí využívat až zneužívat. Bývají velmi často v roli oběti, lítostivé a uplakané nad svým osudem, jsou zahlcení strachy a úzkostmi a mohou se chovat někdy jak přísavky. Měla jsem poměrně dost milenců ve znamení Vah, takže mohu i říct, že většina z nich byli výborní milenci, všímaví a něžní, ale občas jim chybí takový ten vášnivý drive, které dostanete spíše od znamení ohnivého či zemského. Ovšem tak, jak oni uměli lhát, to byla až legrace sledovat. Jednomu či dvěma se prášilo od pusy, sotva ji otevřeli, tak jsem jim zavčas řekla "ušetři mě dramat a keců" a pochopili, že u mě svoje výmysly neuplatní. :D Přijde mi, že se Váhy hledají celý život, touží po vyrovnání, harmonii, klidu, radosti, mnohé i po luxusu, ale málokteré se toho dočkají. Vnitřně se brzdí a dělají spoustu chyb, hodně často jsou i finančně nezodpovědné. Ale to už bych psala samé negace a to bych nerada. Můj nej kámoš je narozen v tomto znamení a kdybych ho neměla, na dosti zásadních životních křižovatkách bych byla v prdeli, takže já jsem alespoň za tuto jednu Váhu vděčná a jeho zvláštní myšlenkové pochody a svět mu proto velmi ráda toleruju. Takže tak, přátelé. Nebylo to tak hrozný maso, že ne? :D Krásný den vám všem! Morgana
Známé osobnosti ve znamení Vah: Kate Winslet, Matt Damon, Hugh Jackman, Monica Bellucci, Will Smith, Gwyneth Paltrow, Jean-Claude Van Damme, Christoph Waltz, Michael Douglas, Susan Sarandon, Ivana Chýlková, Václav Havel, Monika Absolonová, Veronika Žilková, Sisa Sklovská, Miloš Zeman...
PS: Capricorns are the best!

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA