NEZAPRODÁVEJTE SE!

 Před pár dny jsem byla v jednom obchodě a tam si mi prodavačka stěžovala, že už jí ty plachty na hubách fakt vadí, že jí to otravuje v pracovním procesu, že by se jinak měla fajn. Já se usmála a zeptala se jí, proč to teda nesundá (já ji už týdny nenosím v žádném obchodě) a ona mi sypala argumenty, které jsem jí vyvracela a povyprávěla jsem jí svůj náhled. Ona na to reagovala: "no tak podle toho, co říkáte, jde tedy fakt jenom o to zasít do nás strach" a já krom kývnutí hlavy a opětovného úsměvu nad tím, že jí to došlo, odcházela a vnitřně byla fakt překvapená, že takto v létě ještě stále najdete lidi, kteří věří tomu, co se jim v televizi předloží. Přátelé, vím, že jste tohoto tématu už přežraní, že už vás nudí, že už je vám z něj na blití, ale nedá mi to: NEZAPRODÁVEJTE SE, nenechte se dotlačit nikam, co se vám příčí, nepodstupujte tečkování jenom proto, že jste rok nebyly u moře, to moře nezmizí a bude tam další roky, stejně jako nezmizí cestovní ruch, některé země jsou na nás turistech doslova závislé, stačí vyčkat. Nenechejte si vnutit myšlenku, že jste něco povinni udělat, nejste. Cokoliv stát nařídí, musí poskytnout. Cokoliv zaměstnavatel nařídí (byť pod tlakem těch nahoře), musí poskytnout. Tak prosté to je. Nechápu, že se stále tolik bojíte finančních pokut a postihů, když na to přijde, převezmu zápis, složenku, cokoliv, co mi "autorita" sepíše na místě porušování "pravidel" a nechám to být. Kdyby to tak udělali všichni, soudy by se posraly, než by všechno vyřídily a donutily lidi zaplatit tyto "prohřešky", které jsou od února 2020 jen divadlem. Já chápu, že mezi námi musí být pár těch, co věří, co poslouchají, co nevidí z různých důvodů jiné východisko anebo ti, kteří se prostě zaprodají, protože je to pro ně snazší, byť ve výsledku se směju všem těm, co si pro tečku šli a stále nemají nic usnadněno, jak jim bylo slíbeno. Taky chápu, že každému jisté detaily a drobné nuance docházejí jiným tempem či jiným způsobem, nemohu to změnit máchnutím kouzelného prutu ani fackou či kopancem do prdele. Ale vy, co už začínáte panikařit, co už jste otráveni a částečně nalomeni, vás prosím: nedělejte to. Mám přímo od zdrojů z řad zdravotníků a laborantů, že je obrovský počet lidí, kteří po tečce začali mít neuro problémy, spustila se jim autoimunitní nemoc či zemřeli. Ano, najdou se argumenty typu "vy tomu věříte?" nebo "já neznám nikoho, všichni jsou Jurové jako předtím". Ano, věřím, věřím tomu, co vidím na vlastní oči, co čtu a slyším od lidí, které znám a o kterých nemám nízké mínění. U mnoha lidí si taky myslíte, jak jsou happy v manželství a najednou bum, on si najde milenku a jdou od sebe a všude jen slyšíte věty typu "ty bláho, tak zrovna do nich dvou bych to nikdy neřekla". Anebo takové ty příběhy, kdy někdo někoho zabije a už se sypou reakce "a přitom to byla tak spořádaná rodina, jsem v totálním šoku". Ano, někdy tyhle příběhy probíhají za oponou, ti, co nevnímají energie a nevidí do lidí, jsou jak zaslepení a věří tomu, co jim předložíte, protože oni nevidí to "za". A pak přijde překvapení, spadne brada, obočí se povytáhne až na lajnu vlasů a je mrtvolné ticho, neschopnost cokoliv říct. Je to celou dobu hra, velké divadlo, obrovská snaha zmenšit populaci a znemožnit budoucím generacím plodit a žít bez zdravotních problémů. Zdravotnictví je přetíženo, vždyť si jenom vemte čísla nemocných cukrovkou, obezitou či srdečními chorobami jen v naší pidi zemi, jsou to neskutečná numera. Rodí se stále více a více nemocných lidí, přibývá rakovinových prognóz, autoimunitních potíží, přibylo lidí s brýlemi, s naslouchátky, na vozíčku, přijde mi, že se zvýšil i počet lidí s dýchacími potížemi a to nejen v této době, kdy se na to více soustředí pozornost. Ta doba měla přijít, měla lidem otevřít oči a hlavně srdcata, měla nás nakopnout a donutit přehodnotit své priority. Ti nahoře to dělali a dělají velmi chytře, pomalu, žába se vaří a nezačíná zpívat, prostě sedí v té vodě a dál čeká, co bude a přitom už stačí jen pět minut a bude po ní. Nenechávejte se tím povalit a umačkat, nevěřte všemu, vyserte se na tečku, pokud cítíte, že je to blbě. Jasně, někdo zařvat musí, tak to v tom světě od pradávna chodí, ale vynechte z toho své děti, svou sebeúctu, svou svobodu, nenechte si brát to základní, co máte a za co jste před 30 lety tak naivně bojovali. Nepropadejte tomu, nenechte druhé nařizovat vám, co je hovadina, neklopte oči kvůli Májce na chlebu v Republice Hrvatske. Sundejte to z těch hub, nekupujte nové, usmívejte se a rozdávejte tak sílu a naději všem kolem. Nikdy nevíte, koho tím zrovna podpoříte a jak moc víry mu svým krokem dáte. Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA