MÁME V SOBĚ VELKOU SÍLU A VŠE ZÁLEŽÍ NA NÁS. LIDECH

 Přátelé, důležité je nepodléhat, nebát se, neživit v sobě pochybnosti a takové ty chvilkové návaly zmaru. My lidé máme opravdu ohromnou sílu a to, co nám ti nahoře zkoušejí vnutit, je dáno tím, jak si předchozí pravidla osvojíme, jak je poslechneme. Blekotám tu stále dokola, že máme velmi silnou moc a záleží na nás, lidech, jak se k tomu postavíme a co bude platit. Ta síla spočívá v tom, že pokud tu máme manipulátora (Vládu) a ten se chce živit na své oběti (lidé), tak on se živí jen do té doby, do které mu to dovolíme. Já stále rok a půl kroutím hlavou nad tím, jak si tuhle svou moc, sílu, energii lidé neuvědomují, nechávají si ji v mnohých případech brát a pozvolna se nechávají sžírat tlakem zpráv, nadřízených a známých, což je pochopitelně to nejhorší, co můžete udělat. Já rok a půl žiju jen s jedním omezením: v obchodech, kam chodím nakupovat, nasazuju rdoušku na těch pět minut, než se tam protančím. Jinak vše, co se děje, co se mění, co je "nařízeno" vůbec nevnímám, nevím o tom, v podstatě se mi vše dostává k uším zprostředkovaně skrze sdílené příběhy mých přátel a můžu vám tedy z vlastní zkušenosti říct, že jsem ve stále stejných energiích jako před k.o.videm, jen s jemnou nuancí hadry na hubě, když potřebuju koupit obživu. Trošku mě mrzí, že se lidé ještě neumí tak spojit, že by třeba 15 z jedné firmy naráz odmítlo jakékoli restrikce ve formě testů či očkování, protože tohle je pro mě mnohem větší machrovinka než humanitární pomoc, která se nyní soustředí na jižní Moravu. V tom je právě ta síla, postaví se jeden, k němu se IHNED přidá další a další a pak zaměstnavatel musí dvakrát přemýšlet, co poslechne či zavede. Já vím, že ani on si to nevymyslel, ale pokud poslouchá celou dobu protiprávní nařízení Vládi, je to taky jenom o něm, jaký on je člověk, jaká odvaha v něm dřímá, na co má či nemá koule. Já znám naprosto přesně, jaké to je stát na té straně sama a postavit se autoritě, zatímco zbytek stáda stojí na místě a klopí oči. Zažila jsem to v minulých životech, zažila jsem to v současné inkarnaci v dětství ve škole. Proto mi můžete věřit, že kdybych já vedla podnik se zaměstnanci, neměli by u mě žádná z těchto pitomých omezení šanci ani omylem. A stála bych za nimi celou svou duší, tělem i zodpovědností, protože tohle je přesně ten postoj, který by dle mé asi hodně naivní představy měl mít každý zaměstnavatel/ředitel/manažer. Takže: nepodléhejte, smějte se se mnou jako já, co ti pi_tomci tam nahoře vymýšlejí, nenechávejte se vcucnout do reality strachu, budoucích omezení, očkování, užívejte si letošní léto klidně u nás doma a dejte tomu ještě čas. Podzim bude trošku tvrdší, ta hovna a černota tam stále vyskakují, ale pak - budu věřit všemu, co ke mně přišlo - by mohlo už být lépe. Ale tohle se nestane samo, ZÁLEŽÍ NA KAŽDÉM JEDNOM Z VÁS, jak se k dané situaci a zprávám postavíte

:-) Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA