KŘEST A VÍRA V BOHA, CÍRKEV

 Nechtěla jsem nic psát, ale přece jen. Hodně často se mě v mailu ptáte na křest či vůbec víru lidí, kteří žijí v Kristu a chodí do kostela. Zda je to skutečná ochrana, zda žijí tu "správnou variantu víry a božství", zda to či ono. Tak prvně je vtipné ptát se čarodějky na církev, kostely, křtění :D .Když se podíváte do historie, nejvíce se válčilo a mučilo ve jménu Církve a svátosti, nebudu se tady rozepisovat všemi procesy, které tito lidé dělali, aby si podmanili co nejvíce ovcí, nebudu tady ani vzpomínat čarodějné procesy, upalování, ani léty dávno známá fakta o falši a lžích, které se Církví táhnou, o pedofilních případech v těchto sdruženích... Každý má možnost pátrat po informacích, hledat dostupné zdroje a sám si udělat obrázek. Já mám Církev zafixovanou jako Zlo, jako potřebu vládnout, zastrašovat, cpát si kapsy penězi, hrdla prolévat vínem a procpávat omaštěným bůčkem, pokrytectví, snahu umlčet, ututlat, vše vyzdobit zlatem a kamením... zkrátka nemám tam to wow, které by mi dávalo sílu lidem v daném okruhu věřit. Navíc mám léty potvrzeno, že ty největší krysy, pokrytci a hajzlové jsou mezi křesťany, ale samozřejmě vám tento svůj postoj nebudu vtloukat do hlavy, jste dospělí, svéprávní, zvládli jste si založit email a fejsbuk, zajisté si tedy umíte dojít k vlastním závěrům. Na jednu stranu chápu, že se tato tradice být křtěn a chodit do kostela "dědí", že vás k tomu v mnohých případech vedli rodiče a ty zase jejich rodiče. S čím se neztotožňuji, je jistý fakt, že je nutné chodit do kostela a odvádět desátky nebo co to tam furt vyžadují s tou nataženou rukou a kloboukem plným mincí v něm, že je potřeba k Bohu promlouvat jen skrze tato místa, protože to je blbost stejně jako je hloupost věřit, že jedině křtěný člověk je pod ochranou a jaksi "celistvější, slušnější". Víra je o něčem jiném, ochrana taky. Pokud někdo něco podmiňuje něčím jiným a tím spíš, když je to pod tím pozlátkem dobra a jediné možné cesty nedejbože (ale dej Bože, dej :D ) v tom hrají roli peníze, pak sorry, neberu to, smrdí to, zavání to hajzlovinou. Taky mi moc nesedí, jak jsou křesťané strašně na veřejnosti uvědomělí, neřeknou pomalu ani "doprdele", za to za dveřmi jejich domků je to pěknej pokryteckej hnůj :D .Takže suma sumárum: víra není o kostele, není o tom chodit tam poklekat na studenou kamennou zem a třískat o ní čelem. Ochrana Boha/Vesmíru je dána všem, není potřeba k tomu cirkusu křtění a všeho toho nažehleného kolem. Věřit můžete v cokoli, sílu zázraků může zažívat kdokoli, modlit se či meditovat můžete jakkoli. Křtění je vlastně rituál a divadlo pro rodinné příslušníky, taková ta ukázka "hele, jak jsem uvědomělá, jak žiju, jak jsem správná", ale opak je mnohdy pravdou. Věřte, čemu potřebujete, síla víry je bezmezná. Modlete se, jak potřebujete a kde potřebujete, já doporučuju Přírodu. O ochranu žádejte svého anděla, sami se čistěte a mějte nastavené srdce a mysl tak, abyste se nemuseli za sebe stydět. Nic víc není potřeba

:-) Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA