TORNÁDO A REAKCE NA KOMENTÁŘE

 No je velmi zvláštní a krásně rozpoznatelné, kdo je v hmotě, kdo se lehce posunul, kdo už nespí a pracuje na sobě. Text o tornádu neměl pobouřit, měl probudit, ukázat, že se nic neděje náhodou a pokud nechápete princip karmy, Přírody, symboliky v tom, co se děje, asi jste na špatné adrese (rozumějte na špatné stránce). Já vím, že je snadné argumentovat větami typu "doufejte, že se vám tohle nestane" (obrácená psychologie), "to řekněte lidem, kteří přišli o střechu nad hlavou a dítě" nebo porovnávání Moravy a zbytku republiky. Já vím, že lidé jsou většinou v tuto chvíli velmi jemnocitní, takoví ti správňáci, kteří ví, jak se v danou chvíli "vhodně chovat", co říkat, jak reagovat, ale je to většinou jen zástěrka jejich skutečného zkaženého nitra. Jestli se domníváte, že všichni ti, co pomáhají, jsou křišťálově čistí jak lilie, tak vás zklamu - nejsou. Pracuju s lidmi už strašně dlouho, vidím do nich, všímám si jemných nuancí, které některým lidem unikají. Mně když člověk řekne do očí třeba "tohle ti dávám ráda", tak vidím to za tím. Nevnímám jen tu větu o obdarovávání, cítím energie a vidím obrazy kolem samotného mluvčího, takže výsledný obrázek je malinko zkreslen právě těmito informacemi, které ke mně přicházejí "bokem". Proto chápu, že lidé, kteří nemají tento dar, vnímají lidi jako já, která napíšu text, který jsem napsala, jako výsměch, jak bláznovství, jako nepřijatelnou věc, zatímco ti ostatní, co jsou obdaření a vidí, vnímají něco víc, něco za tím a pracují s tím. Taky je super si všimnout, že v textu samotném píšu, že všichni jsme jedno a tudíž jsme všichni do jednoho zodpovědní za to, co se stalo tentokrát u Hodonína (ono těch katastrof bude po celé republice víc, to si zapište do kalendářů), ale vy hned vystartujete s tím, že tvrdím, že jsou zrovna tito lidé zodpovědní a měli být potrestáni. Nevím, kde lingvistický šotek udělal chybu, ale nevkládejte mi do úst věci, které tam prostě nejsou. Mnohdy mám pocit, že napíšu "tohle hovno je růžové" a lidi začnou v komentech psát "proč píšete, že ta kobliha je přecukřená?" Jsem obyčejný člověk jako vy, žiju na Zemi jako vy, platím složenky, vařím, peru, starám se o syna, mám okruh svých přátel, rodinu... ale taky mám něco, co mi dovoluje mluvit s tím nahoře, vidět věci jinak, vidím auru, cítím energie, mám vhledy do minulosti i do budoucnosti a tohle všechno pochopí jen ten, kdo to má stejně. Nemohu prvňákovi vysvětlovat zlomky, čuměl by na mě jak na pacienta z Bohnic, co ve volných chvílích po tamním dvorku tahá na provázku kačera. Proto mnohdy nezasahuju, je to zbytečné. Člověk v počátečních vibrací růstu prostě vidí to svoje, takže tomu Platóna nevysvětlíte. Nicméně ať se vám to líbí nebo ne, ty vibrace a zprávy, které ke mně přicházejí ohledně této katastrofy, jdou přes stejný kanál, jako ta vize z ledna, kdy jsem psala, že vidím Černého Petra blbě vytaženého z balíčku a spálené meze jak ty, co vidíme kolem železničních tratí. Kde se tato zpráva ve mně vzala? Že by taktéž důsledek psychiatrické léčby a špatné medikace? :D :D :D Je to jako s duchy, všichni se tlemí a smějí ha ha, dokud sami nezažijí entitu u sebe doma na půdě nebo dítě, které jim tvrdí "mami, každou noc za mnou chodí pán a sedí támhle v koutě". Takže ano, ha ha, smějme se tu jako debílkové, ale to je tak všechno, co s tím uděláte :D Nikdo neříká, že to, co se stalo, je komedie a chci ji zesměšnit. Soucítím s těmi lidmi a nejsou mi lhostejné jejich současné podmínky a stav, proto jsem jim také přispěla finanční částkou a pátrala, jak jinak z dálky pomoci, když nemám hlídání pro syna, abych jela pomáhat na místo. Ano, ta nepokorná a bezcitná Morgana chtěla jet tahat kolečka a kýble sutin. Beru se jako za jednu z těch, která je zodpovědná za to, co se stalo a zamýšlím se nad životem hlouběji, než to má 70% lidí. A dělám to proto, že v mém životě už je jiný level, dějí se v něm jiné věci než v tom hmotném, kde řešíte jen to, že máte koupit mlíko, schovat auto před kroupami a nezapomenout si natáhnout budíka na ranní šichtu. Někdy se cítím jak v jiné realitě, za sklem či skleněné baňce, která se snesla do reality "běžných" lidí, co nevidí, a snaží se v ní fungovat. Kdyby tyhle vize a příměry, o kterých tu píšu, nefungovaly a byly smyšlenostmi, tak by dost terapeutů a kartářů nemělo tolik práce a tolik kladných výsledků ;-) Takže můžete se tu vpasovat do rolí obětí nebo těch správňáků, kteří vždycky ví, co je vhodné říct a udělat, můžete si dál hromadit tu svou faleš a pokrytectví, můžete dál spílat nad nespravedlností osudu, nad tím, že přírodní živly zasáhly, což bylo pochopitelné, žeo, všichni si to podle geo měřítek vypočetli, proto nikdo nebyl překvapen ( :D sorry, musím se smát), dál si tu atakujte mou osobu a sbírejte lajky od podobně ve hmotě zahryznutých jedinců, ale prosím, zkuste se vyvarovat sprostých slov na osobu kohokoli, zkuste přijmout, že nás, co už jsme jinde, do těch nižších pater, kde jste zatím vy, nestáhnete, protože my už to jinak nechceme. Jsme rádi, že jsme se posunuli jinam, že víme/cítíme/vnímáme/vidíme/slyšíme, co je za tím vším (včetně konspiraček, žeo, páč se vůbec, ale vůbec nesplnily) a vám jen popřejeme, abyste aspoň v této inkarnaci udělali drobný krůček a posun za námi :-) Přírodo, vydrž, oni doklopýtají a ještě rádi pochopí a přijmou. Lav a z ničeho se neposrat <3 Morgana

PS: Kdo se tu cítí špatně, je mu nevolno, má záškuby a tiky ve všech tělesných i obličejových partiích, nechť s lehkostí baletky při tanci v Labutím jezeře odpluje v dál... :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA