TĚLO, DUŠE, OČKOVÁNÍ

 Hola hej, lidé! Tak jsem se usadila ke kompjůtru a volám, že jdu něco napsat těm svým čtenářům a z Tobíkova pokoje se ozvalo tradiční "O mamince napiš!". No takže po dvoustétřicáté mu odpovídám, že o mamince psát nebudu, ale aspoň mi synek dal prostor něco málo sepsat, takže musím honem rychle začít, než si uvědomí, že to tak vlastně nemyslel a nutně mě potřebuje. :D Předevčírem mi tu vyskočil text Jaroslava Duška, který tvrdil, že nechápe, proč by se měl očkovat, když sám nechodí k lékaři už 30 let a navíc žije jako divoch a Indiáni by raději zemřeli, než by se upsali něčemu jako vakcína (alespoň něco v tomto duchu to bylo). Strhla se tam debata, která se otírala o názory jako "prevence u doktorů je nutná", "proč využívá moderní doby se všemi vymoženostmi, když chce žít tak přírodně" apod. No nasmála jsem se, protože vždycky, když se najdou někde komentáře ve stylu "to je blb, když odmítá moderní medicínu a technologie", tak se prostě neudržím. Proto jsem se rozhodla, že se k tomu navrátím na své stránce. Začnu tím, že každý jeden z vás se skládáte ze dvou částí: z fyzického těla a duše. Duše je souhrn energií, které si na sebe nalepila předchozími i současnou inkarnací a tělo je jenom schránka, domeček, ve kterém ona duše přebývá, a díky němuž se může pohybovat dál než na pár stovek metrů, což je třeba maximum, kterého duše zemřelých dosáhnou, aby mohla reagovat, zhmotněně prostě fungovat v prostoru a druzí ji viděli, vnímali, slyšeli, mohli se jí dotýkat (tvl blbě se to popisuje :D ). Je tedy zcela logické, že se o své fyzické tělo musíme do značné míry starat: zajímat se o to, čím ho obklopujeme, musíme ho mýt, čistit, do jisté míry i upravovat, musíme přemýšlet nad tím, co do něj dáváme za stravu a pití, v jaké fyzické kondici ho máme, čím ho natíráme po koupeli, jaké obutí mu dáváme na nohy, jak ho chráníme před okolními vlivy atd. Je tedy do velmi značné míry nutností jíst a pít co nejvíce kvalitních potravin, pít čistou vodu, dodávat vitamíny a minerály, používat čistou přírodní kosmetiku, prát prádlo a oblečení v ekologických prostředcích a celkově se starat o to, abychom oddálili či zcela vyloučili zákroky lékařů. Nicméně to neznamená, že když např. věkem, úrazem nebo karmickou lekcí dojde moje fyzické tělo k úhoně, že nevyužiju moderní medicíny, do které mimochodem jako každý občan vkládám pravidelně částku, která mi na zdravotní péči dává tedy nárok. Myslet si, že se domeček nemůže porušit jenom proto, že žiju duchovně nebo že svou mysl nezatěžuju hovny, je velmi malé a primitivní. Karmicky je nám totiž dáno, do jakého těla se vtělíme, takže se klidně můžeme vtělit do těla bez nohy nebo těla, které má od dětství artrózu a je tedy jasné, že se kontaktu s lékaři a běžnou moderní medicínou nevyhneme. Na druhou stranu je nutno říct, že když mám tělo v cajku a neshledávám na něm žádné extrémy či patologie, není potřeba k lékařům vůbec chodit a to ani na prevenci. Ale pozor! Abyste si zase tento můj text nepřebrali po svém a jinak, než je myšlen: takto to může vést pouze jedinec, který nežije ve strachu, nekrmí se úzkostmi, umí se čistit, umí pracovat se svou psychikou, je VĚDOMÝ svého těla, bytí, své existence, své energie a nenahlodává ho sebemenší červík pochybností o svém postoji. Proto Jardu chápu, když říká, že k lékařům nechodí, protože já k nim taky nechodím a dodržuji jen prevenci u lékaře zubního a ženského, i když i k nim chodím s pocitem "nic mi není, tohle je jen formalita". Starám se o to, co v hlavě nosím, čím se zabývám, nenechám do sebe vsakovat nic negativního zvenčí a pokud to někdo vnímá jako hazard se zdravím a nezodpovědnost, je to jen a pouze jeho vlastní limit v myšlení a vnímání světa včetně sebe samého. Z toho jasně vyplývá, že jsem zastáncem "alternativní" medicíny (dává úmyslně do uvozovek), která se dívá na případné problémy se zdravím jinak než ta moderní. Pokud mám problém, tak se podívám nejdříve na to, proč to ta moje tělesná schránka dělá, co mi vysílá a snaží se říct, neběžím ihned do lékárny či k lékaři, aby mi dali nějakou chemii, kterou bych tento vzkaz umlčela v naivním domnění, že odezní a problém je tím pádem vyřešen. Kouknu se na vzkaz a začnu jednat: oslovím byliny a požádám je o pomoc, odpočinu si, vyspím se, zvýším přísun tekutin, zajdu si popovídat do Přírody, zasportuju si, vložím se do meditace, přečtu si zajímavou knihu či kouknu na film, někdy i pokec s kamarádem mi dá sílu a vnitřně mě vyladí. Proto je tak důležité zanalyzovat si, s čím, s kým a kde a jak často trávíte svůj čas. Ta energie duše a fyzično těla spolu musí spolupracovat stejně jako by spolu měla spolupracovat alternativní medicína a medicína moderní, která rovnou sahá po kudle nebo brufenu. Člověk se skládá z několika vrstev: z mysli, duše, ducha, fyzického obalu a neuvěřitelně bohaté a odlišné směsice reinkarnačních energií, proto nenajdete na světě dva stejné lidi se dvěma stejnými osudy a naprosto identickým vnímáním reality. Takže pokud se někteří komentující smáli pod citací Jaroslava, že je pokrytec a kdesi cosi, pak se obávám, že jen poukázali na svou vlastní malost a nevyzrálost, jelikož my staré duše a duše, které už za sebou fakt mají notný kus cesty a uvědomění naprosto chápeme, proč se vyjádřil, jak se vyjádřil. A moc bych si přála, aby právě ti lékaři, kteří se mnohdy berou strašlivě vážně a jakoukoli jinou cestu péče o duši a tělo vnímají s opovržením, už konečně pochopili, že léčit člověka je nutno ze všech směrů s ohledem na jeho duši, mysl a pak i to tělo, které daný problém ukazuje jako poslední

:-) Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA