K.O. VID, OČKOVÁNÍ A POHLED NA SPOLEČNOST

 Tak jak tomu bývá už pravidlem, můj názor na očkování opět vyprovokoval emoční poryvy a já mám chuť se k tomu ještě vrátit. Nebudu vás tady už zdržovat větami typu "jste tu na návštěvě", "můžu si tu psát, co chci a jak chci" nebo "pokud já mám tolerovat váš názor, pak vy (i bez prosím) tolerujte ten můj", ale půjdu rovnou k věci. Celý rok a čtvrt se nám to tu hemží různými příspěvky o k.o.vidu. Lidé se tak jako ve všem rozdělili na několik táborů, z nichž nejsilnější jsou dva: jedni k.o.vid uznávají jako příšerné nebezpečí, proti kterému je potřeba se očkovat a tím pádem ochránit sebe i druhé a pak druhý tábor, ze kterého se křičí "žádné sračky do sebe rvát nebudu, je to všechno velký byznys se zdravím a svobodou". Oba tyto tábory jsou rozkmotřené taky kvůli tomu, že zatímco první skupina vir vnímá jako nový typ viru, který je potřeba vymýtit jako dřívější spalničky a neštovice, druhá skupina lidí jej bere jako něco, co existuje, ale netřeba panikařit, když úmrtnost je zanedbatelná. Celý rok a čtvrt tu mezi sebou lidé střídají názory a náhledy a nevědomky se atakují JENOM PROTO, že neumí tolerovat názory, náhledy a postoje protistrany. A to samé se děje tady. Zaprvé já nejsem zodpovědná za váš psychický a zdravotní stav, dle kterého reagujete a jednáte. Nejsem zodpovědná za to, jak si převedete moje slova, větní spojení, můj sarkasmus hraničící s černým humorem. Může se vám to líbit, nemusí se vám to líbit, ale zodpovědnost tu má každý jeden z vás pouze a jen za sebe. Vy se dokonce ani nemusíte starat o to, jak na moje slova zareaguje paní Vomáčková, která Morganu žere a nejraději by ji vzala k sobě na chlalupu v Krkonoších, ani se nemusíte starat o to, jestli bude deset či sto lidí Morganinými slovy ovlivněno tak, že se nepůjdou tedy naočkovat a tím - dle vašeho postoje - ohrozí staré, nemohoucí a vážně nemocné lidi, anebo třeba vás, protože vy jste šli se svými těly na trh a nechali si onen chemický sajrajt do sebe vpíchnout. Celou dobu tu čtu fórky na nás, co jsme pomatení, co hlásáme ezo bludy, co kujeme konspiračky, páč nic jiného v životě nemáme na práci, vtípky létají ze všech stran, očkovaní se fotí ostošest s rádoby humornými komentáři o tom, jak si právě nechali v očko centru vpravit pod kůži čip a čekají, kdy se jim zaktivuje poslední aktualizace pro budoucí chod jejich života, poukazuje se na všechny možné Billy Gatese a jemu podobné, na tu skvadru těch, co trůní na vršku pyramidy, řeší se k.o.vid pasy, diskutuje o tom, jak je dovolená v Chorvatsku s chlebem a Májkou důležitější než fakt, že tu jde o ztrátu svobody v rozhodování se o svém životě, pohybu, akcích atd. atd. a pak přijde Morgana, napíše něco o tom, že se těší na to, až na dveřích služeb a obchodů bude místo cedule "vstup pouze s rouškou či očkováním" viset cedule "vstup pro nerdouškované a neočkované" a už se mi tu ozývá pár útlocitných jedinců, kteří jedou zřejmě na vlně těch, co věří vědcům a jiným kapacitám, kteří by nám přeci nelhali, že ne, vždyť se o tom pořád mluví v televizi, v rádiu, píše v novinách, jsou na to seriózní studie a data.... no ne? a už je zle. Hele, je mi fakt jedno, jak moje slova berete. Je mi fakt jedno, co si kdo z toho vezme, jak bude ovlivněn či neovlivněn, to bych nemohla nikomu dát ani recept na svou bublaninu s třešněmi ze strachu, že to někdo zaslechne a bublaninu doma upeče a pak se jí v záchvatu kašle zardousí. Je mi jedno, zda se na mě za to někdo naštve, že tohle téma jako neberu dostatečně vážně. Je mi jedno, že mi tu zase a znovu kážete, co byste u mě uvítali, co bych a jak měla psát, ja smýšlet. Je dost vtipné, že ani po šesti letech mých fejsbukových onanií se najdou tací, kteří stále nepochopí, nechtějí pochopit, nepřijímají fakt, že já si prostě pojedu po svém a je mi opět a zas jedno, jak si to kdo přeberete. Hele já neposlouchala ani v mateřské škole. Patřím k té generaci, ve které se už objevovali "ty děti", co sem přišly udělat pořádek, co to sem přišly rozvířit, rozproudit, co sem přišly zanechat ten energetický otisk, který může ovlivnit davy. Já tu nejsem proto, abych se podrobila, umírnila, změnila svůj postoj, mluvu, jazyk, já jsem tu proto, abych vedla, učila, otevírala, umožňovala měnit postoj. Já se nebojím mluvit a jednat proti proudu, vše dělám vědomě a pokud to někomu nesedí do tabulky správňácké ezoholky, tak to sorry, the door is open, you can leave

:-) Každý se řiďte podle svého. U mě nenajdete rady typu "tohle nedělej, bu bu bu, nebo dostaneš na prdel a sousedovic Aničce se to nebude líbit". Tady najdete mé náhled, které mám nějak odžité, něčím jsem si už za ty inkarnace prošla a tohle tu prezentuju. Chápu, že to nemůže a nebude vyhovovat všem, ale já tu nikoho nedržím, nenutím vás tu být a číst mé výplody. :D Myslím si, že je potřeba, aby se už psalo taky něco jiného, než co se hodí většině do krámu: k.o.vid byl uměle vytvořen, je to svinsto k eliminaci lidí a že to odnese zrovna vaše teta nebo babička, já s vámi soucítím, ale tak to prostě v životě chodí, lidé umírají. Co mě na tom vytáčí, je fakt, že se už nepíše o počtech úmrtí po vakcinací na k.o.vid a to napříč všemi věkovými skupinami, já sama jich mám kolem sebe NĚKOLIK a od kamarádů vím o dalších teď už desítkách mrtvých, ale to už se nedozvíte, protože televizní ředitelé mají jisté instrukce, o čem se má vysílat a proč. Vždyť už to bije do očí, že i děti nepotřebují souhlas či přítomnost rodičů u vakcinace, tak je oslovují nemocnice stylem "ty si o tom rozhodni klidně sám a přijď, my ti to dáme i bez mámy a táty", motivují přes youtubery, což jsou ti lidé na youtube kanálu, co umí hovno, ale právě to hovno je živí, jelikož umí zaujmout masu náctiletých, co jsou ještě telata na to, aby pochopili, co je pro ně dobré a co už je za čarou, vždyť si vzpomeňte na sebe, když vám bylo -náct. Na své stránce očekávám, že tu mám lidi inteligentní, zralé, zkušené, v jistém věku, kteří si umí udělat svůj vlastní obrázek o tom, co se děje, umí se k tomu sami podle vlastních priorit postavit a kteří si tedy umí sami říct "tohle, co Morgana píše, se mnou souzní/nesouzní, zařídím se podle toho". A dávat mi za zodpovědnost cizí rozhodnutí, je velmi, velmi úsměvné a malinko, ale opravdu jen malinko mi to připomíná přehazování zodpovědnosti na druhého za vlastní posraný život, který se člověku nevytvaroval podle plánu, které měl ve svých dětských snech. Zkuste být soudní a přijmout už konečně natrvalo tato má slova a TOLEROVAT, že když není můj postoj takový, jaký byste si představovali, jaký máte vy, je to postoj, který je v pořádku. Stejně jako je v pořádku ten váš, rozdílný. Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA