CORDYCEPS SINENSIS

 

Slíbila jsem, že vám sem budu čas od času vkládat přípravky, které mám ve své domácí lékárničce a na které nedám dopustit. Takže pro dnešní text jsem si zvolila Cordyceps sinensis, což je houba, která potřebuje ke svému růstu specifické podmínky, proto se sklízí jen v Tibetu a Číně a patří proto mezi prostředky čínské medicíny. Česky se jí říká housenice čínská pro její podlouhlý tvar a podobu housenky. Na trhu je nabídka velmi pestrá, dávejte si ale pozor na produkty, které šíří klamavou reklamu a vybírejte jen z těch, které mají příslušný certifikát, který je k prodeji této houby nutný. Já používám od firmy Superion Herbs. No a k čemu slouží? Tak předně je to výborný antioxidant, který zbaví tělo zbytečných chemií a to včetně těch, které do sebe lidé dostávají formou farma léků. Velmi výrazně zlepšuje paměť a bdělost, tudíž jej ocení ti z vás, kteří studujete nebo pracujete na dlouhé šichty a nedostává se vám času se dobýt. Můžete jej užívat jako prevenci i pro sexuální výkonnost, anebo tehdy, když na vás něco padne. Zbaví vás nachlazení a je velmi dobrou prevencí před chřipkami a angínami. Posiluje játra a ledviny, zpomaluje stárnutí, pročišťuje vylučovací ústrojí. Pomáhá taky při srdečních arytmiích a léčbě infarktu myokardu. Já jej dost oceňuju v tom, že když cítím, že na mě něco leze nebo vnímám nedostatek pozornosti a energie pro práci, tak si jej dám jen tak. Nemá žádné kontraindikace a může se v pohodě používat i jako doplněk s ostatními léky. Oceníte jej i při nadměrné fyzické zátěži v práci nebo při sportu. Léči i záněty a dost pomáhá od úmorného kašle. Zkrátka a dobře je to takový menší zázrak, což přípravky čínské medicíny všeobecně bývají. Prodává se většinou ve formě kapslí, mohou je požívat i děti od 3 let. Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA