DIVOKÉ PRASE - SYMBOLIKA

 

V pátek jsem byla opět na procházce v lese a krom krásných fotek a načerpané energie jsem uviděla i kance. Zatímco moje společnice pomalu hledaly strom, na který rychlostí blesku vylezou, já si střet užívala, nicméně prase to vidělo jinak a opět zasvištělo do houští. Takže si o tom praseti něco napíšeme, no ne? :D On totiž i kanec má v sobě symboliku, a proto není divu, že se velmi často objevoval i v kresbách Keltů. Prase divoké je symbolem rychlosti, statečnosti, prudkosti, bojovnosti, síly a houževnatosti, ale také agrese a vůle žít nebo si bojem (potažmo válkou) vydobýt své postavení. Když na něj v přírodě narazíte, je lepší jej nechat v klidu a vyhnout se mu, tím spíše, pokud narazíte na bachyni se selaty, ta je schopná vás v rámci ochrany svých mláďat i zabít. Dalším symbolickým vzkazem při setkání s tímto druhem je proto i mateřství a láska k dítěti. Mám tato setkání obecně velmi ráda a věřím, že když zvířatům a Přírodě věříte, nemůže se vám nikdy nic stát. S jakou přicházíte, s takovou se k vám i chovají

:-)
Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA