CHLORELLA

 


Pro dnešní den jsem si řekla, že vám napíšu něco málo k řase s názvem Chlorella, se kterou jste se zajisté nejeden z vás potkali. Je to poměrně známá věc, kterou můžete používat celoročně, anebo jen jako jarní detox, nicméně vaše střeva a imunitní systém ji ocení v podstatě kdykoli. Chlorella je řasa vyskytující se v oblasti Japonska a Tchaj-wanu, která v sobě má spoustu bílkovin, minerálů a vitamínů. Je zelené maličko nevábné barvy, chuť taky nemá kdejakou, ale komu by výrazně vadila, lze si ji koupit ve formě tablet, které třeba používám já a tam tu její chuť téměř nezaznamenáte. A k čemu slouží? Tak v první řadě posílí váš imunitní systém a v podstatě dokáže vyléčit zánětlivé reakce ve vašem těle. Zbavuje tělo těžkých kovů, které se do vašeho těla dostanou buď stravou nebo jen tím, že se třeba častěji pohybujete ve škodlivém prostředí. Když ji budete konzumovat dlouhodobě, tak vám dokonce zaručí, že se vaše kovy v těle vůbec nebudou udržovat. Taktéž ji zřejmě ocení ti z vás, kteří bojujete s váhou a rádi byste se pár kil zbavili. Sníží vám cukr a cholesterol a velmi se doporučuje pro lidi, kteří jsou v permanentním stresu a zakládají si na vředy v žaludku, anebo také pro ty z vás, co podstupujete chemoterapii. Celkově vám upraví střevní mikroflóru, v jejímž stavu se do velmi velké míry promítá právě naše imunita, nervová pohoda a zažívání jako takové. Jak jsem výše zmínila já užívám chlorellu v tabletách, vždy před jídlem zapijete pár tablet dostatečným množstvím tekutiny. O dávkování se nebojte, to je napsané na každém balení. Těch firem, které chlorellu nabízejí, je v podstatě velké množství, já jsem si zakoupila u firmy Green Ways. Nemáte zač

🙂 Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA