VÝKLAD KARET NA POHŘEŠOVANÉ OSOBY?

 Přátelé, v komentáři u hledaného chlapce padl dotaz, zda by na něj nešlo vyložit karty, takže jsem se rozhodla všeobecně obeznámit vás s věcmi mezi nebem a zemí, abychom se případným podobným dotazům do budoucna vyhnuli :-). Vy o mně víte, že plně ctím zákony karmy, že plně respektuju fakt, že se všechno děje tak, jak má a že nejde spasit svět. Obdaření lidé mají schopnost nacítit kohokoli na dálku, stačí foto, datum narození nebo jen pár slov psané jedincem a víte, která bije. Kartářky, které nepotřebují manuál k výkladu karet, ví, že už v době vyhlašování pátrání cítí, zda je člověk živý či mrtvý, zda je třeba obklopen vodou či jinými lidmi, vnímají jeho "rozpoložení". Je to stejné, jako když mi pošlete fotku domu a já jsem schopna vám říct, zda tam máte duši, kdo to je, popíšu vám, jak vypadala za života, co se tam kdy stalo. Onehdy mi kamarádka posílala fotku domu jiné kamarádky a já ji k tomu řekla informace, které poté ta kamarádka potvrdila. Jak jsem to věděla? Protože vnímám, cítím, vidím, slyším, napojuju se. Jenže to, co k tomu využívám, není nůž, který když otupíte, tak si jej přejedete bruskou a valíte dál. Vy s touto schopností musíte šetřit. Když potkám na ulici kadeřnici Blanku, taky ji neřeknu: "hele, když už tu máš ten svůj pracovní vak, vytáhni nástroje a trošku mi to tady zastřihni". Před pár měsíci tu bylo pátrání po jisté ženě tady kousek od nás. Už když jsem viděla její foto, věděla jsem, že už není mezi živými. Ano, zasdílím daný odkaz a pak děj se vůle boží. Nebudu rovnou hlásat "ale ona už nežije, necítím ji", protože se to na fejsbuku minimálně nehodí. Proto na tyto dotazy nereaguju věštbou, nedělá se to. Osudové kolo se točí, věci se dějí tak, jak si to duše domluvila, sice s tím vaše ego může bojovat, můžete mě pobízet či obrácenou psychologií to na mě zkoušet, ale zůstávám imunní, nebudu ztracené lidi komentovat svými vizemi. Je až srandovní, když někomu řeknete, že jste kartářka, jak téměř automaticky na vás vybalí "tak mi něco řekni, co mě čeká". Je to stejně legrační, jako když potkáte v ulicích komika a čekáte, že vám rozzáří den svým humorem. Bylo by možná dobré, kdyby se lidé naučili pracovat s tím, co mají a neřešili druhé, nevnucovali jim své postoje, přání, nesnažili se je vmanipulovat někam, kam sami nedokáží dojít. Zkuste si to pamatovat

:-) Lav, pís a z ničeho se neposrat ;-) Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA