ZAJÍC - SYMBOLIKA

 Dneska jsme šli se synkem v zastavěné části obce a povídali si. Najednou ze zástavby z pravé strany přiběhl zajíc. Zastavil se a podíval se na nás dva. Říkám synovi "Jééé, dívej, zajíc sem zabloudil". Z ničeho nic se ze stejného směru přiřítili ještě další dva, zastavili se a koukli se taky na nás. Pak ten jeden mrskl hlavou, začal běžet stejnou cestou, kterou přiběhl a ti dva se hned otočili a běželi za ním. Vyloudilo mi to úsměv na líci, protože na tyto nečekané symboly spojené se zvířaty, velmi věřím a cítím v nich důležitější vzkaz či symboliku, než nápis na billboardu, ke kterému jsou mé oči náhle přitáhnuty. Sranda, že jsem tu ráno zrovna dávala líbeznou fotografii s králíkem

:D Takže co si tak napsat něco málo o zajících? Je to jedno ze silových zvířat, které je spojenou s energií Luny. Kdekoliv vám zajíc zkříží nečekaně cestu (ať už v tak nepředvídatelném místě, jakým je obec, anebo i na polích), značí příchod bodu, který bude silně transformační. Přichází i jako posel svátku Ostara a naděje na štěstí či životní změnu, která je ve většině případů příznivá. Je také symbolem koloběhu života, proto se na katedrálách v Anglii a Německu vyobrazuje v trojici (kterou jsem i já dneska se synem viděla). V dávné minulosti se zajíc "používal" i jako pomůcka pro věštby zejména pak před důležitými bitvami a taženími. Taktéž se věří, že zajíci jsou vlastně převtělené víly, které zavítaly do světa lidí, anebo Bohyně plodnosti, která tímto dává najevo, že se probudila a je připravena dávat dary. I čarodějky se měnily v zajíce, aby navštívily svět živých. Ať už si z tohoto příspěvku vezmete cokoliv, věřte, že jsem se při tomto setkání cítila opravdu mile překvapena a pokaždé, když se s nějakým zvířetem takto zblízka setkám, okamžitě si k sobě přitáhneme oční kontakt, mně se vyloudí na tváří úsměv a danému zvířeti jakoby taky. Pak se většinou otočí a jdou nebo utíkají pryč. Mám ráda tato přírodní setkání, dávají mi totiž nejvíce odpovědí :-) Morgana

 


 

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA