TO, KDE JSTE A CO ZAŽÍVÁTE, JSTE SI OVLIVNILI V MINULOSTI SAMI

 Na tom, když má člověk svou vlastní stránku na fejsbuku, mě baví zejména to, že jsou mu tady lidé inspirací k vytváření dalších a dalších příspěvků, čímž mu vlastně víc a víc pomáhají dostávat se do podvědomí ostatních lidí, kteří by o této stránce jinak možná ani nevěděli. (Mimochodem fb se mě nyní ptá, zda chci vědět, jak vytvářet efektivní příspěvky, což mě pobavilo :D ) No a jedna z vás u předchozího příspěvku vykřikuje něco ve stylu, že každý nemá zajištěnu poklidnou práci jako já. Tak k tomu asi tolik: to, co dělám a jak se mi daří, je výsledkem toho, jak jsem se chovala, jednala a jak jsem hlavně na sobě pracovala v minulých inkarnacích a minulosti jako takové, tzn. v dětství, mládí a pozdějším mládí a nynějším velmi pozdním mládí :D Abyste mě pochopili, já a ani nikdo jiný, komu se daří, se rozhodně nebude omlouvat těm, kterým se nedaří, že se to jeho netýká. Tohle ani nemůžete čekat. To, kde jste a co si zažíváte, jste si ovlivnili v minulosti sami. Znáte ten citát, že tím, kým jste nyní, je výsledkem toho, kým jste byli v minulosti? Tak ten se dá aplikovat i na to, kde žijete, s kým žijete, co děláte, kolik vyděláváte, v čem bydlíte a jakými lidmi jste obklopeni. Můžete proti tomu bojovat, můžete se durdit, že tak to není, můžete plivat, lkát, nadávat, ale pořád nezměníte ten základní princip, že si do značné míry svůj osud řídíte a tím pádem i tvoříte. Jistě, vše mít nemůžete a ani vše se vám zřejmě nesplní, však to znáte z mých textů, ale to, co vysíláte, to přijímáte. To, co vydáváte, to dostáváte. To, kým jste nyní, je stejně jako vaše práce a podmínky v ní dáno vámi. Nikdo vás nenutí a nenutil, že máte studovat to či ono, zažádat o místo tam či onam, zůstat v té či oné práci a nepodnikat. Nebo je tu snad někdo, kdo si myslí, že byl donucen? Že mu někdo držel ruku a vedl ho tím či oním směrem? Prosím, pojďme si o tom klidně podiskutovat v komentářích. Máte vždycky volbu jít pryč, začít dělat jinou práci, zajímat se o jiný obor činnosti, začít podnikat a tím se osvobodit. Větu "někdo to dělat musí" si taky můžete v klidu odpustit, protože to není vaše starost, kdo to bude dělat. Pokud se chcete vpasovat do role spasitele, pak prosím, ale tím pádem se nedivte, když vám Vesmír sesílá další možnosti a situace, ve kterých se utvrdíte v tom, že jste spasitelem. Onehdy jsem tu měla video s Vendy Kociánovou a ta tam říkala to samé v bledě modrém. Pusťte si to video :-) Víte ono nejde tvrdit, že věřím v energie a tok vibrací a že přitahuju a pak to zrovna neuznávat v době k.o.vidu ohledně práce a financí. Pokud na vibrace, vyzařování, energie, karmu a splácení dluhů nevěříte, pak vás nevyháním, ale zřejmě si tady na mé stránce moc nezarochníte v radostném pění, neboť moje stránka jede v tomto rytmu, protože tohle je to, co žiju, jak to vnímám, jakou mám zkušenost. Pokud jste v roli oběti a ufňukánků, pak vás to tady asi taky nevyhodí do orgasmického opojení, protože tady se nefňuká, tady se jedná. Vy sami můžete měnit. To, že jste dosud pracovali tam, kde vám to nynější restrikce znemožnily, taky není chyba těch, co se jich tato omezení netkla, ale vaše. Mohli jste dělat už dávno práci, která nebude ničím a nikým omezovaná, protože průzkum trhu a oborů, které jsou nezávislé, zvládne každý. Já jsem Vesmíru ale i sama sobě velmi vděčna, že mám život nastaven tak, jak je a přistupuju k němu s největší možnou pokorou, kterou ve mně nevidí zase jen ti, jenž ji v sobě sami nemají. Ale taky vím, že to, kde jsem a kým jsem, je výsledkem MÉ vlastní práce, vnímání světa, událostí a zužitkovávání zkušeností, které mi nikdo nenutil, já si je vyselektovala a zpracovala po svém. Moje duše si zkrátka už tímto vším prošla a tuto zkušenost už tím pádem nyní nemusí zažívat. Zkuste to tedy třeba ode dneška dělat podobně, aby vás v budoucnu něco podobného nepoložilo na lopatky :-) Howgh! Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA