RITUÁLY A PŘITAHOVÁNÍ PODLE MORGANY

 


V podstatě od počátku mého exhibování na fejsbucích a internetech po mně chcete rituály a postupy, jak si přitáhnout do života to či tamto a já se tomu bráním a říkám, že k rituálům není potřeba ani tak správná barva svíce, psaný postup či magické formule, jako nastavení mysli a hlavně vnitřní zvědomění své síly věci měnit ve svůj prospěch. Některé čarodějky by se možná mohly za tato má slova na mě naštvat, zejména pak ty, které pravidelně dělají rituály a posílají do éteru přesné postupy, jak a kdy mávat křišťálem, v jaký denní či noční čas vzývat živly a podobně, ale já vám napíšu svůj v podstatě dnešní zážitek, abyste pochopili, jak mocná dovede být myšlenka či přání, pokud víte, že máte sílu situace a lidi kolem sebe měnit. Kdysi jsem vám tu psala, že jsem si jen tak z legrace myslím loni přála jistou věc. Týkala se jednoho konkrétního muže a mé přání bylo jen tak vysloveno myslím ve večerních hodinách (už si nejsem moc jistá dnem či zdali byl úplněk nebo nějaký jiný silný čas) a bylo navíc vysloveno stylem "Hele, já si svou realitu tvořím v podstatě od dětství sama, ale dneska mě napadlo požádat tě, Vesmíre o to, aby..." a vyřkla jsem ono přání. V podstatě do týdne se mi vyplnilo a protože se týkalo jistého muže, tak jsem pak na něj narážela v podstatě kdykoli a kdekoli jsem se jenom šustla. Mohla jsem jít nakupovat v osm ráno, mohla jste jít ve dvanáct na procházku se synem, mohla jsem jít s kamarádkou ve tři hodiny odlišnou trasou, než kudy jsme chodívaly, mohla jsem o půlnoci vynést odpadkový koš nebo si jen tak jít zaběhat (neběhám, to pro úplnost😃 ) a vždycky kolem projel autem nebo prošel. Vždycky. Pár měsíců jsme si jen tak laškovali a flirtovali, ale už mě to začínalo počátkem tohoto roku trošku nebavit a tak jsem si řekla, že to ukončím. No a apřed 14 dny jsem si zase jen tak k Vesmíru prohodila: "Podívej, já vím, že se s tímto nemá jen tak zahrávat, dyť mě znáš, ale už mě ten týpek neba. Nechceš mi ho z té cesty už vzít?" No a dneska jsem se dozvěděla, že je pryč 😃 😃 😃 Detaily nebudu sdělovat, ale Vesmír mě vyslechl a zase bez svíček, pálení papírků a žádání andělů o spolupráci mi přání vyplnil. Co z toho vyplývá? Nebudu nic měnit na tom, zda tu budou či nebudou rituály. Zaprvé si myslím, že je musí provádět člověk, který je schopen je provádět a zná zákonitosti kolem nich a hlavně téma, které by rituálem chtěl přivodit či naopak zmizet, by mělo být zásadního charakteru. Zadruhé věřím v sílu karmy a vím, že pokud karma svolí a jedinec si zaslouží, pak dostává to, co má, aby se na své cestě posouvat a rituální postupy, kterými by rád měnit svou realitu, jsou nerespektováním a degradací karmických procesů, které prostě mají vždy hlavní slovo. K magii se musíte chovat s úctou, takové ty průpovídky, které mám vůči Vesmíru, si můžu dovolit, protože jsem s ním v takovém napojení, kdy vím, co už je přes příliš a co je ještě v mezích souhry. A tohle cítí každý, kdo je Vesmíru a energiím otevřený. Zatřetí: svíčky, přání psaná na papír, minerály, vonné tyčinky, očišťování atd. jsou fajn, ale pokud si v sobě nesrovnáte to zásadní, pokud se nenaučíte svou intuici, třetí oko a hlavně mysl korigovat nebo naopak otevírat, pokud nebudete propojeni s přírodními procesy a energiemi, které jsou s vámi spojené od minulých inkarnací, pak vám ani ta nejsprávnější svíčka, postup či citace nepomohou. Chápete, co tím vším chci říct? Je dobré se spíše naučit žít s tím, co mám a vnímat, co mi ten nahoře chce sdělit tím, že mi do života sešle Františka Koubu nebo naopak Břétíka Svobodu. Nesnažit se jak umanuté dítě dupat nožičkou a bušit pěstičkou, že ještě nemám svůj vlastní dům na okraji lesa nebo práci, která mě perfektně uživí, protože to, kde jsem, co dělám, s kým se stýkám, jak se mi daří, jak se cítím mi žádný rituál nezmění, pokud nevzešlo z daného pochopení, přijetí a uvědomění si. Takže já děkuju tam nahoru za to, že jsem opět byla vyslyšena, směju se tomu, jak je to fakt perfektně zařízené, děkuji vibracím, energiím a zábleskům, že jsou neomylné a vám všem přeju cestu k pochopení s respektem vůči karmě a lekcím, pro které si vaše duše na Zem přišla 🙂 Hezký den a mějte se nejen dneska blaze ❤ Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA