MÁTE SÍLU MNOHEM VĚTŠÍHO KALIBRU, NEŽ SI MYSLÍTE

 Chodit nyní po venku na procházkách je někdy fajn, když kolem nechodí moc lidí, protože z nich nasávám na jednu stranu větší odlehčení, takového toho odpadnutého kamenu, který tížil jejich srdcata, ale mísí se to stále s energií jiných lidí, u kterých spíše vnímám narůstající paniku a všimla jsem si, že kdykoliv tu byť v náznaku zmíním současnou situaci, tak je to znát i v komentářích. V únoru 2020 jsem psala, že je potřeba nepodléhat panice, neřešit ten kovid moc, trošku rebelit a nenasadit náhubky poslušnosti jenom proto, že tu byl ten schizofrenní psychotický nátlak "já chráním tebe, ty chráníš mě". Bylo tu dost lidí - a i v reálu jsem to zaznamenala - kteří se smáli či mě atakovali, že nyní není na rebelii čas, nyní se musíme semknout a poslechnout. Taktéž jsem psala, že by bylo lepší místo zavírání škol, obchodů a nechávání zaměstnanců na home officu nechat vše běžet, ale spíše se více postarat o staré a nemocné, zajistit jim potraviny, léky a taky společnost, aby si nepřipadali odtržení od zbytku světa jak zvířata v zoo. Další mojí predikcí už tehdy bylo, že bude přibývat frustrací, sebevražd, depresí, stihomamů, ataků, že zlo vyleze na povrch a budeme se sakra divit, co třeba jen soused bude vyvádět díky zmagoření médii. Že je to plán těch nejvyšších nahoře, tomu se tu taky dost lidí smálo. Jaké povinné očkování? Jsi padlá na hlavu? Tohle nehrozí. Jaké omezování svobody a výjezdů z republiky? Nejsme v totáči přece. Čipování lidí? Co to je za paranoiu? A tak dále, a tak dále. Od onoho února jsem nezměnila svůj názor a myslím si, že už i slepí vidí, že ještě stále může ten pomyslný opasek být utahován, protože lidé stále dovolují, stále poslouchají, stále mají pásky přes oči a špunty z hoven zaražené až u samotného ušního bubínku. Ráda bych tady teď možná vedla dialog s těmi, co se mi tehdy smáli, ale nemám čas je přesvědčovat. Jde o to, že ten chaos, ty zmatky a to uzurpování bude pokračovat, ještě nejsme u dna. Ale nechci to psát proto, že vás chci nějak strašit, jen mi kamarádka psala, zdali si myslím, že hrozí potravinové lístky a já ji napsala, že nehrozí a teď mi přišlo, že vlastně to, co bude či nebude platit, co ještě vyjde na povrch, nezáleží ani tak na Vládě, jako na nás samotných. Fejsbuk už dávno kontroluje, co tu píšeme (nejen já, ale i vy všichni ostatní), pokud někde v bazaru chcete prodat léky či jiné "choulostivé" věci, zatrhne vám to, pokud někde píšete informace, které se těm nahoře nehodí, vymaže vám to, je zcela běžné, že se vám nejen na fb dostane do soukromé konverzace, fotoalb atd. Ale to už dávno musí bystřejší z vás vědět. Jen si pořád myslím a mám navnímané z lidí, když jdu třeba právě po té ulici na procházku či stojím v obchodě u kasy, že některým pořád nedochází, že mají sílu mnohem většího kalibru než ti tupci tam hore. A já bych tato slova chtěla dál opakovat a dál rozesílat mezi vás: Vláda má sílu jenom tehdy, když stálo poslouchá. Pokud bude přibývat těch, co se neposerou, její síla bude ochabovat až odpadne jak penis po ejakulaci. Zkuste si to pořád připomínat a hlavně vnímejte, co vtloukáte do hlav svých dětí, o čem se bavíte, co tím pádem podporujete a sílíte. Vypněte ty televize a rádia, nečtěte zprávy na internetech a fejsbucích, nenasazujte si náhubky mimo obchody a nemocniční zařízení či mhd. Vyserte se na ten strach, že někomu zaviníte smrt, anebo že na vás sedne vir a vy skončíte na márách. Utužujete v sobě energii velmi nízkých vibrací, ze strachu vzniká rakovina, zkuste si to pročíst z psychosomatického hlediska, já vám tu skutečně nepíšu bláboly, něco málo o tom přece jenom vím. Kdyby se člověk měl bát každého prdu, nevyleze z nory ven a zabední se tam, protože těch životních nástrah je opravdu velmi mnoho a přežili jsme. Jen nyní se to na nás sype ze všech stran a protože vím, že lidé jsou slabí a lehce ovlivnitelní, nemívají takovou sílu ducha - nevím, jak lépe to napsat - jako třeba já a mně podobní, kteří se umí šprajcnout a neposlechnout, neřešit, nenaciťovat do sebe informace z médií, tak vás budu aspoň takto podporovat. Posilujte společenské kontakty, posilujte imunitu vyváženou stravou a vitamíny, hýbejte se, smějte se, hodně pijte, koukejte se na kvalitní filmy a čtěte kvalitní knihy, mluvte s dětmi, buďte v kontaktu se zvířaty a Přírodou jako takovou. Nechte tu kouli, co se valí a ještě nenabrala maximální možné rychlosti, ať se valí bez vašeho ustavičného přemýšlení nad tím, co bude či nebude, co hrozí či nehrozí. Ještě nejsme u dna nebo u vrcholu trýzně, chcete-li, ale všechno souvisí s tím vyšším záměrem, který tu je a na které různí empatici a vizionáři dávno v minulosti poukazovali. Ano, děje se to, děje se přesně to, čemu se davy smály a kvůli čemu si jiné davy ťukaly na čelo. Ale stále platí: co nepodpořím, to nezakoření. Máte sílu, máte obrovskou sílu jako lidé dole na potravinovém řetězci, jde jen o to si tu svou moc a sílu připustit a začít ji využívat. Stejně jako selský rozum a intuici

:)Krásný den vám všem při šestém únorci roku dvoutisícímdvacátémprvém <3 Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA