NA KAŽDÉM ŠPROCHU, JE PRAVDY TROCHU

 Mám potřebu vyjádřit se k tomu, že tu někteří nemohou překousnout, že šířím hoax. Asi tolik: doba je taková, že se děje moc věcí najednou, lidé se na střídačku bojí, panikaří, dostávají se z důsledků všech opatření do depresivních stavů, vyplouvají na povrch agrese, hněv, zlost. Je toho příliš a do toho jsme stále ze všech stran krmeni vším možným. Chtěla bych jen říct, že je mi jedno, zda tu postuju hoax či pravdu, protože v dnešní době - domnívám se, třeba mi to vyvrátíte - nemůže ani jeden z vás říct na sto procent, že má ověřená, naprosto bezchybná a objektivní fakta o čemkoli, zejména pak o k.o.vidu, počtech pacientů, úmrtích. Nejsem naivní, nepatřím mezi výrazně mladé ročníky, abych věřila tomu, že se ve zdravotnictví děje všechno tak, jak má, že tam jde v první řadě o záchranu životů a zdraví lidí, protože všichni víme, že lékař dostává peníze za zákroky, za to, že něco odvádí, že vytváří pacienta. Už ve zmíněném hoaxu šlo o postup toho, jak má lékař postupovat při příchodu pacienta a věřte mi, na vlastní kůži jsem už před léty zažila u vlastního praktika, že si účtoval na mé jméno zákroky, které mi nikdy nevykonal, dokonce i zapůjčení lékařských pomůcek, což je úsměvné, jelikož já praktického lékaře naposledy vyhledala v patnácti letech. Tato zkušenost - a mnohé další - mě tedy naučily nemít klapky na očích a v hlavě pusto. Navíc jsem si milionkrát ověřila, že na každém šprochu je pravdy trochu a to v souvislosti s kdečím včetně vztahů apod. Taktéž už mí letití čtenáři ví, že absolutně neřeším, co a jak si kdo přebere z mých textů a slov, protože já jsem zodpovědná jen za to, co tu sdílím, nikoliv za to, jak si to v sobě přeskládáte a jak na to zareagujete. Tuhle odpovědnost na mě neházejte, je vaše. Ovlivňujete totiž vy všichni už jen tím, že něco prohodíte se sousedkou v přízemí a uslyší vás Milada z prvního patra. Pokud jsem pro někoho odrazový můstek k dalšímu kroku, je to jeho volba, nikoliv moje. Ve své podstatě mně osobně je úplně jedno, jak se věci mají, co je skutečnost, co je naprosto mimo, co je lehce upraveno, co je utajeno. Já na celou situaci pohlížím skrze šestý smysl a tak to i bude, proto neřeším, jaká jsou úmrtí, kolik je aktuálně pacientů, zda zdravotníci stíhají či padají na hubu. Není to ale o tom, že by mi byli lidé tak ukradení, ale protože jsem jaksi nenašla jediný důvod k řešení detailů kolem toho všeho, co se děje, kterým bych něco mohla změnit, který by mě obohatil, něco v mém životě změnil.. nevím, jak lépe to vyjádřit. Pro mě jsou v podstatě všechny zprávy téměř nulové hodnoty, protože tohle všechno se musí stát tak, jak bylo v plánu. Takže tolik k hoaxům a jiným zprávám. Ale jsem ráda, že i tohle včetně stručné prosby k DPD vyvolává vášně. Asi vážně zkusím někde na ulici vyfotit to hovno :D :D :D Pís, lav, srdíčkáááá, pusinkýýý a namasté, bitches, neasi <3 Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA