PĚT OTÁZEK PRO MORGANU

 
 

 Do mailu mi čas od času přicházejí otázky, pro které tu vytvářím pravidelně příspěvek. Jde o otázky, které nejsou žádostí o výklad, ale spíše o radu, proto se souhrnně k nim v tomto textu vyjádřím.
První otázka zněla, zdali je složitější či nemožné napojit se při výkladu karet či práci s kyvadlem na jiného kartáře či kartářku. Na toto vám řeknu jedno: zažila jsem sama u sebe, že mi někdo napsal: "hele, nemůžu se na tebe napojit, nejde mi to" anebo stav, kdy mě jiná kartářka žádala o výklad a já nebyla schopna nebo s velmi těžkou námahou jsem v ní četla, protože na sobě měla příliš mnoho cizích energií a "zážitků" od svých klientů. Jinými slovy: když pracujete s energiemi a dostatečně se nečistíte, ulpívají na vás tyto energie emocí, depresí, zoufalství, zdravotních problémů, vztahových potíží atd., tudíž když kartářku jako klientku načítám, mohou mi u ní nabíhat obrazy, které nepatří jí. Jednou mě požádal velmi známý kartář z televize o věštbu a já mu rovnou řekla: "Jasně, kouknu na tebe, ale nezaručuju ti, že to klapne, páč mívám problém, že na kartáře se hůř napojuju". A on na to reagoval slovy: "chápu, mám to stejně, ale zkus to, prosím". Nakonec jsem mu řekla věci, které se i staly, ovšem občas mi nabíhají fakt blbosti nebo nic. Takže odpovědí je: můžete se na ni napojit, ale i nemusíte. Přece jenom se napojujete na ne zrovna běžného smrtelníka
Další otázkou bylo, jak poznám, že mám něco odžito a karmicky uzavřeno. Většinou se to týká vztahových vazeb samozřejmě, protože lidé z 90% řeší vztahy a vztahové peripetie. Tady platí to samé jako u zrcadlení: pokud na něco mám niternou potřebu reagovat, pokud v sobě stále při pomyšlení na danou situaci či člověka pociťuju zlost, nevolnost či jinou negativní emoci, nemám odžito či zpracováno, co mi daná vlastnosti, situace či člověk měl dát. Tím pádem mě daná věc bude i nadále vytáčet a budu přitahovat stále stejné typy mužů či žen jako své partnery, protože ze mě musí "dovytahovat" to nezpracované. Dokud to nezpracuji, stále mě to bude rozohňovat a vyzařovat energii, která přitáhne podobně laděnou energii.
Za tfetí Proč některá kartářka umí přiblížit čas, kdy se něco stane, jiná jej specifikuje a netrefí se (dané se stane později nebo dříve) a jiná čas určí a nestane se tak vůbec. No je to prosté: karty s časem nepracují. Ony neznají hodiny, měsíce, roční období ani roky. Vše přichází v posloupnosti tak, jak to přijít má. Na základce taky nemůžete z první třídy skočit do sedmé, čeká vás druhá a s ní spojené zkušenosti a znalosti, které jsou předpokladem pro pochopení toho, co má přijít ve třídě třetí. Pokud některá kartářka napíše, že tohle či tamto se stane na podzim tohoto roku nebo cca za dva roky, popisuje vize či pocity, které z výkladu či rozložení karet má. Nicméně rychlost toho, co se jak stane, je ve vás, protože je na rychlosti vaší, jak rychle pochopíte lekci jedna, abyste se mohli směle pustit do lekce dva a tak dále
Za čtvrté: "Jsem prokletá, co s tím?" No doporučila bych kloktat šalvěj a vaginální čípek Ne, teď vážně. Slovo prokletí je nyní dost v módě, lidé blbnou čím dál víc a za každou bolestí osmičky nebo zakopnutím o balvan vidí prokletí či nějaké ty čáry máry fuky. Prokletí je energie, kterou k vám někdo vyšle. Pokud vy si v sobě nenastavíte režim "přijímám negace a kletby", tak ta energie bude čí? Kde zůstane? No logicky navrátí se tam, odkud byla vyslána. Samozřejmě, že existují případy, kdy člověk skutečně prokletý je, ale moje zkušenost je, že toto prokletí se táhne už několik staletí, pokolení či inkarnací a souvisí s tím, že dříve lidé s tou Přírodou a zákonitostmi uměli lépe pracovat než současný moderní člověk zahlušený materializmem. Proto když se nějaká čarodějka či mág budou snažit a vší možnou svou energií se zasoustředí na ublížení konkrétní osobě, tak mohou uspět. Ale... tohle je velmi vzácný úkaz v dnešní době, věřte mi. Takže neinvestujte svou pozornost a sílu do negativních myšlenek a strachů, ale spíše se soustřeďte na život samotný a pokud se vám v něm nedaří, neberte to jako prokletí, ale jako impuls k zamyšlení či upozornění na to, že jste se z minulých inkarnací ještě v daném směru neponaučili a opakujete stále stejné chyby a vzorce chování.
A za páááááátééééééééé v páááááátééééééék Pokud máte karmicky zatížené vztahy, zdraví či finance, znamená to, že v této oblasti budete dostávat zejména bolestivé, nečekané a jinak nepříjemné facky. Hodně mi třeba píší klientky a ptají se, jak zlomit tu karmickou zátěž ve vztazích, kdy konečně přijde ten úžasný milovaný jedinec, který bude jejich druhou polovinou. No problém je v tom, že možná nepřijde v tomto žití nikdy. Píšu to tak, jak to je, nemám ráda mazání medu kolem huby. Já neumím klientce naslibovat hory doly, když udělá to či tamto. Ona má ty vztahy zatížené proto, protože v nich chybovala, dělala nesmysly, nechtěla něco vidět či slyšet a tak se jí to opakuje v této inkarnaci, kdy má další šanci k objevení problému, pochopení a zpracování, aby třeba ke sklonku života nebo v dalším životě už ten její Franta na unavené klisně docválal. Ale to, co máte pochopit, co děláte blbě, to musíte nalézt sami. Kartářka nesmí do karmických zátěží či karmických dění vstupovat a pokud to někdo dělá, ovlivňuje něco, co je jí eticky zakázáno ovlivňovat. Co se student, jenž nechápe a tím pádem neumí používat násobilku, naučí tím, že mu ukážu výsledky příkladů, které má vynásobit?
S úctou, přátelé a s přáním krásných dní Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA