MALÝ NÁHLED NA ZNAMENÍ A TYPY LIDÍ

Až budu mít někdy čas, tak sesmolím tabulku charakteristik, která se ve mně nezáměrně utváří a týká se typických znaků jednotlivých lidí, se kterými se během výkladů střetávám. Tak třeba nejhorší možné dopady na vztah mívají ženy s jedinci, kteří se narodili ve znamení Raka. To je prostě už jak pravidlo, dneska opět potvrzeno :D. Stejně jako psychopatie a narušená osobnost - jakýmkoli způsobem - u jedinců narozených kterýkoli měsíc 27. dne. Opět zrovna dnes potvrzeno. A pak taky velmi častá nevyspělost a labilnost u Střelkyň, stíhačský komplex u žen ve Vahách... no a když mi napíše objednávku žena Panna, ani se nemusím dívat na datum a už z prvního pohledu, když vidím text, v něm tučným písmem otázky a barevně či podtrháváním doladěné věty (divím se, že mi objednávka nedorazila v tabulce v Excelu)... no co vám budu :D :D :D. Fakt mě tato práce baví a ohromně naplňuje. Děkuji, že mě i takto bavíte každý jeden den :-) Krásný zbytek pondělí! Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA