KARTÁŘKY PODVODNICE

Přátelé, už zase se mi v mailu množí takové ty vystrašené zprávy typu "nějaká vědma mi řekla, že jsem prokletá, že mám špatnou auru, karmu, hemeroidy v prdeli a já nevím, co s tím" a nezbývá mi než sednout a napsat: prosím vás, velmi vás prosím, pokud vám začne nějaká všeumělka či všeználek psát něco stylem "hrozí vám to či ono a já jsem jediný/á, kdo vás může zachránit", tak utíkejte pryč. Kápli jste na finančního upíra, který zřejmě potřebuje oddlužit rodinu a megačástkami z vás vycucávat vše, co jen jde, čímž získáte jediné: úbytek desítek tisíc ze svého účtu a strach, který se vám vryje pod kůži s nulovým výsledkem. Žádné rituály na partnery a hojnost nefungují dlouhodobě, pokud tak není psáno ve vaší osudové knize příběhů, kterými si máte projít. Žádná etická věštkyně vám nebude psát sračky takovým stylem, abys vás vystrašila k smrti a ještě vás donutila věřit, že jedině ona má lék či postupy, kterými vás zbaví těžké karmy, újmy na zdraví či smrti. Co máte odžít, odžijete tak jako tak. Už jsem udělala tisíce výkladů a ani v jednom případě krom možná dvou neměl nikdo v kartách žádná extra dramata, žádné skryté velehrozby ani kletby či jiné složitosti, takže ta pravděpodobnost, že zrovna vy jste začernění osudovou fixou až do morku kostí je téměř nulová. Posedlého člověka jsem zažila jednou či dvakrát, prokletých bych taky mohla spočítat na prstech jedné ruky. Vybírejte kartáře a terapeuty srdcem, jak vás osloví, jak na vás působí, jaká energie z něj prýští, jak vám vyhovuje pohled do jejich očí. Někomu vyhovuje mazlavý med kolem huby, jinému skřítci a víly, dalšímu pak sarkastické facky madam Morgany. Každý si volíte dle svého vnitřního nastavení. Ovšem pamatujte, žádná vědma se vám nebude vtírat do zprávy a slibovat hory doly, žádná si nehledá klienty stylem "když mi napište, vyhrajete nebo vás zbavím té přítěže, kterou v sobě máte", protože každá vědma ví, že jediná možná počáteční cesta vede k ní, nikoliv od ní. Ona má pouze dveře své chaloupky uprostřed lesa dokořán otevřené. Hezký den! Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA