COVID, NAPLNĚNÍ PROROCTVÍ A RADY OD MORGANY, JAK VŠE ZVLÁDNOUT A NEZBLÁZNIT SE :-)

 Dobré ránko vám všem! Ptáte se mě v mailu i tady na zdi, zda nechci něco napsat k tomu, co se nyní děje - krom k.o.vidu (btw. už jste si četli tu stránku, která unikla z olomoucké nemocnice, jak se vytvářejí čísla počtu případů nemocných? Doporučuju těm, co stále všemu, co se jim předloží, věří ;-) ). Upřímně: nechci. Slyšela jsem o smrtelném ataku ve Francii, došly ke mně samozřejmě i zprávy od sousedů z Rakůs. Nicméně já už mnohokrát psala, že to nejhorší teprve přijde, že k.o.vid je jen zástěrka, na což už víc jak pár tehdejších únorových spících teď v listopadu došlo. Nicméně ta smršť, která se děje, ta to všechno musí ještě pořádně provětrat a proházet a já se domnívám, že nemá smysl to nijak výrazně probírat. My, kteří vidíme, víme, cítíme, my jen z povzdálí přihlížíme, já osobně dost mrtvolně, protože mám opravdu stařecké období, které u mě skončí až v lednu, takže ode mne v tomto období nečekejte žádné větší hluboké myšlenky, nechce se mi do nich. Ti ostatní to sice zatím nevidí, ale dost z nich už klapky sundává a jestli jste si všimli, což já si tedy všimla, tak třeba v mém životě už není tolik posměváčků, není tolik ataků na naše rádoby ezo kecy o Vyšší moci, na to, že měla přijít pro Evropu jistá pohroma a ejhle, je tu a ti věčně vytlemení klopí oči a už se nervou tolik do diskuzí o tom, že by snad něco mezi nebem a zemí bylo. Je to proto, že mají sami co dělat s tím připustit si, že tomu tak skutečně je, v čemž jim dost ještě brání rozum, ale jsou na dobré cestě to v sobě vstřebat a tím pádem pak více otevřít svou intuici a třetí oko, aby vnímali energie tak, jak to máme my, co jej používáme už dlouho. Ten proces ale ještě bude trvat, kvalitní víno taky nezraje jen rok či dva, ale po desetiletí, těch pádů, šoků, bolesti přijde mnohem víc. Já vám psala, že to nejhorší ještě není za námi. Do toho důležité americké prezidentské volby, stále (ne)řešící se situace s imigranty (jj Sibylo, jak moudrá jsi už tehdy byla), rozpady starých vzorců, které prostě musí padnout a být obměněny novými, ztráta iluzí, šokující vyplavování utajovaných pravd a skutečností... Má smysl se v tom pitvat? Nemá. Nicméně i v tuto chvíli vám doporučím: nezapínejte zprávy, vymažte si novinářské stránky z fb, aby vám nenaskakovaly "zaručené novinky" už u snídaně, vyhýbejte se televizi v době, kdy jsou večerní události a nebavte se s přáteli či kolegy v práci o ničem, co se týká záležitostí, jež tolik poznamenaly tento čtyřkový rok. Kdysi jsem tu psala, že nevěřím na to, že Světlo vyhraje. Věřím na vesmírnou rovnováhu, ve které musí být vždy zástupce Temnoty, stejně jako to musí být ve společnosti, v lidských vztazích a charakterech. Pokud by vyhrála pouze jedna strana, celé Lidstvo padne a už se nezvedne. Toho zla je teď hodně, hněv a agrese je všude a budou přibývat, proto jediné, co můžete udělat, je, dodávat energii Světlu, aby zcela nevyhaslo. Proto humorujte, usmívejte se, smějte se od srdce, buďte laskaví, pomáhejte, více si všímejte těch, co nemají hojnost, mluvte s rostlinami a stromy, rozjímejte a meditujte v Přírodě, sbírejte odpadky, na zamračený obličej reagujte úsměvem, na hrubost odpovídejte jemností, křik lečte vlídným slovem. My to dáme, nebojte se, Vesmír je mocný <3 Morgana

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA