ZRCADLENÍ - DODATEK

Stále dokola reagujete někteří slovy, takže když říkám o partnerovi, že je násilník a alkoholik, tak to znamená, že i já jsem násilník a alkoholička? Ne, takto to není. Jen ta emoce, která souvisí s násilím, tyranií, alkoholem či jinou závislostí ve vás je ke zpracování. Rozumějte, není možné reagovat na něco, co v sobě máte zpracované a tudíž to ve vás už není. To je nemožné. Uvedu příklad na sobě samé s použitím vět, které tu o sobě čtu. "Rebelka je fajn, ale rebelovat v tom, že neposloucháte pravidla státu, to není rebelství ale ignorace svobody druhých." Takový jedinec volá do světa vlastně něco v tomto smyslu: já se bojím rebelovat, protože jsem za to byla trestána, rodiči mi bylo do hlavy vtloukáno, že takto se slušný člověk nechová, sama mám svázané ruce v tom, že neumím svobodně říct a udělat, co cítím, byla jsem vedena k poslušnosti, díky níž jedině tak získám uznání a kariéru, no obé nemám a tak mě sere, že tolik dřiny jsem na to vydala, tak tomu věřila a pak přijde někdo jako Morgana a se svým rebelstvím a neposlušností sklízí ovoce. To samé si můžete použít i na to, že nemám pokoru, že jsem arogantní, že jsem (dle vás) vztahovačná. Nemluvíte o mé nepokoře, aroganci a vztahovačnosti, mluvíte o systému zážitků, zkušeností a emocí, které jsou při setkání se s nepokorným, arogantním a vztahovačným člověkem, kterým ovšem ve skutečnosti vůbec nemusím být. Aaaaaaneeeeboooo :D Máte tu ovce, které Vám všechno žerou = např. frustrace, že vás nikdo takto neopěvuje? Že vy sami nemáte za sebou to stádo, které vám tleská, což by lichotilo vašemu egu, kterému se to ovšem nedostává? Nebo další příklad: máš tu bordel, ukliď si to = nesnáším bordel, uklízím aspoň venek, aby nikdo neviděl hnilobu mého vnitřku a psychiky. Já byla vedena k tomu, že jako žena musím být pořádkumilovná a tak mě vytáčí, když to má někdo jinak a nevadí mu to. Anebo: to jejich dítě je fracek uřvanej a neposlušnej = já se nemohla projevovat, nesměla jsem řvát a dělat si, co chci, za vše přišel trest. Jedině tak je to správně, tak to má být, tak to v naší rodině po generace bylo pravidlem, protože nesnesu, že někdo měl tu volnost se projevit, jak chtěl.... A tak dále. Je vám to už srozumitelnější? Lidé a jejich chování je vaším zrcadlem, do kterého se díváte a něco vidíte. Někdo vidí květy, jiný tlející listí. A to, co vidíte, je ve vás nějak zastoupeno. Je těžké si to připustit, ale jak tu už pár vlaštovek psalo, dříve bych proti Vám taky brblala, ale dneska už vím, že to zrcadlení je fakt pravda. Takže já vám všem přeju brzké pochopení, přijetí a uzdravení všeho, díky čemuž s vámi negativní, ale i pozitivní vlastnosti vibrují :-) Krásný den, učitelka, vůdkyně a paní úžasná Morgana odchází za podvečerní zábavou :-) Lav, pís a hlavně se neposrat ;-) :D <3

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA