MOCNÁ VODA

Když se pomalu začala hysterie kolem covidu uklidňovat (alespoň tedy jak jsem to tak cítila koncem dubna já), vnitřně jsem přemýšlela, že by nebylo od věci, kdyby přišly pravidelné deště, které by spláchly všechen ten usazený strach, paniku a úzkost potažmo vyčerpanost ze všech domů, ulic, cest, stromů, květin a trávy. Pocítila jsem nutnost tu vodu přitáhnout, takže když jsem se jeden den s kýmsi bavila o vodě, že se za ni už dva dny modlím, nepřekvapilo mě, když den třetí mraky skutečně spustily očistné kapky. Voda je velmi mocný živel, velmi. Už když si uvědomíme, že samotné tělo je z více jak 80% tvořeno vodou (dokonce v kostech je jí 31%), která má schopnost přijímat informace z okolí, pak si uvědomíme, proč teď tolik prší (tedy alespoň u nás ano). A mám radost, protože voda, to není jenom vláha pro Přírodu a život pro nás, ale to jsou předně i city, něha, láska, kterou tato zem potřebovala zalít. Voda je schopná přijímat energii a vibrace z okolí, takže se molekulárně na ní projeví, pokud se vyskytuje v atmosféře lásky nebo třeba nenávisti a stejně tak poté reagují rostliny, kterými touto vodou zaléváte či lidé, kteří tuto vodu pijí. Těch informací o vodě najdete na internetech plno, nebudu vás jimi zahlcovat. Dnes u nás opět nádherně prší, protože je to nutné. Je nutné vše očistit a dodat restart všemu živému i neživému, aby se vzpamatovalo, aby lidé dostali naději, novou chuť do života, aby se pročistil vzduch jak doslova, tak i obrazně řečeno, aby se energie zjemnily, zkrásnily a spláchly pryč to drsné a bolestivé, které máme za sebou. Voda také slouží jako hasič, hasič rozbouřených emocí, horeček, horkosti, kterou i samotná Zem pociťuje, když jsou sucha příliš dlouhá. Ze stejného důvodu se používá k očištění těla se solí a minerálních kamenů před jejich nabíjením. Je dobré si uvědomit, že voda je velmi vzácná a pokud zmizí či se eliminuje na minimum, pak tu dlouho nebudeme. Tohle je potřeba si uvědomit, když si večer dáváme sprchu, když si myjeme ruce, když umýváme nádobí nebo když si nastartujeme trysky na zahradě a necháváme je pracovat několik hodin zbytečně, což bohužel i v dnešní době mnozí lidé se svými anglickými trávníky dělají, nepoučitelní, bezohlední, malí. Proto se radujme z toho, že se o nás Příroda zase tak pěkně postarala, že nás zase nenechala ve sračkách, že opět spustila to, co bylo pro naše přežití a klid na duši tak nutné. Kdosi se mě loni kolem podzimu ptal, zda bude letos stejné sucho jako v bývalých letech. Psala jsem, že cítím vodu, takže by měla přijít. A je tu. Raduju se stejně jako vy a vnitřně ji děkuju stejně jako bylinkám při jejich sběru. Měli byste také, je to jedno z největších bohatství, které máme. Hezký a věřím že dlouho deštivý dnešní den, přátelé. Mám vás ráda <3 Morgana
PS: Btw. překročili jste hranici 59000 sledujících. Jste blázni :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

JMÉNA S TĚŽKOU KARMICKOU ZÁTĚŽÍ

PRSTY NA RUKOU A PSYCHOSOMATIKA

ANDĚLSKÁ ČÍSLA